У непростий воєнний час дилерам досить важко вести свій бізнес. Причин для цього аж занадто багато. Тут і зменшення попиту, і дефіцит автомобілів, і економічна нестабільність в країні, і небезпечна ситуація в цілому, і ще багато іншого. AUTO-Consulting з'ясував у провідних операторів вітчизняного автомобільного ринку, чи не планують вони скорочення своєї дилерської мережі. |
Власне кажучи, через воєнні дії дилерська мережа фактично і так скоротилася. Багато автосалонів було потрощено загарбниками, деякі опинилися на окупованій території, хтось був змушений припинити діяльність, аби не наражати персонал на небезпеку. Тим не менше, маємо й добрі новини.
Які драйвери росту зараз діють на українському автомобільному ринку
Як дефіцит пального вплинув на вподобання українських автомобілістів
Як повідомив AUTO-Consulting генеральний директор компанії “Хюндай Мотор УкраЇна” Ігор Гладковський, на превеликий жаль, не всі дилери можуть здійснювати свою комерційну діяльність через бойові дії, які відбуваються в їх містах. Але це - тимчасово, і при настанні сприятливих умов вони обов’язкову відновлять свою роботу. Щобільше, незабаром на одного дилера Hyundai в Україні стане більше: нове дилерське підприємство відкриється у м. Дніпро.
У прес-службі компанії “ММС Україна” AUTO-Consulting повідомили, що не збираються скорочувати дилерську мережу Mitsubishi. Навпаки, з перших днів війни компанія підтримувала своїх дилерів. У тому числі фінансово, щоб персонал зберіг свої робочі місця. В “ММС Україна” цінують багаторічне партнерство зі своєю дилерською мережею.
У прес-службі компанії “Рено Україна” впевнені, що у надскладній ситуації, в якій ми всі живемо зараз, відповідальність імпортера полягає у допомозі дилерській мережі вижити. У перші дні війни у “Рено Україна” сфокусувались на забезпеченні нових логістичних потоків запасних частин та автомобілів. Як і будь-який бізнес в Україні, дилерська мережа шукає і знаходить способи відновлюватися у сьогоднішніх реаліях. Зараз відновлення відбулось здебільшого за рахунок сервісу, але у компанії впевнені, що і ринок нових автомобілів подолає цю кризу. Наразі кількість дилерів не переглядається. Вже під час війни навіть був відкритий новий сервісний центр у Дрогобичі.
У компанії “АВТ Баварія Україна” головним своїм завданням вважають підтримання та збереження дилерів та персоналу. Імпортер робить все можливе щоб дилери своєчасно отримали замовлені авто та передали їх покупцям.
Український авторинок погіршив свої позиції в Європі. Але є й оптимізм
Як впливає на авторинок зростання курсу долара та євро
У компанії “ДЖАК Україна” AUTO-Consulting повідомили, що зберегли усіх поточних дилерів. Звичайно, що в районах окупації та активних бойових дій вони не працюють. Окрім того, компанія відкрила вже два нові дилерських підприємства - у Хмельницьку та Тернополі і продовжуватиме роботу над розширенням дилерської мережі.
За інформацією прес-служби компанії “Субару Україна”, усі дилерські підприємства зараз працюють у важких умовах. Особливо ті, що знаходяться у зоні, де йдуть бойові дії. Не зважаючи на це, усі вони намагаються надавати послуги клієнтам, хоча зараз багато власників авто змінили своє місце проживання. Навіть під час війни компанія намагається зробити свій сервіс зручним та доступним.
У компанії “Прайд Мотор” AUTO-Consulting повідомили, що дилерська мережа і зараз, і раніше отримувала дохід, переважно, від сервісної діяльності та продажу запасних частин. Так, обсяги робіт сьогодні змінились, але все ж вони є. Деякі дилери Honda ще є і мотоциклетними дилерами, тому вони мають ще один напрямок в роботі.
Як бачимо, незважаючи на небезпеку, дилерська мережа не лише витримує виклики воєнного часу і знаходить на них достойні відповіді, а й навіть подекуди розширюється. І це - добрий знак для вітчизняного авторинку та бізнесу.
Чи зник в Україні дефіцит нових авто, зумовлений чип-кризою
|