Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?: Авто новини від AUTO-Consulting - автопром

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: автопром
• Німецький автопром програє китайцям боротьбу за прибутковість. До чого це може призвести?
• Трамп анонсував 25% мита на автомобілі з інших країн. Це може спричинити "землетрус" в автопромі
• ЄС може пом`якшити екологічні вимоги до автопрому
• Трамп анонсував мита 25% на всі авто, які будуть імпортуватися до США. Це завдасть нищівного удару по німецькому автопрому
• Криза у німецькому автопромі вразила і Mercedes-Benz
• Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?
• Європу охопили страйки працівників автопромисловості. Volkswagen втрачає шаленні кошти
• Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ
• 125 років Renault. Як французькі авто змінювали світовий автопром
• У Києві обговорять зміни на ринку комерційних авто та можливі напрямки розвитку українського автопрому
Ще по автопром...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-11-25 18:56:36 (3845 разів прочитано)
Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром
Виробники автомобілів у Німеччині та їхні постачальники оголошують про дедалі більше масових скорочень робочих місць, профспілки погрожують страйками. У галузі прискорюються глибокі структурні зміни. Про це пише DW в статті Криза німецього автопрому.
Потік новин, що свідчить про наростання серйозної кризи європейської і особливо німецької автомобільної промисловості, останніми днями помітно посилився. Так, німецький концерн Bosch, один із найбільших у світі постачальників компонентів для автомобільних компаній, попередив 22 листопада, що планує в осяжному майбутньому ліквідувати в різних країнах приблизно 5500 робочих місць, зокрема 3800 у Німеччині.

Європу охопили страйки працівників автопромисловості. Volkswagen втрачає шаленні кошти

Китай подав до суду на Євросоюз через мита на електромобілі

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Тривожні новини з автомобільної галузі
Кількома днями раніше американський автовиробник Ford оголосив про скорочення в Європі упродовж найближчих трьох років 4000 робочих місць, з них 2900 на своєму головному європейському заводі в Кельні. А німецький концерн Mercedes-Benz повідомив, що має намір у найближчі кілька років щорічно економити кілька мільярдів євро, але поки що не уточнив, як саме він збирається знижувати виробничі витрати.

Шведський виробник акумуляторних батарей для електромобілів Northvolt опинився на межі неплатоспроможності й запустив у США процедуру захисту від кредиторів з метою виграти час для реструктуризації компанії. Тепер під загрозою будівництво в Німеччині заводу, на продукцію якого дуже розраховували німецькі автомобільні концерни Volkswagen і BMW - великі акціонери цього постачальника найважливішого елемента електромобілів, який тепер опинився в скрутному становищі.

Тим часом на заводах Volkswagen з 1 грудня, найімовірніше, слід очікувати страйки, оскільки керівництву найбільшого автовиробника Європи не вдалося й після третього раунду перемовин із профспілками узгодити з ними нову тарифну угоду. Профспілки готові тимчасово відмовитися від підвищення зарплат, а менеджмент вимагає від них згоди на 10-відсоткове скорочення платні та погрожує закриттям трьох підприємств.

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Усе це, безсумнівно, є ознаками подальшого загострення кризи в одній із ключових галузей німецької економіки, але водночас і того, що автомобільна промисловість посилено шукає виходу з ситуації, що склалася, і, приперта до стіни, дозріла для рішучих, хоча й украй непопулярних заходів.

ЄС вводить нові мита до 35,3% на імпорт електромобілів з Китаю

Великий інтерес до автосалону в Мюнхені
При цьому німецька автомобільна промисловість, схоже, впевнена в тому, що зуміє виправити становище, втіливши в життя необхідні структурні зміни. На це вказує ще одна новина останніх днів: кількість заявок на участь у міжнародному автосалоні IAA Mobility, що відбудеться в Мюнхені у вересні 2025 року, вже зараз на 20 відсотків вища, ніж перед минулим салоном у 2023 році. Тобто криза кризою, але від можливості представити на одному з найбільших у світі галузевих оглядів свої нові моделі та технічні інновації німецькі автовиробники та їхні постачальники відмовлятися наміру не мають. Бізнес розвивається.

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Характерна деталь: великий інтерес до автомобільного шоу в Німеччині знову виявляють фірми з Китаю. Так, виставкові площі вже забронювала китайська компанія BYD - найбільший у світі виробник електромобілів. І вже твердо заплановано, що в Мюнхені під час автосалону знову відбудеться конференція, присвячена електромобілям, яку організовує КНР.

