Квітневі результати продажу нових легкових автомобілів трохи пожвавішали, на фоні підсумків березня. Так, за данними AUTO-Consulting, дилерам вдалося знайти покупців на 1242 нових авто. Це майже удвічі більше, чим було у березні 2022 року. Але, якщо порівнювати з квітнем 2021 року, то падіння залишається катастрофічним - 87%.
За підсумками 4 місяців оператори ринку реалізували 12905 нових легкових автомобілів, що менше ніж на 58,4% за попередній рік.
Як повідомляє AUTO-Consulting ринок у воєнні часи дуже сильно переформатувався. Проте попит на автівки є, хоч і в меншому обсязі. Лідером українського ринку є Renault, яку обирають 16% покупців. На другому місці - Toyota, а на третє місце у квітні вийшов VW.
Конкурентні переваги у воєнні часи - це наявність автівок у дилерів, тому у квітні сталися зміни. Четверту сходинку зайняла Skoda, п'яте місце стабільно займає Mitsubishi, трохи підросли продажі у Hyundai. Цікавий тренд - це ріст присутності на ринку Mercedes-Benz та BMW. Пов'язано це з нульовим розмитненням, яким скористалися деякі прямі покупці і завезли нові автівки.
Як відмітили у AUTO-Consulting, у квітні доволі зросли продажі і екзотичних китайських брендів, запаси яких були у неофіційних дилерів. Особливим попитом користувалися електромобілі.
Цікаві зміни відбулися і за вагою регіонів на українському авторинку. Західні області майже удвічі збільшили свою питому вагу на ринку, а от східні регіони зменшили обсяги. Проте життя триває навіть там, де зараз ведуться бойові дії (не на всій області) і навіть там є покупці автомобілів. Це гарний знак, значить все буде Україна!.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.