Сегодня Верховная Рада приняла за основу Законопроект №7569 от 23.06.2005 "Про внесення змін до статей 1 і 4 Закону України "Про розвиток автомобільної промисловості України" (щодо скасування умов локалізації)". Законопроект притерпел значительные трансформации, по сравнению с 1-й редакцией и содержит понятие переходного периода 3 года с момента вступления Украины в ВТО. В это время автомобилем, происхождения Украины будет считаться только в том случае, если при его изготовлении использованы следующие операции:Изготовление кузова (сварка), окраска, сборка и тюнинга. Показательно, что впервые в законотворчестве определено понятие "тюнинга" и дана его трактовка...
|
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести до Закону України “Про розвиток автомобільної промисловості України” (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 26, ст. 360) такі зміни:
1. У статті 1:
пункт 7 викласти в такій редакції:
“7) підприємство з виробництва автомобілів та мотоциклів (моторолерів), а також супутніх комплектуючих виробів і запасних частин до них — юридична особа - резидент України, що виготовляє автомобілі, мотоцикли та супутні комплектуючі вироби і запасні частини до них”;
пункт 8 виключити.
2. Статтю 4 викласти у такій редакції:
“Стаття 4. Визначення походження
1. Протягом трьох років, що настають за роком вступу України до Світової організації торгівлі, для визначення походження використовуються правила підпараграфів “а” – “с” статті 2 “Принципи застосування під час перехідного періоду” частини II рамкової угоди про правила визначення походження у рамках ГАТТ “Принципи застосування правил визначення походження” з урахуванням того, що критерії операцій з виробництва автомобілів та мотоциклів (моторолерів) передбачають:
а) виготовлення кузова (кабіни) з окремих елементів, деталей або вузлів методом нероз’ємного з’єднання (що не передбачає можливості їх подальшого роз’єднання без втрати якісних чи цінових характеристик окремих елементів);
б) фарбування кузова (кабіни)автомобіля чи мотоцикла (моторолера);
в) складання з окремих елементів (крім внутрішнього оздоблення) автомобіля чи мотоцикла (моторолера);
г) проведення тюнінгу за замовленням покупця. Під тюнінгом розуміються роботи, які поліпшують внутрішні або зовнішні показники автомобіля чи мотоцикла (моторолера). Місцем тюнінгових робіт вважається місце розташування (місцезнаходження) особи, що їх проводить.
2. Після закінчення перехідного періоду, визначеного у пункті 1 цієї статті, застосовуються правила походження, встановлені підпараграфами “а” і “с” статті 3 “Принципи застосування після перехідного періоду” Угоди про правила визначення походження у рамках ГАТТ “Принципи застосування правил визначення походження”.
II. Цей Закон набирає чинності з дня приєднання України до Світової організації торгівлі.
В данной редакции интересна трактовка понятия "тюнинг". Во-первых, тюнинг - это работы, которые улучшают внутренние или внешние ПОКАЗАТЕЛИ авто. Любопытно, а кто и как будет оценивать эти показатели после установки, скажем, вставок под дерево? И какие показатели меняет, скажем, установка другой решетки радиатора? Неужели для того, чтобы признать это тюнингом понадобится провести замеры аэродинамики? А если вдруг, тюнинг ухудшит показатель? Тогда он, что, тюнингом не считается?
|