За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів: Авто новини від AUTO-Consulting - електромоб

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електромоб
• Електромобілі в Україні: що треба знати перед купівлею у 2025-му році
• Майже половина німців вважає електромобілі занадто дорогими
• У лютому продажі нових електромобілів в Україні скоротилися на 37%
• Як DS Аutomobiles інвестує у власний електромобільний імідж
• Renault представляє три нові моделі комерційних електромобілів
• В Україні вперше замінили дизельну колонку АЗС на зарядну станцію для електромобілів
• У грудні значно скоротилася частка електромобілів на українському ринку
• Tesla відкликає 700 тис. електромобілів
• Завод BMW встановив новий рекорд, випустивши 100 00 електромобілів в 2024 році
• DS Automobiles представляє нового флагмана - електромобіль DS N°8
Ще по електромоб...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів

виробництво автомобілей | Опубліковано - 2023-06-02 19:54:00 (4696 разів прочитано)
За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб
Виставка ComAutoTrans2023 рядом цікавих та перспективних прем’єр показала, що за електричним транспортом майбутнє. І не лише серед персонального транспорту, але й в галузі комерційної техніки. Благо в Україні є стартапи, які вже вкладаються в цей напрямок. AUTO-Consulting поцікавився у експертів перспективами повноцінного виробництва електричного транспорту.
За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Стосовно виробництва електротранспорту, комплектуючих та залучення крупних гравців – це не тільки робота депутатів у Верховній Раді України зі створення стимулів на законодавчому рівні, вважає Володимир Кулик, засновник компанії Evodrive та директор по продажам компанії Octa Energy. В цьому питанні політичну волю має проявити вся держава, адже протистояти доведеться лобістам олігархів, які завжди Україну сприймали лише як інструмент для легкого збагачення в умовах штучно створеної закритої конкуренції.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1

Чи можливий перехід до єдиного порту зарядки електромобілів. Думки операторів ринку. Частина 2



Яскравий приклад стратегічного планування та конкуренції серед лідерів світових держав ми бачимо зараз серед США, Європи та Китаю. Впровадження державної політики США для стимулювання галузі, бо це в першу чергу національна безпека, миттєво зробили умови, які долучають усі світові компанії працювати саме на американському ринку.

До війни ми у Федерації роботодавців автомобільної галузі України наголошували, що треба створити умови не гірші, ніж пропонують у сусідніх країнах. Та зараз цього вже недостатньо. Адже сьогодні маємо враховувати ще й воєнні ризики, інвесторам потрібні гарантії захисту інвестицій та незмінності законодавчого поля.

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Україна вже прийняла низку важливих рішень для розвитку виробництва. Прийнято стимули для розвитку індустріальних парків, нещодавно запрацювали закони №1660-IX та 1661-IX для стимулювання виробництва екологічного транспорту. Але запрацювали лише зараз, через майже два роки після прийняття. В існуючих умовах треба діяти більш швидко і рішуче. Тут вкрай важливим є захист інвестицій від воєнних ризиків та комплексна підтримка, проактивність і операційна гнучкість держави на всіх етапах залучення інвесторів.

Не так давно AUTO-Consulting розбирав можливість вітчизняних виробників автобусів перейти на рейки електромобілізації в зв’язку з впровадженням закону №8172, який передбачає перехід до екологічно чистого транспорту до 2036 року й далі.

Чи зможе Україна виробляти власні електробуси та виконати вимоги закону №8172. Думка головних операторів ринку

Чи зможе Україна до 2036 року повністю перейти на електробуси. Думка провідних операторів

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Для реалізації такого амбітного задуму необхідно буде на протязі п’яти років створити додаткові виробничі потужності на базі вже діючих підприємств України (Корпорації «Богдан», АТ «Черкаський автобус», ТОВ «Електронмаш», Концерну «Еталон», ТОВ «ПОЛІТЕХНОСЕРВІС») та збільшити їх сумарну потужність до 10000 автобусів на рік. Для цього потрібно завершити розпочату реконструкцію заводу в м. Луцьк (потужність 4600 автобусів на рік) та на інших заводах, щоб забезпечити сумарну потужність принаймні 5200 автобусів на рік. Загальні планові капітальні інвестиції, необхідні для створення потужностей по виробництву електробусів, складатимуть не менше $280 млн, вважає Дмитро Писаний, директор луцького “Автоскладального заводу №1” компанії «Богдан Моторс».

