Вперше Volkswagen ID.4 вийшов в лідери серед нових моделей на українському ринку в січні цього року. На протязі року він був серед лідерів, а всю осінь він був в топі продажів, очолюючи рейтинг автомобілів три місяці поспіль. Тут слід додати, що це не просто лідерство якогось автомобіля, а саме електрична модель Volkswagen ID.4 вже стабільно перемагає конкурентів з ДВС. І судячи з стабільності результатів – це вже не випадковість. Таку тенденцію ми спостерігаємо вперше за всю історію спостережень за ринком нових автомобілів!
Які автомобілі обирали на українському авторинку у листопаді. Рейтинг моделей
Чому зникає бюджетний сегмент на українському ринку. Думка головних операторів
В жовтні німецький кросовер китайського походження зайняв 7,75% ринку, з результатом 465 штук. В листопаді ринок трохи підріс, Volkswagen ID.4 не так бурхливо розходився, було придбано 416 штук, але цього виявилось досить, щоб зберегти лідируючі позиції.
Є кілька причин, чому Volkswagen ID.4 став таким популярним в Україні. По-перше, цей кросовер один з найдоступніших електромобілів на ринку: ID.4 пропонується в Україні за ціною від мільйона гривень або $27 500. По-друге, він досить місткий та практичний: об’єм багажника складає 543 л, а в салоні достатньо місця для п’ятьох дорослих. По-третє, Volkswagen ID.4 пропонує хороший запас ходу – від 340 до 520 км, в залежності від модифікації. По-четверте, у нього гарні динамічні якості: найбільш популярна у нас задньопривідна версія Pure потужністю 204 к.с. досягає 100 км/год за 8,5 сек та розганяється до 160 км/год, чого достатньо для більшості випадків. Як і батареї ємністю 84,8 кВт*год, чого достатньо щоб влітку подолати 500 км, а в зимовий час 300 км. По-п’яте, авторитет бренду має свій шарм для покупців. Вони згодні купляти електромобіль, навіть без офіційної гарантії, привезений з китайського ринку, лише за те, що довіряють бренду VW.
Що зміниться в оновлених Volkswagen ID.4 та ID.5?
Навіть попри війну, український авторинок займає непогані позиції серед європейських країн
Цікаво, що для українських покупців саме ID.4 став ідеальним уособленням практичного електромобіля, як свого часу Volkswagen Golf фактично створив гольф-клас. Адже є більш доступний хетчбек ID.3 та більший семимісний ID.6. Але менша міська модель не задовольняє потреб з точки зору практичності, а крупніший кросовер вже значно дорожчий – від $34 000 (1 275 000 грн).
Завдяки популярності саме Volkswagen ID.4, електромобілі загалом зайняли рекордні 19,6% ринку нових автомобілів в Україні, що можна порівняти з більш розвиненими європейськими країнами.
У чому феномен популярності Volkswagen ID.4 на українському ринку?
Будемо спостерігати за ринком надалі, цікаво яку відповідь на цю неординарну тенденцію дадуть офіційні представники бренду. Не виключено, що підготують спеціальну версію для нас, звісно якщо це буде вигідно в подальшій перспективі.
Електромобілі зайняли рекордну частку українського авторинку і вперше перевершили дизельні ДВС
|