Якщо узагальнити, статистика продажів нових автомобілів у країнах ЄС у третьому кварталі буквально віддзеркалює обмеження використання викопного пального та економію електроенергії.
Російський авторинок у жовтні впав на 62,8%
Зокрема, зменшився попит (і відповідно - продажі) нових автівок із бензиновими двигунами. З липня по вересень 2022 року реєстрація бензинових автомобілів в ЄС впала на 3,3%. Загальний обсяг проданих бензинових автівок становить 823 360 одиниць. У результаті, частка ринку автомобілів із бензиновим двигуном скоротилася з 39,3% у третьому кварталі 2021 року до 37,8% цього року. Незважаючи на це, бензин поки що залишається найпопулярнішим видом пального в ЄС.
Коли закінчиться чип-криза?
Коли закінчиться чип-криза в автомобільному бізнесі, та як на неї впливає росія
До 360 596 одиниць, проданих по всьому Європейському Союзу, впала реалізація дизельних автомобілів. Таким чином, порівняно із минулим роком, продажі скоротилися на 4,7%. Ринкова частка дизеля впала майже на 1 процентний пункт до 16,5% від загального обсягу продажів (зниження з 17,5% у 3 кварталі 2021 року).
Скоротилася і реєстрація транспортних засобів на природному газі (NGV). Вона в ЄС зазнала чергового двозначного зниження (-52,4%). Переважно, це відбулося через значне падіння в Італії (-71,2%) – найбільшому ринку регіону. На Італію припадає понад 40% від загальної кількості реєстрацій автівок на газі. У результаті, частка ринку автомобілів, двигуни яких працюють на газі, протягом третього кварталу 2022 року скоротилася вдвічі (порівняно із тим же періодом рік тому).
Продажі автомобілів, що працюють на зрідженому газі, скоротилися на 9,5%, досягнувши 55 418 одиниць, оскільки два найбільші ринки, де використовують цей тип пального зазнали падіння. Франція - мінус 14,9%, Італія - мінус 3,1%.
Вартість автомобільних перевезень у 2022 році сягнула нового максимуму
Європейський авторинок продемонстрував зростання вперше за 13 місяців
Більше того, - у ЄС скоротилися продажі плагін-гібридів. Реєстрація плагін-гібридних електромобілів (PHEV) впала на 6,0% у третьому кварталі 2022 року. Втрати зафіксували всі найбільші ринки в ЄС. Італія та Франція продемонстрували двозначне падіння (-22,2% і -14,3% відповідно). Німеччина та Іспанія показали більш стримане падіння (-0,9% і -1%). У результаті цього, PHEV втратили частку ринку, порівняно з тим же періодом минулого року. Тепер на плагін-гібриди припадає 8,5% від загальної кількості зареєстрованих автомобілів.
У той же час, продажі чистих гібридів, які не треба під’єднувати до розетки для зарядки, зросли. З липня по вересень їх було продано 492 011 одиниць. Продажі гібридних електромобілів (HEV) зросли на 6,9%. А їхня ринкова частка збільшилася на 1,3% – до 22,6% від загального ринку. Серед основних ринків регіону лише Німеччина зафіксувала падіння продажів гібридів (-1,5%). У той же час, найбільший приріст спостерігався в Італії (+20,8%), за нею йдуть Франція (+15,6%) та Іспанія (+11,3%).
Яка ситуація склалася в сегменті комерційного транспорту у Європі. Результати продажів
Але найбільше зростання продажів продемонстрували акумуляторні електромобілі. Протягом третього кварталу 2022 року електромобілі на акумуляторних батареях (BEV) продемонстрували найсильніше зростання серед усіх типів пального (+22%). У цілому, в ЄС було зареєстровано 259 449 одиниць електрокарів. За винятком Данії (-2,6%) та Італії (-35%), усі ринки регіону зробили свій внесок у цей позитивний результат. А Кіпр (+490%), Латвія (+231,8%), Румунія (+213,4%) і Болгарія (+101,7%) продемонстрували навіть тризначне зростання.
У підсумку, у третьому кварталі 2022 року частка ринку акумуляторних електромобілів (BEV) ще більше збільшилась, оскільки їх продажі продовжували зростати. Зараз частка ринку BEV - 11,9%, від загальної кількості зареєстрованих в ЄС легкових автомобілів. У третьому кварталі 2021 року вона була 9,8%. Гібридні електромобілі (HEV) також збільшили частку ринку. На них припало 22,6% усіх продажів (порівняно з 21,2% у третьому кварталі 2021 року). Проте, незважаючи на втрату частки ринку, автомобілі з дизельними та бензиновими двигунами все ще продовжують домінувати на ринку ЄС. Їхня сукупна частка становить 54,3%. Серед яких бензиновим належить - 37,8%.
Тобто, європейські автомобілісти впевнено прямують до незалежності від російської нафти та газу.
Скільки коштували авторинку віялові відключення електроенергії
|