Ера автономних автомобілей відсувається. В чому причина?: Авто новини від AUTO-Consulting - беспилот

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: беспилот
• Scania инвестирует 1 млрд крон в испытательный полигон беспилотных грузовиков
• Volkswagen хочет купить подразделение беспилотников Huawei
• Cadillac показал, какими он видит беспилотные авто в будущем
• Geely разработает беспилотник для «дочки» Google
• Volkswagen приоткрыл завесу над разработками беспилотных авто
• Американская сеть супермаркетов начала тестировать беспилотные грузовики для доставки продуктов
• МАЗ готовит беспилотный автобус
• В Германии на маршруты вышли беспилотные электробусы
• Беспилотный грузовик совершил первый коммерческий рейс в США и оказался намного эффективнее
• В Украине начали эксплуатацию беспилотных самосвалов
Ще по беспилот...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Ера автономних автомобілей відсувається. В чому причина?

Авто-електроніка | Опубліковано - 2022-10-14 08:01:04 (13864 разів прочитано)
Ера автономних автомобілей відсувається. В чому причина? - беспилот
На жаль, сьогодні слово “безпілотник” сприймається в Україні, як дрон-розвідник або камікадзе. Тема автономних безпілотних автомобілів під час війни природньо відійшла на другий план. На думку аналітиків Bloomberg, це сталося не лише у нас. AUTO-Consulting зʼясувув усі подробиці.


На розробку та виведення на дороги автономних безпілотних автомобілів у всьому світі витрачаються сотні мільярдів доларів. Над вирішенням цього питання весь світовий автопром та IT-компанії працюють вже не один рік. Усі хочуть підготуватися до можливої перспективи відмови частини населення від придбання власної автівки. Проте, незважаючи на колективні зусилля, автомобільні безпілотники не просунулись далі тестувань на дорогах загального використання.



Протягом більш ніж десятиліття яскраві демонстрації від, наприклад, таких компаній, як Google, GM, Ford, Tesla та Zoox, обіцяли автомобілі, здатні самостійно їздити хаотичними міськими ландшафтами, на шосе та в екстремальних погодних умовах без будь-якої участі чи контролю людини. Компанії припустили, що вони на порозі ліквідації смертності на дорогах, дорожнього руху в години пік і браку паркувальних місць. А також - що вони зроблять переворот у світовій автомобільній промисловості, та відкриють новий ринок у 2 трильйони доларів.



Але ж чи часто ви зустрічали справжнє робо-таксі на дорозі? Через шість років після того, як компанії почали пропонувати поїздки на тому, що вони називають автономними автомобілями, і майже через 20 років після перших демонстрацій безпілотного керування, таких транспортних засобів на дорогах сьогодні надзвичайно мало. І вони, як правило, обмежені кількома місцями де їх тестують. Річ у тім, що ці безпілотники все ще не можуть впоратися з погодними умовами, складнішими за мінливу хмарність. А також - продовжують боротися з дорожними конструкціями, тваринами, конусами, охоронцями переходів, нерегульованими перехрестями і лівими поворотами.



Коли відбуваються, якісь програмні збої, а від цього ніхто не застрахований, виконувати дивні маневри починають одразу кілька безпілотників. Цю картину спостерігали мешканці тих районів США, де проходять тестування. У даному випадку мова йде про тестові авто Google, Waymo. Але подібні випадки трапляються і в інших розробників автономних авто.

Раніше в цьому році компанія Cruise LLC , мажоритарною часткою якої володіє General Motors Co., відкликала всі свої безпілотні транспортні засоби після того, як один автомобіль не зміг повернути ліворуч. Це призвело до аварії в Сан-Франциско, в якій постраждали двоє людей. Про такі випадки - і трагічні, і смішні у Youtube є тисячі роликів.



«Це шахрайство», — каже Джордж Хоц, чия компанія Comma.ai Inc. створює систему допомоги водієві, подібну до автопілота Tesla Inc. «Ці компанії розтратили десятки мільярдів доларів». У 2018 році аналітики оцінювали ринкову вартість Waymo LLC , яка тоді була дочірньою компанією Alphabet Inc., у 175 мільярдів доларів. Останній раунд фінансування оцінив компанію лише в 30 мільярдів доларів, приблизно стільки ж, скільки Cruise. Aurora Innovation Inc., стартап, співзасновником якого є Кріс Урмсон, колишній керівник Google з автономних транспортних засобів, втратив з минулого року понад 85% своєї вартості і тепер коштує менше 3 мільярдів доларів. Останніми роками багато хто з найперспективніших проектів галузі спіткала така ж доля. Зокрема Drive.ai, Voyage, Zoox і підрозділ Uber, що займається безпілотним керуванням. «У довгостроковій перспективі я думаю, що ми матимемо автономні транспортні засоби, які ми з вами зможемо придбати, — каже Майк Ремсі, аналітик дослідницької компанії Gartner Inc. — Але вже тоді, коли ми постаріємо».



Наше безпілотне майбутнє починає виглядати настільки віддаленим, що навіть деякі з його найпалкіших віруючих стали відступниками, пише аналітик Bloomberg. Головним серед них є Ентоні Левандовскі, інженер, який створив свій перший безпілотний автомобіль ще у 2004 році. А потім протягом більше десяти років був найбільшою зіркою в галузі. Зараз він керує стартапом, який розробляє автономні вантажівки для промислових об’єктів. «Вам буде важко знайти іншу галузь, яка б інвестувала стільки доларів у науково-дослідні розробки, але дала так мало результатів», — каже Левандовскі. «Забудьте про прибутки — який сукупний дохід усіх компаній роботаксі, робовантажівок чи будь-чого? Це мільйон доларів? Може бути. Я думаю, що це більше схоже на нуль».



