Олег Гетьман зазначив, що головний індикатор – податкове навантаження на літр роздрібних продажів – розраховується як сума надходжень всіх податків при роздрібних продажах, поділена на кількість проданих літрів за даними розрахунково-касових апаратів.
У першому кварталі 2024 року найбільше сплатили мережі:
- Socar,
- BVS,
- Shell,
- ОККО,
- UPG,
- U.GO.
Показники цих мереж більше 2.50 гривень податків на літр реалізованого пального.
Найгірші, аномальні показники по сплаті податків при роздрібних продажах пального мають:
- T&Т Нафта,
- Барс,
- Brent oil,
- Олас,
- Мотто,
- Авантаж 7,
- Prime.
Показники цих мереж менш ніж 0.6 гривень податків на літр реалізованого пального.
Гетьман зазначив, що аналіз відносних показників різних мереж АЗС демонструє нерівномірність податкового навантаження на різних мережах АЗС, як на 1 умовний літр пального, так і на 1 працівника.
Топ-10 імпортерів пального в Україну
|