У лютому 2025 року падіння в річному обчисленні (YOY) становило 3,4%, причому ринок Німеччини спостерігав найрізкіше зниження обсягів на 6,4%, за яким слідувала Італія (-6,2%).
Український авторинок електрокарів покращив свої позиції в Європі
До лютого 2025 року на електричні транспортні засоби з акумуляторами (BEV) припадало 15,2% загальної частки ринку ЄС, що свідчить про збільшення порівняно з низьким базовим рівнем у 11,5% за аналогічний період січня-лютого 2024 року. Гібридні електричні транспортні засоби різко зросли, захопивши 35,2% ринку та залишаючись кращим вибором серед споживачів ЄС. Тим часом сукупна частка ринку бензинових і дизельних автомобілів впала до 38,8% проти 48,5% за той самий період 2024 року.
Протягом перших двох місяців 2025 року продажі нових акумуляторних електромобілів зросли на 28,4% до 255 489 одиниць, зайнявши 15,2% загальної частки ринку ЄС. Три з чотирьох найбільших ринків ЄС, на які припадає 64% усіх реєстрацій електромобілів з акумуляторами, зафіксували значний двозначний приріст: Німеччина (+41%), Бельгія (+38%) та Нідерланди (+25%). Це контрастує з Францією, де спостерігається невелике зниження на 1,3%.
Дані за лютий 2025 року з початку року показали, що кількість нових реєстрацій гібридно-електричних автомобілів у ЄС зросла на 18,7%, завдяки значному зростанню на чотирьох найбільших ринках: Франції (+51,4%), Іспанії (+31,5%), Італії (+10,4%) та Німеччини (+9,8%). Це призвело до 594 059 одиниць, зареєстрованих у перші два місяці 2025 року, що становить 35,2% частки ринку ЄС.
За січень-лютий 2025 року реєстрація гібридних електромобілів, що підключаються до мережі електромобілів, знизилася на 5% до 124 947 одиниць. Це зниження було зумовлене в основному значним скороченням на ключових ринках, таких як Бельгія (-65,3%) і Франція (-49,3%). У результаті гібридні електромобілі, що підключаються до мережі електромобілів, зараз становлять 7,4% від загальної кількості зареєстрованих автомобілів у ЄС.
Крім того, у лютому 2025 р. порівняно з аналогічним періодом минулого року спостерігалося зростання на 23,7% для акумуляторних електричних і на 19% для гібридних електричних автомобілів, тоді як гібридні електричні автомобілі, що підключаються до мережі електроживлення, спостерігали невелике зниження на 1,4%.
Станом на лютий 2025 року з початку року кількість реєстрацій бензинових автомобілів значно скоротилася на 20,5%, причому на всіх основних ринках спостерігалося зниження. Франція зазнала найбільшого падіння, де реєстрація впала на 27,5%, за нею йдуть Німеччина (-24,9%), Італія (-19%) та Іспанія (-13%).
Наразі зареєстровано 489 838 нових автомобілів, частка ринку бензину впала до 29,1% порівняно з 35,5% за той самий період минулого року. Подібним чином, ринок дизельних автомобілів скоротився на 28%, що призвело до 9,7% ринку дизельних автомобілів до лютого 2025 року. Загалом на більшості ринків ЄС спостерігалося двозначне падіння.
Крім того, за лютий 2025 року порівняно з аналогічним періодом минулого року бензинові авто показали зниження на 22,4% та 28,8% для дизеля.
Український авторинок у лютому знизився на 20%
|