Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1: Авто новини від AUTO-Consulting - електро

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електро
• Як змінились моторні вподобання українців за час війни. Електро в ТОПі
• DS Automobiles представляє нового флагмана - електромобіль DS N°8
• Пільги на електромобілі у 2026 році продовжувати не планують
• Представлена нова електровантажівка Daewoo Gixen
• Volkswagen анонсує докорінну зміну дизайну електромобілів
• У ЕС знайшли інше рішення, як стримувати імпорт китайських електрокарів без підняття мит
• З 2025 року Renault Trucks прийматиме замовлення на електровантажівки E-Tech T із запасом ходу 600 км
• DS Automobiles готує електроновинку з запасом ходу до 750 км
• Через скільки років частка електромобілів сягне 50%
• Автобезпека Benish буде встановлена на всі електромобілі ZEEKR, офіційно завезені в Україну компанією SKM-1
Ще по електро...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1

статистика автопродажів | Опубліковано - 2023-05-12 08:08:34 (17134 разів прочитано)
Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
В той час, коли ринок електромобілів ставить рекорди, досі немає однозначності в питанні стандартизації зарядних портів. Скільки та яких типів зарядних пристроїв потрібно зараз, в яких регіонах мешкають їх клієнти, де вже зараз є дефіцит, та до чого все це дійде у майбутньому? AUTO-Consulting обговорив ці питання з провідними експертами в царині електромобільності та з представниками офіційних дилерів.
Спершу розберемось з наявними у світі типами зарядних станцій

Mode 1
Найменш потужний тип зарядки – переважно від побутової мережі. Інтервал підзарядки електромобіля за допомогою такого методу, становить приблизно 12 годин. Процес відбувається без спеціального обладнання, за допомогою стандартної розетки і спеціального адаптера змінного струму. Серед мінусів цього типу також низька безпека під'єднання.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Mode 2
Стандартний тип зарядної станції змінного струму, використовувати яку можна в побуті або користуватися на автозаправних комплексах. Застосовується для заряджання електромобілів усіх типів із традиційними роз'ємами під'єднуваного конектора з системою захисту всередині кабелю. Тривалість процесу становить близько 6-8 годин при ємності акумуляторних батарей 20-24 кВт-год.

Mode 3
Найпотужніший режим, який використовується на станціях зі змінним струмом. Підходить як для однофазної так і для трифазної мережі.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Mode 4
Тип зарядних станцій в яких застосовується не змінний, а постійний струм. Потужність подібних комплексів для деяких електромобілів буває занадто висока. У тих же, що підтримують подібний стандарт, акумулятори заряджаються до 80% протягом 30 хвилин. Подібні зарядні комплекси можна зустріти на міських парковках і шосе, хоча вони доволі рідкісні в Україні, оскільки облаштування такого комплексу потребує окремої лінії електропостачання великої потужності. Крім того ціна такої зарядної станції доволі висока.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Tesla Supercharger
Окремо варто відзначити тип зарядних станцій Tesla Supercharger, які відрізняються від зазначених вище, відокремленістю використання. Це навіть не зарядні станції, а нагнітачі енергії, які протягом 20 хвилин заряджають батареї до 50% обсягу, за 40 хвилин до 80% і за 75 хвилин до 100%. Tesla Supercharger забезпечують високу зарядну потужність 135 кВт постійного струму. Конектори станції залежно від регіону використання різняться за формою конектора, в США вони мають три роз'єми, в Європі п'ять, що істотно ускладнює експлуатацію імпортованих з Америки в європейські країни електромобілі Tesla.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Оскільки в характеристики Mode 1-4 постійно вносяться правки, пропонуємо простішу класифікацію типів зарядних станцій за потужністю зарядки:

1. Для побутових електромереж змінного струму 230 В до 16 А (3,7 кВт). Їх часто називають кабельними.

