Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно за новими напрямками: Авто новини від AUTO-Consulting - зерно

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика Історія автономерів
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: зерно
• В Україні виготовили чергову модифікацію зерновоза на 32 куб. м
• В Україні збільшилась пропускна здатність оформлення зерновозів через кордон
• В Україні випустили новий зерновоз на шасі SITRAK
• Українське підприємство почало виробництво нового покоління зерновозів
• Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно за новими напрямками
• Наявний в Україні парк зерновозів не зможе вивезти все зерно у Європу
• TAD поставил крупную партию алюминиевых зерновозов
• G.R. Agro закупила зерновозы Renault T с полуприцепами Zaslaw
• В Киеве представили алюминиевые зерновозы TAD украинского производства
• В Украине выпустили алюминиевый полуприцеп-зерновоз
Ще по зерно...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно за новими напрямками

ринок вантажівок | Опубліковано - 2022-06-24 18:56:56 (3243 разів прочитано)
Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно
Як вже неодноразово повідомлялося, в Україні заблокованими залишається 20 млн т зерна з 2021 року, а на підході вже новий урожай. Скільки знадобиться транспорту, щоб його вивезти через західні кордони, і чи можливо це взагалі? AUTO-Consulting намагався порахувати сучасні потреби українських аграріїв у зерновозах.
Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Війна повністю змінила усю логістику експорту українського зерна. Тепер замість моря везти потрібно через західні кордони, або через порти на Дунаї. Везти можливо лише залізницею та автомобільним транспортом. І тут з’ясувалося, щоб перевезти таку кількість зернових потрібен величезний парк зерновозів, якого країні бракує.

На чем будут возить Урожай-2021: Обзор грузовой техники выставки «АГРО»

На чем будут возить урожай в 2020 году. Обзор новинок выставки Агро-2020

На чем будут возить Урожай-2019. Обзор новинок выставки Агро-2019

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Нові реалії експорту зерна
Як свідчить статистика, за травень вдалося експортувати лише 1,1 млн.т зернових. Такими темпами вивозити минулорічне зерно Україна буде більше року. Але й цей обсяг виявився неочікуваний для західної логістики. Як пише «АгроПравда», румунський порт Констанца не справляється з потоком українського зерна і поки що вивіз лише 242 т українського збіжжя.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Є багато проблем і з вивозом урожаю залізницею. Тут їх цілий клубок: і різна ширина колій, і відсутність перевантажувальних терміналів, і обмежена кількість вагонів, і ще багато багато інших складних питань, про які АгроПравді розповіли аграрії.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Отже, потрібно шукати нові маршрути, переважно автомобільні, а для цього аграріям доведеться різко збільшити парк зерновозів. Як повідомила AUTO-Consulting директор з продажу «Schmitz Cargobull Україна» Оксана Білик: «За нашим оцінкам в Україні в обігу знаходиться приблизно 5 тис. напівпричепів-зерновозів. Але вони різні. Кількість техніки, яка вже зараз може виїхати за кордон приблизно 2 тис., з них пр. 700 од. техніка виробництва Schmitz Cargobull. Щоб повністю закрити ринок перевезень с/г продукції тільки наземним транспортом, не враховуючи залізницю, то знадобиться ще додатково 15-20 тис. зерновозів. А їх неможливо залучити за один рік.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

