Розробкою цієї моделі ЛМЗ почав займатися ще у 1986 році і планував встановлювати на "Львів" вже новий двигун. Або ліцензійний Simson, або перспективний літовський V90 потужностю 3,7 к.с.
Проте, до 1989 року нового двигуна так і не з'явилося, тому на заводі поки вирішили готувати до виробництва мокік "Львів" зі вже відомим двигуном V501. Саме такий варіант і зняли для реклами на листівках. Почалися роботи по підготовці до серійного виробництва, але фінансування ЛМЗ так і не отримав.
Декілька років Львівський мотозавод намагався віднайти можливості і почати виробництво нової моделі, проте інфляція тих часів не залишала жодного шансу. Так, у 1992 році проект мокік "Львів" було згорнуто, а замість нього завод продовжував виробляти ті ж самі "Карпати-2" та модель "Карпати-4" з двигуном Dezamet. У 1996 році про мокік "Львів" на ЛМЗ знов згадали і навіть виготовили деяку кількість такої моделі з запасів запчастин.
А як саме виглядає той мокік з реклами - можна подивитись у цьому відео:
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.