2. Для прискореної зарядки від електромереж змінного струму 230 В/400 В від 16 А до 40 А (від 3,7 кВт до 30 кВт).

3. Fast charger або "Суперчарджер" – швидка зарядка постійним струмом подає живлення на акумулятор минаючи інвертор. Це габаритне стаціонарне обладнання потужністю від 10 кВт до 400 кВт.

Зарядні станції також можна класифікувати за принципом використання:
 станції призначені для стаціонарного встановлення;
 для портативного використання в одному або декількох місцях;
 станції для портативного та стаціонарного використання.



Якими електромобілями найвигідніше володіти?

З якими моделями китайські електромобілі захоплять світ?

Які існують види електромобільних роз'ємів?
Крім режимів роботи зарядних станцій необхідно знати і типи роз'ємів підключення конектора, які адаптовані до роботи кожної з них.

Тип роз'єму конектора Type 1 J1772
5-ти контактний стандартний роз'єм електромобільного конектора, характерний для більшості електромобілів американського та азіатського виробництва. Роз'єм Type 1 підходить для підзарядки електромобіля від зарядних комплексів, що працюють за стандартами Mode 2, Mode 3. Підзарядка відбувається за допомогою однофазної мережі змінного струму з максимальною напругою 230 В, силою струму 32 А і граничною потужністю в 7,4 кВт.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм Type 1 J1772 для зарядки американської версії Nissan Leaf 2018

Type 2 (Mennekes)
6-ти контактний роз'єм характерний в основному для європейських електромобілів, а також для низки китайських авто, які пройшли адаптацію. Особливість роз'єму полягає в можливості використовувати однофазну і трифазну мережу, з максимальною напругою 400 В, силою струму 63 А, і потужністю 43 кВт. Зазвичай 400 В 32 А ~ 22 кВт при трифазному підключенні і 230 В 32 А ~ 7,4 кВт при однофазному підключенні. Роз'єм допускає використання зарядних станцій з режимами роботи Mode 2, Mode 3.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм Type 2 Mennekes для зарядки європейської версії Nissan Leaf 2018

CHAdeMO
2-контактний конектор постійного струму, розроблений у співпраці найбільших японських автовиробників з компанією TEPCO. Може використовуватися для зарядки більшості японських, американських і низки європейських електромобілів. Розрахований для використання на потужних зарядних станціях, що працюють від постійного струму в режимі Mode 4, що дають змогу заряджати батарею електромобіля до 80% протягом 30 хвилин (на потужності 50 кВт). Розрахований на максимальну напругу 500 В і силу струму 125 А з потужністю до 62,5 кВт.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм CHAdeMO для зарядки європейської та американської версії Nissan Leaf

CCS Combo (Type 1/Type 2)
Комбінований тип конектора, який дає змогу використовувати як повільні, так і швидкі точки заряджання. Робота роз'єму можлива завдяки інверторній технології, що перетворює постійний струм у змінний. Транспортні засоби з таким типом з'єднання можуть приймати зарядну швидкість аж до максимально швидкого заряджання. Роз'єми CCS Combo не однакові для Європи та США і Японії: для Європи пропонують роз'єм Combo 2 сумісний з Mennekes, а для США і Японії Combo 1, що пов'язаний з J1772. Зарядка за допомогою CCS Combo розрахована на 200-500 В при 200 А і потужності 100 кВт. CSS Combo 2 наразі найпоширеніший тип роз'єму на швидких зарядних станціях у Європі разом із CHAdeMO.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Chevrolet Bolt EV для американського ринку з роз'ємом Type 1 CCS Combo

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Opel Ampera-e для європейського ринку з роз'ємом Type 2 CCS Combo

GB/T
Цей стандарт характерний для автомобілів тільки китайського виробництва і часто його називають просто GBT. Візуально він майже повністю нагадує європейський Mennekes, але технічно з ним не можна порівняти. Існує два типи роз'ємів для цього стандарту – один для повільного, другий для швидкого заряджання.

