У Stellantis заявили, що реорганізують свою європейську дилерську мережу в липні 2023 року. Почнуть з Австрії, Бельгії, Люксембургу та Нідерландів. Решта Європи поступово наслідуватиме впровадження нової схеми розподілу.
У Stellantis планують з червня 2023 року припинити дію всіх поточних контрактів з європейськими дилерами на продаж і обслуговування всіх брендів Групи.
Які виклики доведеться долати вітчизняному авторинку у 2023 році
Чому навчив 2022 рік. Висновки операторів авторинку
Перехід до агентської моделі дає виробникам автомобілів більший контроль над угодами з продажу та цінами. У той же час, дилери зосереджуються на доставці та обслуговуванні. І вони більше не будуть діяти, як договірні партнери клієнта.
Уве Хохгешурц, головний операційний директор Stellantis у Європі, сказав, що група прагне просувати «стійку» модель розподілу, від якої виграють усі зацікавлені сторони.
У центральному офісі Stellantis повідомила, що провели порівняльне економічне моделювання. Воно показало, що за нової запланованої моделі розподілу дилери отримають «принаймні еквівалентну прибутковість» і зменшать ризики.
Представник компанії сказав, що бренди легких комерційних автомобілів Stellantis увійдуть до нової структури дистрибуції з 1 січня 2024 року.
Чи планують імпортери розширювати дилерські мережі під час війни
Як підготувати автомобіль до зими. Поради STELLANTIS
AUTO-Consulting зʼясував у представництві “Stellantis Україна”, як перелічені нововведення вплинуть на вітчизняних дилерів.
У прес-службі компанії “Stellantis Україна” нам повідомили, що агентська модель продажів це лише перші експериментальні кроки концерну Stellantis в даному напрямку. Важливо, що ці кроки стосуються не всієї Європи, а декількох обраних країн. Саме зараз проводяться так звані дослідження та ставляться різні експерименти.
Що стосується нас, український клієнт поки абсолютно не готовий переходити на таку модель. А представництво компанії “Stellantis Україна”, як бізнес в першу чергу орієнтується на кінцевого покупця та на його потреби. Саме тому перехід на агентську модель продажів в Україні навіть не обговорюється.
Як провідні автовиробники планують реструктуризацію своєї дилерської мережі в Європі
|