KG (WKW), який працював з 1940 року. Робочі місця можуть втратити близько 3 тис. службовців компанії. Крім того, про припинення діяльності оголосив концерн Erwin Lutz, що випускає ресори для машин з 1966 року. Робочі підприємства вже отримали повідомлення про звільнення. Банкрутство очікує і виробника алюмінієвих комплектуючих AE Group, заснованого 1980 року.
На вулиці опиниться близько 1200 співробітників підприємства. Разом з тим, найбільші компанії з виробництва автомобілів скорочують обсяги випуску. Це стосується, зокрема, BMW, Mercedes-Benz, Stellantis, Renault та VAG. При цьому Merkur вказує, що несприятлива тенденція щодо банкрутств наростатиме через продовження економічної кризи.
Така важка ситуація в німецькій економіці багато в чому пов'язана із зростанням цін на електроенергію. Нагадаємо, плани Volkswagen вперше в історії закрити заводи в Німеччині – лише початок масштабного потрясіння, яке чекає на весь автопром Євросоюзу. За оцінками галузевих експертів, в ЄС налічується понад 30 неприбуткових автомобільних виробництв, серед яких не лише підприємства Volkswagen, а й заводи багатьох інших компаній, зокрема Stellantis та Renault.
До слова, Федеральний канцлер Німеччини Олаф Шольц прокоментував ситуацію з компанією Volkswagen і заявив зміни пов'язані із планами компанії на реорганізацію. Він також вважає, що Volkswagen знайдуть спосіб того, як вони можуть організувати виробництво автомобілів настільки ефективно, наскільки це можливо. |