Які електрокари купують українці. Аналіз ринку

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм для зарядки європейської версії Tesla Model S

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм для зарядки американської версії Tesla Model 3

Як далі розвиватиметься розподіл електромобілів в Україні за типами зарядних портів? Які будуть нарощувати присутність?
Тенденції розвитку українського ринку зараз добре видно. Ми бачимо швидкий ріст електромобілів з Китаю, які мають зарядні порти GB/T – каже Марина Китіна, експерт з транспортних інновацій та екоактивіст. Також росте кількість офіційних дилерів, які продають автівки з європейськими роз’ємами Type 2/CCS 2. А от кількість електромобілів з портами американського стандарту Type 1/ CCS 1 постійно зменшується. Незважаючи на те, що стандарт швидкої зарядки CHAdeMO все ще займає найбільшу долю на ринку України, завдяки шаленої популярності Nissan Leaf, який його використовує, але подальшій розвиток мало ймовірний через занепаду застарілого стандарту CHAdeMO.

На думку Володимира Кулика (засновник та візіонер в компанії Evodrive, директор по продажам компанії Octa Energy), в найближчі роки помітний імпорт з Європи буде переважати, тому європейські типи піключень зростуть (Type 2 (Mennekes) для змінного струму (АС) та CCS Combo2 (швидкої зарядки DC). Цей процес обумовлений вже достатньо накопиченому парку вживаних електромобілів навіть з більшими батареями (30-60 кВт-год) 2017-2020 років випуску, які будуть цікаві нашим покупцям.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Вплив китайських авто під великим питанням, тому що глобально ситуацію можуть змінити лише цікаві авто з точки зору технічних характеристик та ціною. Такі моделі щойно з’явилися та будуть мати величезний попит на локальному ринку Китаю, наприклад представлений на автосалоні в Шанхаї BYD Seagull – в Китаї ціна починається лише з 11 400 доларів з акумулятором на 30 кіловат-годин та запасом ходу за циклом CLTC в 305 кілометрів і акумулятором на 38 кВт-год із запасом ходу CLTC 405 км.

Але хто сказав, що ці моделі вільно та в потрібній кількості будуть завозити в Україну?

Наразі масового сегменту доступних якісних китайських електромобілів немає, окрім того відсутність глобального сервісу, гарантії та розвитку відповідної інфраструктури з підтримкою китайських стандартів цей процес суттєво гальмує.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Усі масові продажі в Україні електромобілів з Китаю, то є «сірий» імпорт, офіційні ж бренди які займаються продажами електромобілів не вплинуть на частку ринку.

Окрім того, Європа вже занепокоєна впливом китайських брендів на свій ринок, тому чистий імпорт буде активно замінюватися локалізацією виробництва в самій Європі, що також вплине на ринок України. Офіційних китайських доступних електромобілів там також немає.

Швидкий порт китайського стандарту GB/T буде зростати, але локально в деяких регіонах.

Стандарт по змінному струму для китайських електромобілів фактично працює через адаптери, тому впливу не буде мати ніякого.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Поставки електромобілів, наприклад, з США, Канади або Кореї, також не будуть масовими через подорожчання послуг логістики та термінів, враховуючи умови та реалії війни. Це вплине і на відповідні порти зарядок: швидкі CHAdeMO, які вже в світі відходять в історію та не мають перспектив, також не буде активно зростати але буде ще актуальним довгий час. Американський порт Tesla Supercharger буде актуальним завдяки адаптерам, CCS Combo Type 1, але без суттєвого зростання.

Формат зарядного типу Type 1 J1772 для змінного струму також буде актуальним, але вже скоро програє свою частку європейському Type 2.

Звісно найбільший розвиток в прирості портів буде у станцій змінного струму ніж у швидких стандартів, тому що підключення таких станцій значно простіше, ціна доступніша, та окупність значно цікавіша.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

У всьому світі розвиток станцій швидкого постійного струму (DC) це проекти які фінансує уряд, або місцеві бюджети та корпорації.

