Все почалося з Kama Ruijie – це серія фургонів та вантажівок, що виробляються з листопада 2019 року Камською автомобільною компанією в Китаї. Ruijie доступна у вигляді серій V і S, з кузовами, що включають пікап V16 і герметичний фургон S6.
Як електромобільність заходить на ринок комерційного транспорту. Які електричні фургони вже є на українському ринку
На українському авторинку новий тренд: тепер електромобільність набирає обертів у сегменті LCV
Герметичний фургон Kama Ruijie S6 також є основою для чисто електричного фургона Dongfeng Yufeng EM26, створеного згідно з угодою між Kama та Dongfeng. Співпраця здійснювалася між філією Kama Automobile Company в Ганьчжоу та підрозділом Dongfeng Automobile Company New Energy Division, куди Kama постачала кузови, а Dongfeng виконував остаточну збірку.
Панельні фургони Kama Ruijie мають об'єм 5,4 кубометра та колісну базу 3050 мм, тоді як пікап має колісну базу 3600 мм. Kama Ruijie оснащується 1,6-літровим двигуном "DAM16KR" виробництва Dongan і відповідає китайському національному стандарту викидів VI, розвиваючи 90 кВт і 158 Н-м.
Де в Україні вигідніше заряджати електромобіль?
Станом на 2021 рік панельні фургони Kama Ruijie доступні лише в електричній версії, тоді як пікапи V16 все ще пропонуються як бензинові моделі.
Електричні комерційні фургони Cenntro Logistar 100 вже прибули в Україну
Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим?
В Україні перші Dongfeng EM26 з’явилися в 2022 році. Його вантажопідйомність становить 1360 кг, а запас ходу розрахований на 220 км. Потужність електродвигуна 70 кВт, а ємність батареї 42 кВт. Максимальна швидкість складає 90 км/год. Автомобіль чудово підійде для бізнесу, пов'язаного з перевезеннями, а також його можна переобладнати під безліч інших проектів.
Українські продавці хочуть за електричний фургон біля $25-27 тисяч.
На українському ринку з`явилась нова модель китайського електромінівена
|