Організація щорічного виробництва 10 тисяч електробусів вимагатиме збільшення використання таких складових місцевого виробництва, як тягові акумуляторні батареї, тягові електродвигуни, системи керування тяговим приводом, компоненти трансмісії, компоненти електроніки. Для забезпечення показника локалізації біля 50% необхідні інвестиції у купівлю ліцензій та на створення виробництва цих компонентів також не менше ніж 300 млн. дол. США, - вважає Дмитро Писаний.

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Маємо надію на створення виробництв електродвигунів та батарей в Україні (в т.ч. із залученням іноземних інвестицій), говорить заступник директора ТОВ "Комтранскомплект", Кіріл Лесік. Також обов’язково потрібно завчасно продумати питання щодо утилізації/переробки/модернізації батарей.

Вважаємо що виробники готові до великих модернізацій для запровадження нових відповідних виробничих процесів, але це неможливо без підтримки Держави, а саме:

1. Зміни у законодавстві, націлені на створення привабливих умов для іноземних інвесторів.
2. Спрощення оподаткування для вітчизняних виробників.
3. Надання вигідних кредитних умов для виробників.
4. Надання преференцій у закупівлях вітчизняним виробникам.
5. Забезпечення високої кількості закупівель техніки державою для підтримки стабільного виробництва.

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Вадим Шкарупін, директор ТОВ «Еталон-Авто», вважає, що теоретично така можливість є у Луцького та Чернігівського автозаводів, принаймні з огляду на масштаб виробничих територій. Іншим підприємствам бракує територіальних можливостей для масштабування. Хоча ЗАЗ також великий завод. Але для всіх виробників є ще питання розробки кінцевого продукту, технології виготовлення АКБ та інших комплектуючих, враховуючи закон про локалізацію, який передбачає 40% до 2028 року.

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

На думку Юрія Бубеса, президента концерну “Електрон”, українська промисловість цілком спроможна наростити потужності. Але при умові, що держава дійсно стане бізнес-партнером національних виробників, тобто затвердить (і виконуватиме!) державну програму під оголошені цим законом параметри. Проте ми не знаємо сьогодні жодної подібної реально працюючої програми в галузі машинобудування. Було дуже багато спроб Уряду і кількох міністерств відстежувати можливості виробництв в Україні, їм надіслано сотні аналітичних довідок і конкретних пропозицій, але віз й досі там.

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Для того, щоб в Україні виникло виробництво сучасних електромобілів потрібно чотири стратегічні речі, - вважає директор AUTO-Consulting Олег Омельницький.

1. Перемога.
2. Вихід на ринок ЄС.
3. Прозорі і рівні умови для інвесторів.
4. Стабільність законодавства на 15-20 років.

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Нажаль, Україна втратила шанс залучити потужних інвесторів у 90-х та 2000-і. З різних причин ми втратили цей шанс і в 2010/20-х. Ми програли конкурентну боротьбу росіянам, країнам Середньої Азії, Словаччині, Польщі, Угорщині тощо. Необхідно зробити висновки з цього і не втратити шанс залучити інвесторів вже з будівництва електромобілів. Шанси в України є і ресурси теж.