Такі станції потрібні на трасах для швидкого та масового пересування на великі відстані. Проекти закриття усіх шляхів з інтервалом 50 км існують, питання лише в термінах реалізації та фінансуванні. І зрозуміло, що наразі в Україні такі проекти не будуть мати масового характеру враховуючи війну та економічну ситуацію в країні, - підсумовує Володимир Кулик.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Чи достатній розподіл зарядних станцій зараз по Україні для функціонування існуючого парку електромобілів?
Наразі ми бачимо перехід автопарку на електромобілі з більш ємними акумуляторами, – продовжує Володимир Кулик, – тому найбільшим попитом та фактично стимулом розвитку електропарку є наявність зарядних станцій змінного струму для міського пересування (паркінги, муніципальні об’єктах, будь яка інфраструктура міста).

В багатьох невеличких містах взагалі відсутні будь які зарядні станції, що потенціально гальмує розвиток. Це питання потрібно вирішувати з постачальниками потужностей та місцевою адміністрацією, які мають стимулювати до конкретних дій розвитку інфраструктури.



Український парк електрокарів перевищив позначку в 50 тис. автомобілів

Як буде йти декарбонизація світу та України до 2050 року

Де спостерігається особливий дефіцит? З огляду на розподіл електромобілів по областях.
Станом на 1 травня 2023 року в Україні зареєстровано 53 786 електрокарів, - каже Марина Китіна. А це значить, що за місяць ми додали 2022 авто і продовжили тенденцію минулого рекордного місяця – перевищувати позначку в 2к!

Цікаві факти:
 Київ перевищив показник 10 тисяч;
 вперше змінився лідер – не столиця, а Львівська область +269 електромобіля;
 Одеса поступилася Вінниці;
 Донецька і Луганська додали по 25 і 4 відповідно;
 Крим готується нас зустрічати, тому пересідає на електромобілі + 3 машини.

Найбільш складним завданням виявився підрахунок та аналіз українського парку електромобілів у розрізі зарядних портів AC (повільної зарядки) та DC (швидкої зарядки) – ділиться власними спостереженнями Марина Китіна.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Довелося детально розібратися з кожним з 50 тис. електромобілів, які їздять по наших дорогах – це було ну дуже непросто. А все тому, що так склалося, що в Україні їздять автівки з усього світу. Адже одна й та сама модель, може бути з трьома різними наборами зарядних портів.

А їх може бути аж чотири повільних та п’ять швидких у різних комбінаціях, в залежності від ринку, з якого була привезена автівка, або року виробництва.

Наприклад Tesla на нашому ринку може мати, як власний порт Tesla Supercharger, так і європейський, або китайський стандарти, тому довелося всі Тесли об'єднати в один стандарт так, як розділити їх неможливо.

Аналіз парку показав доволі цікаві результати, щодо розвитку та розподілу різних зарядних стандартів по регіонах України.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Ось ключові особливості:
 як не дивно, але загалом по Україні превалюють застарілі стандарти Type 1 (J1772) та CHAdeMO;
 в західних регіонах більш поширений європейський стандарт, а в східних областях, навпаки, американський;
 китайський стандарт GB/T швидко поширюється всією Україною та в деяких регіонах.

В Одеському регіоні, наприклад, вже наздогнали європейський CCS2. А от зарядних станцій GB/T, там явно не вистачає: там є всього лише одна станція швидкої зарядки для китайських електромобілів.

