Таке припущення висловив провідний економіст Центру економічної стратегії (ЦЕС) Юрій Гайдай. Експерт вважає, що рішення уряду про скасування безкоштовного авторозмитнення є вірним на всі 100%. Адже до зими в Україні буде нараховуватися від 1 до 1,5 млн. «зайвих» машин, утримання яких стане просто не по кишені їх власникам.
Всі ці транспортні засоби поповнять асортимент вторинного автомобільного ринку і будуть продаватися за цілком адекватними цінами. А все тому, що власники захочуть якнайшвидше від них позбутися. Бо ж чим довше машина стоїть без обслуговування в гаражі, тим швидше падає її вартість.
Головною причиною зменшення кількості автовласників в Україні аж на 10% Гайдай вважає стан вітчизняної економіки, яка до кінця року впаде приблизно на третину. Через це зарплати українців суттєво знизяться і понад мільйон автомобілістів просто не матимуть чим заправити бак свого транспортного засобу, не кажучи вже про запчастини чи обслуговування.
Збільшиться вибір б/в автівок і за рахунок машин, які залишили по собі біженці. Зараз тисячі машин простоюють на столичних таксопарках, стоянках та гаражах західної України. Хоча їх власники можливо вже ніколи не повернуться з-за кордону.
Тож проблем із вибором вживаних легковиків в Україні найближчим часом точно не виникне, навіть без «нульового» розмитнення. Тим більше, що держава на даному етапі не може дозволити собі підтримувати безкоштовне ввезення автомобілів. З таким значним дефіцитом бюджету владі це точно не по кишені.
Сталі відомі найбільш популярні вживані автівки із нульовим розмитненням
|