З цими оцінками погоджуються і в «Сканія Україна». Як повідомив AUTO-Consulting комерційний директор Андрій Курило, Україна потребує не менше 10 000 зерновозів вже сьогодні, аби перекрити потреби в експорті. Але на жаль, дорожня логістика України та сусідніх держав не витримають такої кількості додаткового транспорту. Не має необхідної інфраструктури і зберігання та перевантажування тих об’ємів зерна, які мають українські виробники. І такої кількості зерновозів та тягачів для них не має де взяти. Не вистачить і фінансів на цю закупівлю, отже прийдеться розраховувати на щось реальне.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Погоджується з цим і керівник дивізіону комерційної техніки AMAKO Олег Боднар. «При умові що 1 напівпричепом можна вивозити по 25 тон, щоб вивезти минулий та новий врожай, то це виходить 2 400 000 автоходок за 1 рік. Тобто в середньому за день має вирушати більше 6 575 вантажних авто із напівпричепами, тобто 4,5 авто щохвилини. І це надзвичайно велике завдання.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Який може бути реальний ринок зерновозів у цьому році?
Але подолати за 1 рік такий великий виклик Україна не зможе. Оператори ринку оцінюють реальні потреби, з урахуванням купівельної можливості аграріїв та наявності техніки, у значно скромніших обсягах. Так, Валерій Стецюк (напівпричепи «Stas», Бельгія) прогнозує, що парк зерновозів має збільшитись у двічі для поновлення та заміни не ефективних ( важких та зношених) напівпричепів.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Директор ТОВ ВАРЗ Голікова Анна прогнозує реальний ринок цього року на рівні 2000 напівприцепів-зерновозів. В компанії TAD теж бачать тенденції значного зростання ринку ( у мирні часи коливався 700-800 од.), але більш обережні в оцінках, через обмеженість у ресурсах аграріїв, які не змогли вивільнити кошти від продажу зерна, об’єми реальних продажів зростатимуть поступово.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Олег Боднар з AMAKO бачить ще й виробничі проблеми, які будуть заважати стрімкому збільшенню ринку. «Із-за недостатньої кількості вільних вісей, а також проблемами із постачанням інших комплектуючих, таких, як алюміній, пневматична система, електричні деякі елементи, а також опорні лапи, кількість поставок в Україну, за моїми власними підрахунками, за рік загалом може ще й зменшиться на 25-30 % відносно попередніх років. Але тенденція потроху покращується».

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

З проблемою недостатньої кількості вісей для напівпричепів зараз стикається багато виробників у Європі, бо там також стрімко виріс попит на цю продукцію. Тобто, цей ризик також має місце бути.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Чи зможуть закрити потреби українські виробники зерновозів
До війни в Україні існувало майже 10 виробників напівпричепів-зерновозів, які вийшли на досить якісний рівень і конкурували з європейськими моделями. Як зазначає керівник напрямку вантажівки та причепи компанії «Автек» Георгій Гогінадзе: «Рік тому значну частину таких замовлень забезпечили б українські виробники зерновозів, але багато з них припинили свою діяльність через бойові дії, або окупацію росією території розташування їх виробництв.» Отже, можливості вітчизняних виробників зараз обмежені, але вони є.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Так, директор «TAD» Віталій Мельник вважає, що: «Україна все ж зможе забезпечити потреби в напівпричепах зерновозах власними силами майже повністю, і зараз як ніколи ми маємо бути консолідованими, адже гроші мають працювати в Україні, ми мусимо створювати валовий продукт, платити податки, створювати нові робочі місця, економіка це дуже важливий фронт який ми всі разом мусимо тримати.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Дефіцит напевно не буде можливо подолати швидко, бо проблеми є в багатьох світових виробників різної техніки, тому зараз дуже часто є випадки коли напівпричіп готовий, але стоїть чекає поки буде автомобіль.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Як повідомила AUTO-Consulting директор ТОВ ВАРЗ Голікова Анна, їхне підприємство здатне забезпечити постачання 150 одиниць напівпричепів. Це – напівпричепи ВАРЗ НПС 2750 та ВАРЗ НПС 2750А, причіпи ВАРЗ ПС 2034 та ВАРЗ ПС 1325, контейнеровози ВАРЗ НПК 3212 та ВАРЗ НПК 3208.

Як повідомив нам заступник директора ПП «ТАД» Бабкін Андрій: «TAD зараз вже виконує замовлення для агрохолдингів загальною кількістю близько 60 одиниць, які мають бути передані до серпня 2022 року, а також працює над збільшенням потужностей для задоволення ситуативного попиту і зможе виготовити близько 25-30 одиниць/щомісяця. Найбільш популярна модель зерновозу - це TAD.AGRO 55-3 на 55м куб,хоча ми можемо виготовити і на 50 чи 60м куб.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Готові підставити плече аграріям і на заводі ім. Кобзаренка. Там навіть є вільних 4 зерновози прямо зараз.

Але все ж по цифрах ми бачимо, щоб швидко здолати транспортний виклик, доведеться закуповувати багато зерновозів і за кордоном.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Закордон нам допоможе?
Треба зазначити, що і у минулі роки на українському ринку доля імпортних зерновозів була досить висока. А що аграріям зможуть запропонувати іноземні виробники зараз?