Актуальну ситуацію з зарядними станціями не лише по Україні але й всього світу, можна бачити за посиланням – https://www.plugshare.com

Якщо не SUV, то що? Які моделі не кросоверів купують українці

Український авторинок у першому кварталі: головні тенденції

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Дефіцит зарядних станцій – головний стримуючий фактор для більшого розповсюдження електромобілів?
Дефіциту зарядних пристроїв типу AC, тобто повільної зарядки, зараз в Україні не існує, особливо в містах – вважає Марина Китіна. І це точно не є стримуючим фактором, адже приріст кількості електромобілів йде швидкими темпами, більшими ніж у наших європейських сусідів. До речі, рівень розвитку зарядної інфраструктури по кількості зарядних конвекторів в Україні, знаходиться на доволі високому рівні як, наприклад у Бельгії або Іспанії, і набагато кращому ніж у Польщі. Завдяки постійній активній роботі українських операторів зарядних станцій цей рівень підтримується у кількості 5-6 електромобілів на один конектор, – говорить Марина Китіна.

Деякий дефіцит є швидких зарядних станцій на деяких міжміських трасах, але оператори працюють і в цьому напрямку. Кожного місяця відкриваються декілька станцій, потужністю від 50 до 150 кВт. Також є недостатня кількість станцій для стандарту GB/T, тому що не всі оператори займаються розвитком цього напрямку.

Наразі немає достовірної інформації через небажання деяких операторів поділитися даними про кількість і розташування ЕЗС, про розподіл станцій по областях України, тому не можна точно сказати в яких саме областях не вистачає можливостей для вільного заряджання електромобілів.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Звісно, розвиток інфраструктури впливає на швидкість переходу на електротранспорт, але ще більший стримувач зросту є ціна на електромобілі та їх асортимент – вважає Володимир Кулик.

Якщо ми говоримо про нові електромобілі, то вже до 2025 року собівартість їх настільки впаде, що звичайні авто с ДВЗ будуть дорожчі, окрім того вартість володіння електромобілем значно вигідніша для споживача.

Якщо брати взагалі світову політику по цьому питанню, то вже усі провідні країни взяли активний курс на перехід економіки на незалежність від викопного палива та підтримку альтернативних джерел енергії, згідно підписаної Паризькою угодою – угода в межах Рамкової конвенції ООН про зміну клімату (UNFCCC) щодо регулювання заходів зі зменшення викидів діоксиду вуглецю з 2020 р.

Тому ціна – це головний фактор, як тільки електромобілі з акумулятором 30-40 кВт-год вживані будуть по ціні $8-10 тис. – це докорінно змінить попит. В нас повно потенційних клієнтів які мають доступ до зарядки (приватні будинки, та інше), але ціна поки стримує покупку.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

У всіх провідних країнах світу стимулом для переходу на електротранспорт та розвиток інфраструктури є глобальні державні програми, така програма в Україні вкрай необхідна для глобального стрибка у розвитку.

За словами Артема Ткаченко, бренд-директора Volvo в Україні, відсутність єдиного стандарту зарядного порту – це глобальна проблема, не лише українська. Світові виробники і уряди працюють над її вирішенням в майбутньому з метою створення єдиного стандарту. Наразі на ринку України присутні 4 типи AC-портів та 5 типів DC-портів – що, звичайно, ускладнює життя власникам електромобілів при пошуку потрібної саме їм зарядної станції.

Більшість зарядних станцій обмежені у кількості роз’ємів для зарядки та в кількості їх типів. Тому клієнт повинен ретельно обирати на якій станції він може зарядити власний автомобіль – вважає Алла Бойко, представник концерну Stellantis в Україні (офіційний імпортер брендів Opel, Vauxhall, Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Chrysler, Jeep, Alfa Romeo і Dodge).

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Наразі в Україні представлена велика кількість компаній, які володіють зарядними станціями, і кожна з них має зручний додаток, в якому можна знайти потрібний тип порту. Також, для зручності клієнтів брендів PEUGEOT, CITROEN, OРЕL та DS Automobiles ми пропонуємо зарядні станції типу WallBox, які можна встановити на паркінгу, біля власного приватного будинку чи біля офісу. Це дає змогу не прив’язуватися до мережі зарядних станцій та бути впевненим у можливості вільно зарядити ваш автомобіль.