Одна з улюблених сентенцій автономної промисловості полягає в тому, що люди — жахливі водії. Це може здатися інтуїтивно зрозумілим кожному, хто їде додому у години пік. Але, насправді, - це не так. Виконайте будь-яке складне завдання з водіння за допомогою найкращого робота, і вам пощастить, якщо робот протримається кілька секунд, перш ніж зіпсується.



Насправді, люди - дуже хороші водії. Згідно з даними Національного управління безпеки дорожнього руху в США, у ДТП гине одна людина на кожні приблизно 100 мільйонів миль. До того ж смертельні випадки здебільшого спричинені необачною поведінкою — перевищенням швидкості, п’яними, текстовими повідомленнями, які пишуть та читають водії та людьми, які заснули за кермом. У той же час, водії шкільних автобусів потрапляють в одну смертельну аварію приблизно кожні 500 мільйонів миль. Автономні автомобілі потрапляють в аварії частіше, ніж ті, якими керує людина. Waymo, лідер ринку, заявив минулого року, що проїхав понад 20 мільйонів миль приблизно за десять років. Це означає, що ці безпілотники мають проїхати у 25 разів більше, перш ніж іх можна буде порівнювати із водіями автобусів.



У Bloomberg наводять простий приклад. Водії, які їдуть вулицею міста з кількома голубами біля середини, знають, (а) що голуби відлетять, коли наближається автомобіль, і (б) що водії позаду них також знають, що голуби розлетяться. Водії знають, навіть не замислюючись про це, щоб натиснути на гальма. Це було б небезпечно.



З іншого боку, те, що «бачить» у голубах найрозумніший самокерований автомобіль, є перешкодою. Він не знає, звідки виникла перешкода або куди вона може зникнуи. Він знає, лише те, що автомобіль повинен безпечно уникати перешкод. Тому робомобіль може зреагувати на голубів натисканням гальм. Найкращим розвитком такого сценарію є невеликий затор. Але раптове гальмування може призвести також до того, що наступний автомобіль, що їде по дорозі, вдарить безпілотник І подібних ситуацій на дорозі - безліч.

«Люди грали за приз у трильйони доларів — автоматизацію всього транспорту», — каже Левандовскі. Саме тому їм було потрібно якомога більше розповідати про перемоги у галузі безпілотників. Щоб у інвесторів склалося враження, що автономізація транспорту відбудеться вже завтра. До речі: через шість років після того, як Tesla почала продавати можливості «повного автономного водіння», компанія так і не випустила безпілотний автомобіль.



Не виключено, що у найближчому майбутньому сфера використання автономних авто обмежиться великими складами, базами, карʼєрами та іншими закритими майданчиками. А також - дальнобійними перевезеннями. І тут, навіть у прибічників науково-технічного прогресу виникає закономірне питання: чи вартував такий результат тих сотень мільярдів доларів, які були витрачені на розробки та тести безпілотних автівок?

У Bloomberg припускають, що на світ, де дорогами пересуваються роботаксі, нам доведеться чекати ще десятиліття. І це - оптимістичний прогноз.
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі Авто-електроніка


Цікаве по темі...
• Розробки Toyota можуть завершити еру електромобілей
• Renault демонструє свою стратегію щодо автономних транспортних засобів для громадського транспорту
• Концерн ZF представляє передові технології сьогодення та майбутнього на eMobility Tech Day
• Audi інтегрує AirConsole у свої автомобілі
• Концерн ZF розпочинає серійне виробництво інтелектуальних датчиків шасі Smart Chassis Sensor для Cadillac
Головні новини
• В Україні виготовили бортову платформу з потужним краном-маніпулятором
• Лідер у галузі гальмівних систем: TRW пропонує найширший асортимент на ринку
• Наступний етап війни - наземні роботи. Що вже є у ЗСУ
• Українські аграрії масово переходять на нові вантажівки і ось чому?
• Київ отримає нові автобуси
• Коли у Києві почалася автомобільна ера
• У Кременчузі виготовили сучасний аграрний самоскид на заміну КАМАЗам
• Zeekr 7X отримав 5 зірок у краш-тесті Euro NCAP
• В Україні новий лідер серед електромобілей
• В Mercedes-Benz визнали невдачу з електричним EQS. Продовження у цієї моделі не буде
• Jaguar втратив 98% покупців через невдале оновлення
• Партнери завершують постачання Україні оголошених пакетів танків. Де ЗСУ братиме нові?
• Завдяки урядовій програмі регіони вже придбали 1500 нових шкільних автобусів
• Tata Xenon X2 увійшов в рейтинг найпопулярніших пікапів в Україні
• Яку військову техніку Україна просить у Німеччини?
• Український автобізнес буде активно працювати в Раді з питань підтримки підприємництва
• Наслідки необачних жестів Ілона Маска у підсумках продажів Tesla
• Castrol ON – перший, доступний у світі, післяпродажний продукт Castrol для електромобілів
• Сили оборони України продовжують створювати захист для бойової техніки
• Новий PEUGEOT 3008 з потужним двигуном 1.6 PureTech 180 вже в Україні
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Незабаром нас очікує лавина мотоциклістів. Ворог готує величезне угрупування
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• В Україні з`явились нові коди на автомобільних номерах. Що вони означають?
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• Розробки Toyota можуть завершити еру електромобілей
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Прикордонники знайшли найкращу заміну вантажівкам ГАЗ-66
• В Україні новий лідер серед електромобілей
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
Акції у дилерів...
• Renault в Україні запустила сервісну акцію «Відчуй літо на повну з вигідним ТО»
• Opet купуй — СТО модернізуй! Стартувала акція для легкових СТО
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.