Уряд Німеччини натякнув Volkswagen, що не дасть закрити збиткові заводи

BYD увійшов в ТОП-3 за продажами в світі

Чому Китай стає дедалі небезпечнішим конкурентом
Китай та електромобілі - це два ключові слова, які значним чином пояснюють нинішню кризу німецького автопрому. Скорочення в німецькій автомобільній промисловості є неминучим, але його можна уповільнити - з таким жорстким прогнозом у вересні виступив Інститут німецької економіки в Кельні (IW). В опублікованому ним дослідженні зазначалося, що в 21-му столітті центр світового автомобілебудування перемістився в Азію, насамперед - у Китай. Якщо на зламі століть у КНР випускалося лише близько двох мільйонів автомобілів, то торік їх було вже понад 30 мільйонів. Це стало величезною проблемою для німецького автопрому, який, як і вся економіка Німеччини, орієнтований на експорт. Причому і концерн Volkswagen з брендами VW, Audi та Porsche, і BMW, і Mercedes-Benz за останню чверть століття зробили саме Китай своїм головним експортним ринком (якщо не брати до уваги загалом ринок Євросоюзу).

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Щоправда, приблизно до 2017 року, зазначалося в дослідженні IW, поставки німецьких автомобілів до Китаю та загалом на світовий ринок наростали, оскільки давалася взнаки інша особливість німецької автомобільної промисловості: вона орієнтована не просто на експорт, а на експорт головним чином автомобілів преміумсегмента. Їхні продажі в Китаї тривалий час ішли дуже добре, однак останніми роками на тлі пандемії COVID-19 і сповільнення економічного зростання в КНР дорогі німецькі автомобілі стали швидко втрачати конкурентоспроможність на китайському ринку.

Одночасно в Китаї впав збут і автомобілів середнього класу Made in Germany. Це пов'язано з тим, що в КНР завдяки численним державним заходам, спрямованим на стимулювання виробництва, стрімко зростають продажі електромобілів, а в цьому сегменті китайські виробники дедалі більш конкурентоспроможні, чого про німецькі автоконцерни, які працюють у КНР, вже не скажеш. У тому числі тому, що вони довгий час недостатньо уваги приділяли розробці доступних електромобілів для масового ринку.

Ефект доміно: В Німеччині банкрутують виробники автозапчастин

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Дорога робоча сила й надлишкові потужності
Загалом у німецького автопрому дуже високі виробничі витрати, ба більше - вони найвищі у світі. На це вказує портал спеціалізованого видання для автомобілістів Auto, Motor und Sport. "Ніде у світі виробництво автомобілів не обходиться так дорого, як у нас у Німеччині", - констатує видання, посилаючись на дані Об'єднання німецької автомобільної промисловості (VDA).

VDA стверджує, що в Німеччині година роботи працівника автомобільного підприємства коштувала роботодавцю в середньому 62 євро, у Франції - 47 євро, в Італії - 33 євро, а, для прикладу, в Польщі - 15 євро. При цьому в німецького автовиробника Volkswagen - взагалі найвищі витрати на персонал у світовому автопромі, пише Auto, Motor und Sport, спираючись на підрахунки інформаційного агентства Reuters. Воно дійшло висновку, що Volkswagen у 2023 році витрачав на персонал 15,4 відсотка своєї виручки. У BMW, Mercedes-Benz і франко-італійсько-американського автоконцерну Stellantis цей показник коливається в діапазоні від 9,5 до 11 відсотків.

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Звісно, профспілки своєю чергою можуть вказати на грубі стратегічні помилки керівництва того ж Volkswagen, що обійшлися компанії украй дорого. Досить згадати хоча б дизельний скандал. Але факт залишається фактом: у лідера німецького автомобільного виробництва та інших автоконцернів Німеччини в умовах наступу китайських виробників, яких не зупинять навіть запроваджені ЄС захисні мита на електромобілі, надто високі витрати й до того ж накопичені надлишкові виробничі потужності.