В другій частині нашої бесіди читайте на AUTO-Consulting думку офіційних імпортерів стосовно навали електромобілів з Китаю та їх участь в формуванні мережі зарядних станцій. Та чи вийде автовиробникам домовитись про загальний стандарт зарядного порту.
Щоб не пропустити – приєднуйтесь до нас в соціальних мережах.
AUTO-Consulting в Telegram
AUTO-Consulting в Facebook

Український авторинок скочується у «сіру» зону. Добре це чи погано?

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі статистика автопродажів


Цікаве по темі...
• У листопаді український авторинок знову почав падати
• Український авторинок за 11 місяців вже перевищив минулорічні обсяги
Головні новини
• Як змінились моторні вподобання українців за час війни. Електро в ТОПі
• Новий Volkswagen ID.7 зміг подолати 794 км на одному заряді
• На шасі Renault К 6*6 виготовили партію 12-кубових цистерн
• «ЕРІДОН ТЕХ» пропонує паливозаправники 5-10 м3 на шасі FOTON
• Renault відроджує легендарну серійну модель Renault 5 Turbo 3E
• В ЄС обговорюють відміну заборони на продаж авто з ДВС
• Renault збирається відмовитися від традиційних кросоверів
• Відтермінування норм Євро-6 проведуть у одне голосування
• Changan розширює дилерську мережу та запрошує до співпраці
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Волонтерський фонд модернізував старі радянські ЗРК "Оса"
• Київ передав на фронт 18-тонну вантажівку та 8 пікапів
• DS Automobiles представляє нового флагмана - електромобіль DS N°8
• IVECO демонструє клієнтам нові електричні S-eWay та eMoovy Experience
• Чернівці придбали нові міські автобуси
• 20 нових пікапів Toyota для Чорних Запорожців
• Парк ДСНС поповнився потужними машинами для розмінування на шасі IVECO
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• Якими були маловідомі луцькі фургони до появи "Волинянки"
• Україна отримає 6 систем ППО від Німеччини
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українські підрозділи ДСНС почали отримувати нові машини 4х4 від українського виробника
• В Україні з`явився автомобіль за 630 тис. грн.
• Чим здивувала чеська Jawa
• В Україні оголосили ціни на новий Renault Duster
• З 1 січня 2025 року в Україні знову підвищуються акцизи на пальне
• Якими були маловідомі луцькі фургони до появи "Волинянки"
• DAF поставив в Україну надлегкі тягачі XF
• Стартувало серійне виробництво нового позашляховика Volkswagen Tayron. В Україні - вже в 2025 році
• Європейська компанія вже закупила 1500-у вантажівку DAF
• В Україні почали приймати замовлення на новий Renault Duster
• Як будуть позбавляти водійських прав водіїв-ухилянтів від мобілізації
• Бронеавтомобілі «Козак» отримали захист від дронів-камікадзе
• В Україну прибула перша найпотужніша вантажівка Volvo FH16 Aero 780 к.с.
• Renault у 2025 році повність оновить модельний ряд на українському ринку
• Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?
Акції у дилерів...
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• На Skoda Octavia діє акційна ціна зі знижкою до 87 000 грн.
• В Україні діє спеціальна цінова пропозиція на тентовані вантажівки DongFeng CL90
• Пропозиція для СТО: «Купуй Opet – отримуй стійку у подарунок»
• «Чорна п`ятниця» на мотоцикли Honda
• BMW X3 xDrive30d доступні за спеціальною ціною
• Бузкова п’ятниця від «Хапай авто»: 500 знижка + 500 на допомогу
• Чорна п`ятниця з Mitsubishi: знижка 5% на кросовери*
• Чорна п’ятниця! -$200 на всі системи автобезпеки Benish
• На обрані товари BMW діє спеціальна пропозицієя до -60%
• В AUTOGROUP можна вигідно підготувати автомобіль до зими
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.