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Як повідомив AUTO-Consulting генеральний директор «Wielton Україна» Олег Сапожніков, аграрії вже замовили 100 зерновозів у Wielton, а з вересня польський виробник зможе постачати 70-100 напівпричепів щомісяця.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

В компанії AMAKO також вже фіксують замовлень напівпричепів Bodex навіть до жовтня. А Оксана Білик підкреслила, що Schmitz Cargobull ще навесні проналізував ситуацію, та намагався максимально підлаштувати своє виробництво під вимоги ринку. Наразі невелика кількість - до 10 од. - техніки можлива з поставкою у липні-серпні. На даний момент можна замовити техніку з поставкою ще у вересні цього року. Компанія готова виробляти до 100 од. щомісяця, починаючи з вересня.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Серед самих поширених моделей Schmitz Cargobull на українському ринку є зерновоз з міцною сталевою рамою та легким алюмінієвим кузовом. Тара н/п менша за представлених на ринку інших виробників приблизно на 300-1000 кг.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Георгій Гогінадзе нам повідомив, що: «Автек протягом трьох місяців, при необхідності, зможе забезпечити поставку до 100 сідлових тягачів FORD з напівпричепами-зерновозами виробництва Туреччини та Польщі та близька 100 зерновозів на базі шасі FORD.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Також нами були законтрактовані у виробництво регіональні сідлові тягачі FORD 1848T та потужні магістральні тягачі F-MAX, також протягом 2-3 місяців можемо забезпечити поставку напівпричепів-зерновозів Kassbohrer та Mega.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

На базі замовлених шасі FORD 3542 можливе встановлення самоскидних та контейнерних кузовів об'ємом 30-32 куб.м українських та закордонних виробників надбудов.».

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Є навіть декілька вільних напівпричепів Stas зараз на складі у Валерія Стецюка. А у цьому сезоні він прогнозує, що будуть користуватися попитом напівпричепи з вагою тари 5800-7000 кг та об’емом 55-60 м куб. Саме такі і пропонуються.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Але ситуація з тягачами під напівпричепи дуже складна. Як повідомив нам комерційний директор «Сканія Україна» Андрій Курило: «У цьому році Scania в Україні відвантажить близько 80 зерновозів – більше не підтверджує завод. Складських запасів вже немає, а техніку під замовлення доведеться очікувати 12 місяців.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Похожа історія і у інших виробників вантажівок, бо вони ще не оговталися від чип-кризи, яка паралізувала виробництво техніки по усьому світові у 2021-2022 роках.

Інші рецепти порятунку
Як бачимо, українські і закордонні виробники не обіцяють аграріям швидкого вирішення проблеми експорту зерна саме спеціалізованими зерновозами. Але ж зерно вивозити треба і швидко. Які ж рішення ще можуть бути?

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Як зазначає AUTO-Consulting, тимчасовою альтернативою може бути перевезення зернових у біг-бегах (великих мішках). Їх можна вантажити у звичайний шторний напівпричіп. Так, трохи не зручно, та й вага виходить менша, але це є альтернативою. Крім того, звичайний напівпричіп дозволяє виконувати корисні перевезення на обох маршрутах: у Європу українське зерно, звідти – інший товар. Це покращує логістику, бо спеціальний зерновоз везе тільки зерно в один біг, а назад їде порожнім. Є також альтернативні рішення з перевезення олії у flex-контейнерах.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Крім того, шторних напівпричепів в Україні є достатньо, щоб виконати необхідні перевезення. Але ще один момент. Як зазначає директор з продажу «Schmitz Cargobull Україна» Оксана Білик: «Не слід залишати поза увагою також давно наболіле питання з водіями. Наразі воно ускладнилося через те, що лише невелика група водіїв може перетинати кордон. Крім того, треба розуміти, що робити з усією цією технікою, коли наприклад восени порти будуть розблоковані, та 95% експорту зернових повернеться через портові термінали.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Олег Сапожніков з «Wielton Україна» наголошує, що не потрібно намагатися значно збільшувати парк, а замість того інвестувати у переробку. Це буде і правильно, і вигідно, і корисно для України. «Замість того, щоб гоняти через всю Європу десятки тисяч зерновозів, стояти сутками у чергах на кордоні, не знати як і де їх вивантажити, краще будувати переробку тут, в Україні, і возити борошно, замість зерна. Це і простіше, і вигідніше, ніж продавати сировину.» - підкреслює генеральний директор «Wielton Україна».

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Важко не погодитись. З цієї зернової кризи треба робити висновки. Минула модель економіки аграрного сектору України вже вмерла. Отже треба дивитися на багато років вперед.

Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• Волонтери закупили 42 вантажівки DAF Leyland для армії. В планах – ще сотні
• В Україні випустили новий зерновоз на шасі SITRAK
• В Україні виготовили 7-кубовий самосвал на шасі HOWO
• Україна закупає найбільші танкові тягачі Oshkosh M1070
• Український виробник запропонував новий аграрний самоскид
• На український ринок прибула нова партія вантажівок JAC
• Китайські вантажівки в росії займають вже майже третину ринку
• В Україні новий лідер на ринку вантажних автомобілів
• Для наших військових завозять й вантажну спецтехніку
• Польский перевізник розфарбував свій DAF на честь України
• Передсерійні DAF CF Military приймуть участь у військовому параді
• Ще в одному сегменті авторинку продажі вже перевищили довоєнні обсяги
• Чернігівське підприємство відновлює автопарк тягачами SITRAK
• Скільки агрохолдінги готові платити за транспортування зерна у Європу
• В лінійці Агсолко доступні вантажівки ще одного китайського бренда
Головні новини
• В Україні відновлений онлайн-сервіс щодо наявності номерних знаків
• Латвія передала в Україну 6 самохідних гаубиць M109
• В Україні виготовили нову автоцистерну ємністю 15 кубометрів
• Alfa Romeo готує великий електромобіль
• В Україну прибули САУ Zuzanna 2
• Дія починає тестування нових корисних функцій для водіїв за кордоном
• Український авторинок в 2022 році може повторити результати 2015 року
• Десятки бронеавтомобілів MaxxPro вже на фронті
• Київські комунальники придбали нову аварійно-ремонтну майстерню на шасі IVECO Daily
• Нове покоління Mercedes-Benz E-Class буде мати індекс W214
• Юрособи більше не будуть звітувати у військомати
• Opet допомагає підібрати оливи ATF
• Одеська компанія купила самоскид Hohan N7G
• Як змінився попит на нові авто під час війни. Нові тренди
• В Україні експерементують з виїздними сервісними центрами МВС
• В Україні виготовили чергову модифікацію зерновоза на 32 куб. м
• Казахстан передав в Україну 3 автомобілі “швидкої” допомоги
• Райфайзен Банк передав 75 броньованих інкасаторських автомобілів в армію
• Держмитслужба вилучила автомобілів на 25 млн грн.
• Як зміниться вартість палива після повернення акцизів. Думка експерта
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україну почалися поставки кросоверів FAW BESTUNE T77
• Стартовали продажі великого позашляховика Audi Q6
• На запуск «Москвича» витратять більше $80 млн.
• Франція почала постачати до ЗСУ легку бронетехніку
• Презентовано новий Nissan X-Trail 2022 року
• Україна закупає найбільші танкові тягачі Oshkosh M1070
• Сервісні центри МВС працюють за принципом екстериторіальності. Що це означає
• Якою буде нова Suzuki Grand Vitara
• Український авторинок у липні продовжив відновлення і переформатування
• Mitsubishi ASX доступний до замовлення в Україні
• Євробляхи пропонують віддати на потреби ЗСУ
• В Узбекистані розпочався серійний випуск кросовера Chevrolet Tracker
• Польща може передати Україні сотні танків PT-91 Twardy
• Україна отримала унікальні броньовики від Великобританії
• В Україну прибули перші далекобійні РСЗВ M270
Акції у дилерів...
• В дилерській мережі Nissan в Україні діють спеціальні ціни на сервісне обслуговування
• Renault в Україні відновлює програму лояльності «Вік має значення»
• На автокрани XCMG з вантажопідйомністю до 100 т діють вигідні пропозиції
• До вересня новий BMW можна придбати за передплатою 50%
• Як необхідно готувати Mitsubishi до спеки. Чек-лист необхідних робіт
• На аксесcуары Renault для активного образа жизни действует акция
• Покупка – Суперрр: на HAVAL действуют выгодные цены к Китайскому Новому Году
• На модельный ряд Mitsubishi 2021 года производства - выгода до 29 000 грн.
• Renault в Украине запускает выгодное зимнее ТО
• В Benish GPS подготовили подарки под ёлку
• К Новому Году FAW Х80 стал доступнее на 22 000 грн.
• Программа лояльности «Вік має значення» для владельцев Renault становится еще выгоднее
• SKODA и Bolt дарят новогодние подарки
• Лучшее зимнее предложение: бестселлер CITROEN C-Elysée доступен со склада с выгодой 30 000 грн.
• Новый сезон – новые приключения. Выгодно подготовьте свой Mitsubishi к зиме
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 044 496 28 50 / 51 / 52
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Экспорт новостей |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.