Згідно з аналізом продажів нових автомобілів в Європі та Україні, наша країна в першому півріччі зайняла 26 місце за продажами в Європі, втративши 5 позицій (в 2021 році Україна була 21-ю). Звісно, такі показники були спричинені агресією росії в Україні.
Украинский авторынок улучшил свои позиции в Европе за 2021 год
Але криза на авторинку спостерігається по всій Європі: сумарно майже 20-відсотковий спад і негативні результати на більшості авторинків (26 з 33), а зростання продажів зафіксоване лише в 6 країнах. При цьому 16 найбільших авторинків Європи демонструють падіння продажів.
Як за час війни змінився попит на нові автомобілі
Як найбільші українські оператори авторинку витримали 3 місяці війни
Позитивом на цьому фоні виглядає утопічні показники країни-агресора росії. І хоча в продажах втрати найбільші (не враховуючи Україну) -57%, втрачена лише одна позиція в європейському рейтингу (Іспанія обійшла росію), в травні-червні російські спад продажів перевищив 80%. Авторинку прогнозують за підсумками року подальше падіння. Тобто у України шанси вистояти й перемогти і тут значно вищі.
Крім того, на український авторинок попри війну вплинули й масові поставки вживаних автівок з Європи, яких за ці 6 місяців було зареєстровано більше 280 тис., що на 33% більше минулорічних показників. Це означає, що попит на автотранспорт в Україні дуже великий, а після нашої перемоги і відновлення інфраструктури та втрачених у населення автомобілів ринок буде тільки зростати.
Тим більше, український авторинок після березневого провалу зростає кожного місяця (по відношенню до попереднього). А логістичні ланцюги відновлюються й стабілізуються.
У червні український авторинок знову підріс, але все ще становить лише третину від довоєнного
|