Чому у України не вийшло стати автомобільною державою. Частина 1 90-і роки

Чому у України не вийшло стати автомобільною державою. Частина 2 2000-і роки

Чому у України не вийшло стати автомобільною державою. Частина 3 Останнє десятиліття

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Потрібно чітко "прорубати вікно" для постачання наших майбутніх електромобілів на ринок ЄС. Це завдання для Уряду і це потрібно робити вже зараз. Як тільки для нашого виробництва відкривається ринок ЄС – це одразу підвищує привабливість розміщувати виробництво в Україні. Далі потрібно чітко і прозоро сформулювати умови для інвесторів і дати їм гарантії незмінності умов на 15-20 років. Сформувати в певних регіонах кластери по виробництву електромобілів та компонентів для них, виділити майданчики, ємності і дати можливість місцевій владі пропонувати готові рішення світовим виробникам. На прозорих умовах. І зрозуміло, що інвестори повинні отримати певні пільги. Це потрібно напрацьовувати вже зараз. І тут потрібно щоб разом попрацювали Уряд, Верховна Рада, провідні фахівці. Після перемоги в нас буде невеликий проміжок часу для залучення таких інвесторів.

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Залучення світових виробників для реального виробництва в Україні дасть позитивний поштовх всій економіці. Це і металургія, і хімія, і резинотехнічна галузь, виробництво АКБ, розробка родовищ, будівництво тощо. Крім того, це і допоміжні виробництва, які також прийдуть у кластер навколо виробництва електромобілів. Це дасть змогу повернути людей з-за кордону, розвивати цілі регіони, будувати житло, дороги, логістичні комплекси, транспорт, готелі, навчання і дасть перспективу молоді шукати себе в рідній країні. Це надзвичайно складна робота, яку ми, нажаль, провалили з автомобілебудуванням, але ще є шанс все виправити. Таких кластерів може бути декілька по країні. Якщо в Словаччині виробляють 1 млн. автомобілів на рік, то в Україні ми здатні виробляти набагато більше. Але самі ми не піднімемо такі сучасні виробництва та технології, потрібно залучати провідних інвесторів – лідерів галузі, - вважає Олег Омельницький.

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Насправді, коментувати тут можна дуже довго, говорить бренд-директор Porsche в Україні, Ігор Ткаченко. Найперше, що потрібно – це здобути перемогу у війні. А далі шляхи можуть бути абсолютно різними, наприклад – створення вільних економічних зон в країні та спеціальних інвестиційних пільг для інвесторів/постачальників. Шанс України насправді високий для перетворення в світового лідера будівництва електромобілів та комплектуючих до них, особливо, враховуючи геопозицію держави та інтелектуальні здібності та можливості українців.

За яких умов в Україні може з’явитися виробництво електромобілів - електромоб

Після нашої перемоги Україна матиме величезний шанс вирішувати інвестиційні питання на глобальному рівні щодо видобутку, наприклад, потрібної сировини під електромобільну галузь. В нас є багаті родовища, потрібно створити умови розвитку для українського виробника та звісно скласти пропозиції для світових лідерів галузі, яким можна запропонувати будівництво заводів як для виробництва акумуляторів та їх переробки, так і виробничі потужності великого асортименту для електротранспорту. Від цього Україна тільки виграє!

Які перспективи електромобілізації в Україні?

