Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?: Авто новини від AUTO-Consulting - автопром

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: автопром
• Криза у німецькому автопромі вразила і Mercedes-Benz
• Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?
• Європу охопили страйки працівників автопромисловості. Volkswagen втрачає шаленні кошти
• Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ
• 125 років Renault. Як французькі авто змінювали світовий автопром
• У Києві обговорять зміни на ринку комерційних авто та можливі напрямки розвитку українського автопрому
• Китайський автопром зайняв вже третину світового авторинку
• Які шедеври світового автопрому створив Марчелло Гандіні
• Чому змагання BYD vs Tesla є таким важливим для світового автопрому
• Топ події в світовому автопромі за 2023 рік
Ще по автопром...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-11-25 18:56:36 (3262 разів прочитано)
Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром
Виробники автомобілів у Німеччині та їхні постачальники оголошують про дедалі більше масових скорочень робочих місць, профспілки погрожують страйками. У галузі прискорюються глибокі структурні зміни. Про це пише DW в статті Криза німецього автопрому.
Потік новин, що свідчить про наростання серйозної кризи європейської і особливо німецької автомобільної промисловості, останніми днями помітно посилився. Так, німецький концерн Bosch, один із найбільших у світі постачальників компонентів для автомобільних компаній, попередив 22 листопада, що планує в осяжному майбутньому ліквідувати в різних країнах приблизно 5500 робочих місць, зокрема 3800 у Німеччині.

Європу охопили страйки працівників автопромисловості. Volkswagen втрачає шаленні кошти

Китай подав до суду на Євросоюз через мита на електромобілі

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Тривожні новини з автомобільної галузі
Кількома днями раніше американський автовиробник Ford оголосив про скорочення в Європі упродовж найближчих трьох років 4000 робочих місць, з них 2900 на своєму головному європейському заводі в Кельні. А німецький концерн Mercedes-Benz повідомив, що має намір у найближчі кілька років щорічно економити кілька мільярдів євро, але поки що не уточнив, як саме він збирається знижувати виробничі витрати.

Шведський виробник акумуляторних батарей для електромобілів Northvolt опинився на межі неплатоспроможності й запустив у США процедуру захисту від кредиторів з метою виграти час для реструктуризації компанії. Тепер під загрозою будівництво в Німеччині заводу, на продукцію якого дуже розраховували німецькі автомобільні концерни Volkswagen і BMW - великі акціонери цього постачальника найважливішого елемента електромобілів, який тепер опинився в скрутному становищі.

Тим часом на заводах Volkswagen з 1 грудня, найімовірніше, слід очікувати страйки, оскільки керівництву найбільшого автовиробника Європи не вдалося й після третього раунду перемовин із профспілками узгодити з ними нову тарифну угоду. Профспілки готові тимчасово відмовитися від підвищення зарплат, а менеджмент вимагає від них згоди на 10-відсоткове скорочення платні та погрожує закриттям трьох підприємств.

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Усе це, безсумнівно, є ознаками подальшого загострення кризи в одній із ключових галузей німецької економіки, але водночас і того, що автомобільна промисловість посилено шукає виходу з ситуації, що склалася, і, приперта до стіни, дозріла для рішучих, хоча й украй непопулярних заходів.

ЄС вводить нові мита до 35,3% на імпорт електромобілів з Китаю

Великий інтерес до автосалону в Мюнхені
При цьому німецька автомобільна промисловість, схоже, впевнена в тому, що зуміє виправити становище, втіливши в життя необхідні структурні зміни. На це вказує ще одна новина останніх днів: кількість заявок на участь у міжнародному автосалоні IAA Mobility, що відбудеться в Мюнхені у вересні 2025 року, вже зараз на 20 відсотків вища, ніж перед минулим салоном у 2023 році. Тобто криза кризою, але від можливості представити на одному з найбільших у світі галузевих оглядів свої нові моделі та технічні інновації німецькі автовиробники та їхні постачальники відмовлятися наміру не мають. Бізнес розвивається.

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Характерна деталь: великий інтерес до автомобільного шоу в Німеччині знову виявляють фірми з Китаю. Так, виставкові площі вже забронювала китайська компанія BYD - найбільший у світі виробник електромобілів. І вже твердо заплановано, що в Мюнхені під час автосалону знову відбудеться конференція, присвячена електромобілям, яку організовує КНР.

