Розробка Continental називається Green Caliper. Це звичайний механізм із плаваючою скобою, але адаптований під електромобілі. Батарейні машини на 80% рідше використовують для уповільнення гідравліку (в основному рекуперацію), знижуючи тим самим термічне навантаження на супорти, тому насамперед у Continental ґрунтовно переглянули їх дизайн.
Нові супорти вдвічі легші за стандартні, хоча, як і раніше, робляться з чавуну. Завдяки компактним розмірам їх можна використовувати з більшими і тонкими роторами, що дає ще три кілограми економії на колесо. Також у Continental зменшили товщину та площу фрикційних накладок та додали функцію активного втягування колодок.
Все це збільшило повітряний зазор між диском та колодкою. Залишковий гальмівний момент (небажане тертя диска та колодки поза фазою гальмування) при цьому зменшився на 0,2 Нм, а втрати на тертя звелися практично до нуля. Стосовно машини з ДВЗ це знизило б викиди вуглекислоти на два грама на кожен кілометр, а на електрокарі трохи збільшить дальність ходу.
Нові теоретичні гальма готові до впровадження на серійних електромобілях. Щоправда, йдеться не про існуючі моделі, а про нові, оскільки на повний цикл розробки продукту потрібно 2–3 роки. Коштують Green Caliper стільки ж, скільки звичайні, але при цьому ефективніші.
Ера автономних автомобілей відсувається. В чому причина?
|