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі виробництво автомобілей


Цікаве по темі...
• Як у 90-і в Україні намагалися створити власний автомобіль "швидкої допомоги"
• У Німеччині BMW випускає лише 44% своїх автомобілів
• В 2025 році виробництво автомобілів у ЄС зросте на 2,1%
• Ford припиняє виробництво Focus
• Концерн Stellantis отримує повний контроль по виробництву електрифікованої трансмісії eDCT у Франції та Італії
• Honda змушена перенести виробництво Civic до США через мита Трампа
• Трамп звільнив на місяць автомобільну галузь від мит при поставках з Канади та Мексики
• Що випускатиметься на заводі SAAB у Швеції?
• IVECO та Ford Trucks спільно розроблятимуть кабіну нової важкої вантажівки
• Great Wall Motor збирається відкрити центр досліджень у США
Головні новини
• В Україні настала кульмінація конкурсу "Автомобіль року 2025"
• Що саме для військового сектору збираєтьчся виробляти Volkswagen
• Власники елітних авто в 2024 році сплатили 220 млн грн. транспортного податку
• Ford Trucks представляє новий двигун Ecotorq GEN2
• Україна отримала 10 реанімобілів для підсилення обласних служб «екстренки»
• Stellantis Pro One та IVECO пропонуватимуть дві моделі електричних фургонів під брендом IVECO
• Швеція передасть Україні 18 САУ Archer і 5 контрбатарейних РЛС ARTHUR
• В лютому 2025 року основним бюджетоформуючим товаром на митниці були автомобілі
• DAF пропонує встановлення сонячних панелей на своїх вантажівках
• IVECO відзначає 50-річчя. Історія та досягнення компанії
• Що цікавого буде представлено на автовиставці ComAutoTrans у травні 2025 року?
• Новий PEUGEOT 3008 вже в Україні та доступний для тест-драйву
• ГеройCar передав відразу 35 автомобілів для ЗСУ
• Перевізник негабаритів обрав потужний тягач Volvo FH 6х2
• Українські десантники отримали 26 автомобілів Volkswagen Transporter
• Енергетики Хмельниччини отримали велику партію техніки Daewoo
• На Peugeot 408 діє знижка 50 000 грн.
• Volkswagen може долучитись до виробництва військової техніки
• Провідний український забудовник спецтехніки робить ставку на бортові платформи з КМУ. На що є попит?
• В Україну доставлений вже 1700-й бронеавтомобіль Roshel Senator
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Україна може втратити найпотужнішого виробника автобусів та тролейбусів
• В Україну доставлений вже 1700-й бронеавтомобіль Roshel Senator
• В Україні сформувався сток з 10 тис. електрокарів
• В Україні з`явився ще один виробник шкільних автобусів
• Рівненська Рада розпродає на аукціоні застарілий транспорт. Які початкові ціни?
• В Україні набирає популярності спецтехніка на повнопривідних шасі DAYUN CGC1121
• Українським військовим почали закупати нові Renault Duster
• В Україні почали випускати підйомники на шасі пікапів ISUZU
• Посол Японії відвідав виробництво автобусів в Україні
• Хмельницький незабаром почне отримувати нові тролейбуси українського виробництва
• Український бронеавтомобіль "Новатор-2" отримав ряд покращень
• Як зміниться розмитнення авто завдяки впровадженню ШІ на митниці в Україні
• Як у 90-і в Україні намагалися створити власний автомобіль "швидкої допомоги"
• В Україні почали виготовляти бронекапсули до HMMWV
• Електромобілі в Україні: що треба знати перед купівлею у 2025-му році
Акції у дилерів...
• На Peugeot 408 діє знижка 50 000 грн.
• На гібридний Honda CR-V діють акційні пропозиції з вигодою в 100 тис. грн.
• Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault
• На Honda CR-V діє спеціальна зимова пропозиція з вигодою 100 тис. грн.
• На INFINITI діє сезон розкішних цін
• В Україні діє спеціальна ціна на найдоступніший кросовер від Mazda
• Вигідний лютий 2025: в мережі автосалонів GM GROUP діє цілий ряд спеціальних пропозицій
• В Україні діє супер-ціна на Opel Crossland у топовій версії
• Сезони змінюються, наша турбота - ні. Зимова пропозиція на запчастини до автомобілів Mitsubishi
• До кінця зими на кросовери Mitsubishi діє зимова вигода до 155 000 грн.
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Вигідне ТО»
• На Mazda CX-60 діє спеціальна ціна з вигодою 110 000 грн.
• В Україні діє спеціальна пропозиція на найдоступніший BMW
• На новий BMW 3 серії діє спеціальна пропозиція від 1 510 000 грн.*
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.