Як буде змінюватись ситуація на паливному ринку. Прогноз від фахівця: Авто новини від AUTO-Consulting - АЗС

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика Історія автономерів
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: АЗС
• Ще одна мережа АЗС з 4 липня знімає обмеження на відпуск пального
• З 1 липня одна з мереж АЗС повністю прибирає обмеження на відпуск пального
• Коли почнуть зникати обмеження у кількості літрів на АЗС
• Газ на АЗС за місяць подорожчав на 10 грн/л
• Україна створить державну мережу АЗС
• В Угорщині заборонили іноземцям заправлятися дешевим паливом на АЗС
• В Україні під час війни не контролюють якість палива на АЗС
• Мережа АЗС Shell покине російський ринок
• Які обмеження запровадили на мережевих АЗС по Україні
• Налоговая проверила сомнительные АЗС и аннулировала сотни лицензий
Ще по АЗС...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Як буде змінюватись ситуація на паливному ринку. Прогноз від фахівця

автохімія | Опубліковано - 2022-05-16 17:40:19 (3748 разів прочитано)
Як буде змінюватись ситуація на паливному ринку. Прогноз від фахівця - АЗС
На прикінці минулого тиждня дефіцит на роздрібному паливному ринку досяг апогею. Купити паливо за готівку чи по картці стало зовсім не можливо. А що буде далі? Про це розказав директор компаніїї А-95 Сергій Куюн.
Давайте почнемо з початку. Першопричина всіх подій навколо пального полягає у нестачі постачань. Внутрішнє виробництво зруйновано, запаси розбиті або вичерпані. Вимушені будувати нову систему забезпечення через європейський кордон, через який раніше майже нічого не постачали. Це потребує часу, адже ніхто в Європі на нас не чекав – ані постачальники нафтопродуктів, ані транспортники. Тому, умовно, нам треба 3 одиниці, а ми завозимо 2.



Проблему вже усвідомили й в уряди. Минулого тижня делегація з українських трейдерів, чиновників та фахівців держкомпаній, як «Нафтогаз» та «Укрзалізниця», вирушила у Варшаву на зустрічі з представниками влади та бізнесу Польщі, Румунії та Німеччини. Там всі почули, що в Європі вистачає своїх проблем, ресурсу зайвого немає, транспортна інфраструктура потребує трансформації (читай часу).



Але вдалося діагностувати проблеми та намітити план їх вирішення. Щось можна зробити швидко. Наприклад, з’ясувалось, щоб подвоїти потужність окремих коридорів полякам треба найти 10-15 додаткових працівників. Або щоб значно пожвавити відправлення вагонів з одного з портів треба долучити ще одного митника.

Є й інші проекти, які потребуватимуть інвестицій у порти, нафтобази та транспорт, а тобто часу.



Треба розуміти, по-перше, ментальність європейців (не самих швидких людей у світі, але, безумовно, чудових), по-друге, не все там вирішують гроші, як це зазвичай працює у нас. Там все добре, на відміну від нашої ситуації. Отже, перспективи є, вони обнадійливі, але треба час. Та ще й далеко не факт, що ми вже бачимо всі проблеми на цьому шляху. Поки ринок не наповниться, проблема дефіциту та спекуляцій нікуди не зникне.



Але дехто формулює інакше – проблема у попиті, який вище за постачання. Тому треба його гасити. Зокрема багато закликів (головним чином у соцмережах) до відміни держрегулювання. Мені було важко повірити, але сам чув, як по телевізору про це заявила Юлія Тимошенко. Логіка зрозуміла: злет цін до 60-70 грн/л (а дехто вважає, що й вище) приб’є попит, припинить спекуляції з перепродажем пального та забезпечить вільний продаж. Але треба зрозуміти, що в таких цінах буде 100% прибутку (який між собою розділять оптовики та АЗС), та яка ніяк не допоможе постачати більше. Ніяк не пришвидшіть цей процес. Скажу більше: коли закокордонні постачальники та перевідники побачать таку дібералізацію, додатково збільшать тарифи.

Як такі ціни будуть сплачувати люди, які біднішають на очах через падіння економіки? Та чи не заволають про це ті, хто сьогодні так вимагає зняти держрегулювання?