Уряд Німеччини натякнув Volkswagen, що не дасть закрити збиткові заводи

BYD увійшов в ТОП-3 за продажами в світі

Чому Китай стає дедалі небезпечнішим конкурентом
Китай та електромобілі - це два ключові слова, які значним чином пояснюють нинішню кризу німецького автопрому. Скорочення в німецькій автомобільній промисловості є неминучим, але його можна уповільнити - з таким жорстким прогнозом у вересні виступив Інститут німецької економіки в Кельні (IW). В опублікованому ним дослідженні зазначалося, що в 21-му столітті центр світового автомобілебудування перемістився в Азію, насамперед - у Китай. Якщо на зламі століть у КНР випускалося лише близько двох мільйонів автомобілів, то торік їх було вже понад 30 мільйонів. Це стало величезною проблемою для німецького автопрому, який, як і вся економіка Німеччини, орієнтований на експорт. Причому і концерн Volkswagen з брендами VW, Audi та Porsche, і BMW, і Mercedes-Benz за останню чверть століття зробили саме Китай своїм головним експортним ринком (якщо не брати до уваги загалом ринок Євросоюзу).

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Щоправда, приблизно до 2017 року, зазначалося в дослідженні IW, поставки німецьких автомобілів до Китаю та загалом на світовий ринок наростали, оскільки давалася взнаки інша особливість німецької автомобільної промисловості: вона орієнтована не просто на експорт, а на експорт головним чином автомобілів преміумсегмента. Їхні продажі в Китаї тривалий час ішли дуже добре, однак останніми роками на тлі пандемії COVID-19 і сповільнення економічного зростання в КНР дорогі німецькі автомобілі стали швидко втрачати конкурентоспроможність на китайському ринку.

Одночасно в Китаї впав збут і автомобілів середнього класу Made in Germany. Це пов'язано з тим, що в КНР завдяки численним державним заходам, спрямованим на стимулювання виробництва, стрімко зростають продажі електромобілів, а в цьому сегменті китайські виробники дедалі більш конкурентоспроможні, чого про німецькі автоконцерни, які працюють у КНР, вже не скажеш. У тому числі тому, що вони довгий час недостатньо уваги приділяли розробці доступних електромобілів для масового ринку.

Ефект доміно: В Німеччині банкрутують виробники автозапчастин

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Дорога робоча сила й надлишкові потужності
Загалом у німецького автопрому дуже високі виробничі витрати, ба більше - вони найвищі у світі. На це вказує портал спеціалізованого видання для автомобілістів Auto, Motor und Sport. "Ніде у світі виробництво автомобілів не обходиться так дорого, як у нас у Німеччині", - констатує видання, посилаючись на дані Об'єднання німецької автомобільної промисловості (VDA).

VDA стверджує, що в Німеччині година роботи працівника автомобільного підприємства коштувала роботодавцю в середньому 62 євро, у Франції - 47 євро, в Італії - 33 євро, а, для прикладу, в Польщі - 15 євро. При цьому в німецького автовиробника Volkswagen - взагалі найвищі витрати на персонал у світовому автопромі, пише Auto, Motor und Sport, спираючись на підрахунки інформаційного агентства Reuters. Воно дійшло висновку, що Volkswagen у 2023 році витрачав на персонал 15,4 відсотка своєї виручки. У BMW, Mercedes-Benz і франко-італійсько-американського автоконцерну Stellantis цей показник коливається в діапазоні від 9,5 до 11 відсотків.

Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі? - автопром

Звісно, профспілки своєю чергою можуть вказати на грубі стратегічні помилки керівництва того ж Volkswagen, що обійшлися компанії украй дорого. Досить згадати хоча б дизельний скандал. Але факт залишається фактом: у лідера німецького автомобільного виробництва та інших автоконцернів Німеччини в умовах наступу китайських виробників, яких не зупинять навіть запроваджені ЄС захисні мита на електромобілі, надто високі витрати й до того ж накопичені надлишкові виробничі потужності.

З цим треба щось робити. Тривожні повідомлення останніх днів свідчать про те, що структурні зміни в німецькому автопромі почали пришвидшуватись. Це буде багаторічний болісний процес, але щось подібне переживали вже й інші галузі - наприклад, текстильна або сталеливарна промисловість. Чим швидше новому уряду Німеччини, який буде сформовано після дострокових виборів до Бундестагу 23 лютого 2025 року, вдасться вивести економіку країни з тривалого пробуксовування, тим менш болісним виявиться цей процес.