З цим треба щось робити. Тривожні повідомлення останніх днів свідчать про те, що структурні зміни в німецькому автопромі почали пришвидшуватись. Це буде багаторічний болісний процес, але щось подібне переживали вже й інші галузі - наприклад, текстильна або сталеливарна промисловість. Чим швидше новому уряду Німеччини, який буде сформовано після дострокових виборів до Бундестагу 23 лютого 2025 року, вдасться вивести економіку країни з тривалого пробуксовування, тим менш болісним виявиться цей процес.

Через скільки років частка електромобілів сягне 50%

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Український перевізник придбав 11 найпотужніших тягачів Volvo FH 780
• В Україні вже розпочали встановлення сонячних електростанцій на паркінгах
• Для Президента Франції офіційно дебютував перший електромобіль
• Ще одна новинка цього мотосезону від Honda вже в Україні
• Офіціальні подробиці про новий Toyota RAV4. Коли прибуде в Україну?
• Українським військовим передали пікапи Fiat
• Changan Hunter став пікапом №1 в Україні у квітні
• Українська співачка передала чергові авто для ЗСУ
• До 80-ї річниці завершення війни у Франції представили новий президентський автомобіль DS
• В Україні оголошено ціни на Jeep Wrangler 2025 модельного року
• Renault представляє концепт Renault 4 Savane 4x4 на Ролан-Гаррос 2025
• Toyota представила нове покоління RAV4. Чим буде дивувати новинка?
• Нові Opel Grandland вже в Україні та доступні для тест-драйвів
• Обслуговувати інфраструктуру та мости будуть на автомобілях Toyota
• В Україні доступні оновлені пікапи PEUGEOT Landtrek
Головні новини
• З нагоди ювілею Volkswagen запускає спеціальну версію VW Polo Edition 50
• Яка продукція може врятувати виробників автобусів в Україні
• Яким буде новий PEUGEOT E-208 GTi
• На українському ринку з`явився доступний варіант вантажівки 4х4
• Як реєструвати великотоннажні та технологічні транспортні засоби у сервісних центрах МВС
• Спецтехніка Daewoo показала себе як надійний помічник ДСНС та Нацгвардії в умовах війни
• За рік в Україні в 1,5 рази зросли обсяги гуманітарного розмінування
• Задля програм відновлення в Україну поставлено тягач Ford Trucks з розсувним тралом Kassbohrer
• Київському трамваю сьогодні виповнюється 133 роки
• В Україну збільшують поставки флагманських тягачів Volvo FH Aero у комплектації I-Save
• Як політика «Зроблено в Україні» дасть змогу залучити автомобільних інвесторів
• Українським військовим все частіше передають пікапи Fiat
• На Харківщині до розмінування долучили ще одну сучасну японську машину
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні діє нова лізингова програма для нового Renault Duster mild hybrid advanced з кешбеком 10%
• Чергові пікапи та кросовери передали ЗСУ для логістичних потреб
• Вперше в історії великовантажна електрична вантажівка перетнула Ла-Манш на паромі
• ПриватБанк з початку року видав кредитів на нові авто на 2 млрд. грн.
• JAC вже відвантажує замовникам забудовану спецтехніку стандарту Євро-6
• Війна проти малої мобільності. Чому багато міст забороняють електросамокати?
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україну приходить великий французький автовиробник
• У Києві продали легендарний автозавод КАРЗ. Хто покупець?
• У Хмельницькому презентували 5 нових тролейбусів Еталон Т12240 «Барвінок»
• В Україні знайшли рідкісний мотоцикл, який тестували в журналі "Сигнал"
• Українські військові отримали 63 мотоцикли
• В Україні почнуть виготовляти броньовані Ineos Grenadier
• На яких мотоциклах їздять у ЗСУ
• У Києві продають легендарний авторемонтний завод (КАРЗ)
• Першу партію українських бронеавтомобілів "Тіса" поставили до війська
• Подробиці про новий український бронеавтомобіль
• Британія передасть Україні ще 5 секретних систем ППО Raven
• в Україні почали діяти нові правила проходження обов’язкового техогляду
• В Україні створили новий броньований екскаватор
• На Хмельниччині запустили новий комплекс з виробництва спецпричепів
• В Україні почали виробляти захисні екрани для МТ-ЛБ
Акції у дилерів...
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
• В Тойота Центр Дніпро діють спеціальні умови офіційного сервісу
• В Україні пропонуються дві електричних моделі Lexus зі значною вигодою | ALMAZ GROUP & Lexus
• В Україні стартує сервісна акція «Тримай дорогу з Renault»
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.