Через скільки років частка електромобілів сягне 50%

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
• В дилерській мережі Renault вже стартували тест-драйви нового Renault Duster
• Renault Rafale отримав 5 зірок в краш-тестах Euro NCAP
• Чим може обернутися протистояння китайських та європейських автовиробників на ринку ЄС
• Subaru вперше очолила рейтинг надійності авто, випередивши інших японських конкурентів
• Renault збирається відмовитися від традиційних кросоверів
• Новий Volkswagen ID.7 зміг подолати 794 км на одному заряді
• Honda представила оновлений логотип вперше за 40 років
• В Україні оголошені ціни на новий PEUGEOT 3008
• Стали відомі подробиці про новий PEUGEOT 3008 для ринку України
• В Україні продані перші автомобілі INEOS Grenadier
• Renault відроджує легендарну серійну модель Renault 5 Turbo 3E
• Як прийнятий Закон про спрощення на ринку вживаних автомобілів вплине на авторинок. Коментарій ВААІД
• Renault 5 E-Tech назвали Автомобілем Року 2025
• Cupra планує вихід на ринок США
Головні новини
• В Китаї почали використовувати новий транспорт - беспілотні безрейкові електричні трамваї
• Поліція отримає партію патрульних автомобілів на базі OPEL Combo та CITROEN Jumper
• Рятівники отримали 3 піротехнічні автомобілі «Козак ПМ-Л» від Словенії
• Який активний парк транспортних засобів в Україні? З`явилось непряме підтвердження
• Напівпричепи MEGA – лідер ринку сегменту самоскидів у 2024 році в Україні
• Що залишилося від СБА "Новатор" після підриву на протитанковій міні
• В сервісних центрах МВС фіксують великий ажіотаж на перереєстрацію автомобілів
• Ужгород придбає 9 електробусів
• Аграрна компанія знайшла заміну КАМАЗам. Що закупили?
• Euro NCAP назвав Zeekr X кращим в своєму класі
• DS Automobiles традиційно став автомобільним партнером PARIS FASHION WEEK 2025
• Надзвичайники отримали партію важких пожежних автоцистерн на шасі Daewoo
• В асортименті Opet з`явилась новинка для комерційної техніки
• В Україні набирає обертів забудова автопаливозаправників на повнопривідних шасі
• Євроейський авторинок в 2024 році збільшився на 0,8%
• Скільки договорів страхування “автоцивілки” було оформлено в 2024 році. Підсумки року
• В Україні відновили перереєстрацію транспортних засобів
• В Україні діє спеціальна пропозиція на найдоступніший BMW
• IVECO Eurocargo CNG отримав нагороду «Екологічна вантажівка року»
• Скільки угод на авторинку зупинила хакерська атака на державні реєстри
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Віце-прем'єр міністерка відвідала Чернігівський автозавод і закликала купувати його продукцію
• Стали відомі подробиці про проєкт збирання пікапів в Україні
• В Україні виготовили універсальний самоскид для комунальних служб для заміни МАЗів
• Президент підписав закон 9083 про спрощення торгівлі вживаними автомобілями. Що це змінює?
• В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
• В дилерській мережі Renault вже стартували тест-драйви нового Renault Duster
• В Україні запроваджено крупновузлове складання міні-екскаваторів на гусеничній ході
• Renault Rafale отримав 5 зірок в краш-тестах Euro NCAP
• Чим може обернутися протистояння китайських та європейських автовиробників на ринку ЄС
• Subaru вперше очолила рейтинг надійності авто, випередивши інших японських конкурентів
• Коли в Україні знову запрацює перереєстрація авто?
• Виробник українського бронеавтомобіля Inguar-3 отримав перші держзамовлення
• Honda представила оновлений логотип вперше за 40 років
• Обслуговування авто взимку: 12 речей, які має знати кожен водій. Частина 1
• Виробництво бронеавтомобілів «Новатор» збільшено більш ніж у три рази в 2024 році
Акції у дилерів...
• В Україні діє спеціальна пропозиція на найдоступніший BMW
• На новий BMW 3 серії діє спеціальна пропозиція від 1 510 000 грн.*
• На CITROEN C3 діють вигідні ціни – від 640 000 грн.
• В січні Skoda Karoq доступний за вигідною ціною від 1 217 000* грн.
• Пропозиція для СТО від Opet та «АВТОНОВА-Д»
• Зимова вигода до 155 000 грн. на кросовери Mitsubishi
• В Україні діють спеціальні ціни на Mazda CX-60 2024 року виробництва. Мінус 110 000 грн.
• Справжній подарунок до різдвяних світ: Jeep Compass доступний зі знижкою до 100 000 грн.
• На SEAT ATECA діє спецпропозиція з ціновою вигодою від 108 000 грн.
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• На Skoda Octavia діє акційна ціна зі знижкою до 87 000 грн.
• В Україні діє спеціальна цінова пропозиція на тентовані вантажівки DongFeng CL90
• Пропозиція для СТО: «Купуй Opet – отримуй стійку у подарунок»
• «Чорна п`ятниця» на мотоцикли Honda
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.