Наразі в уряді вважають, що достатнім бар’єром для обмеження споживання є черги на АЗС та обмеження продажів в бак, яке вимушені запроваджувати роздрібні мережі. По факту ті, кому пальне дійсно потрібне, навчились його знаходити. Зі свого боку бізнес визнає, що діюча система розрахунку граничних цін адекватна й проблема не у держрегулюванні, а в недостатності постачань. Також всім зрозуміла політична складова цього питання.



Так, спекуляції по 60-70 грн/л будуть тривати, якщо уряд по-справжньому не перейметься контролем. Тільки справжнім, а не перевіркою чеків, які спекулянти взагалі не видають.



Що ми бачимо на сьогодні. Високі ціни та довгі черги роблять свою справу, споживання потроху падає. В то й же час постачання потроху, але зростає. Активно збільшується обсяг поставок автотранспортом, зокрема й через оперативне зняття бюрократичних перепон. Але головна проблема із залізничними партіями, яке теж має перспективу поступового вирішення.



Маю надію, що до кінця травня дефіцит трохи згасне. Навряд чи зникнуть обмеження, але вони будуть не такими суворими. У червні нас чекає новий виклик – жнива, але й до того часу має покращитись постачання за декількома напрямками. В цілому до серпня має запрацювати нова система постачання.

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі автохімія


Цікаве по темі...
• Україну знову чекає дефіцит палива. Прогноз від оператора ринку
• Україні вдалося стрімко наростити парк бензовозів. Скільки ще буде тривати паливна криза
• В Україні набуває популярності нова послуга - доставка палива
• Оператори нафторинку відшукали ще резерв бензовозів
• Україна створить державну мережу АЗС
• Росія знищила ще два українських НПЗ та намагається посилити паливну кризу
• Ціни на пальне можуть дещо знизитись
• В Угорщині заборонили іноземцям заправлятися дешевим паливом на АЗС
• Ще одна мережа АЗС з 4 липня знімає обмеження на відпуск пального
• Кількість імпортерів пального до України стрімко зростає, але потрібно ще більше
• Держрегулювання цін на пальне планують повернути. Коли і навіщо?
• СБУ ініціювала арешт активів білоруської нафтової компанії
• В Україні почав роботу новий сервіс для пошуку пального
• Де Україна закуповує паливо
• В Україні може з'виться новий найбільший гравець на паливному ринку
Головні новини
• Україна отримає велику партію надсучасних БТР
• Volkswagen вдалося рекордно збільшити прибутки, навіть при скороченні виробництва
• З 1 липня електромобілі в Україні стали на 5% доступніші, ніж авто з ДВС
• За період нульового розмитнення в Україну завезли 236 792 автівки
• Mitsubishi в Україні допомогла українським родинам з окупації на 2 млн. грн.*
• Ще одна мережа АЗС з 4 липня знімає обмеження на відпуск пального
• Чи потрібно мати міжнародне водійське посвідчення для виїзду за кордон? Коментарі ГСЦ МВС України
• Чи можлива в Україні добровільна сертифікація автомобілів? За та Проти
• В Україні може з'виться новий найбільший гравець на паливному ринку
• США анонсують постачання Україні танків та інших видів техніки
• Volkswagen T-Cross доступний в Україні в оновлених комплектаціях по привабливій ціні
• Українцям не потрібно буде замінювати посвідчення водія на час перебування під захистом у країнах ЄС
• Тільки Закарпатська митниця оформила понад 18 тис. авто під пільгове розмитнення
• Для ЗСУ закупили мобільні автомайстерні на базі IVECO Trakker
• В Європі почали приймати предзамовлення на новий кросовер Renault Austral
• Українська САУ "Богдана" змусила ворогів залишити острів Зміїний
• Як зміна оподаткування автомобілів може вплинути на вітчизняний авторинок. Думка головних операторів
• С 1 липня повертаються податки при імпорті авто. Закон підписано
• Україна підписала "транспортний безвіз" з ЄС. Що це дає
• Узбецькі Chevrolet також залишають російський авторинок
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україні вперше повідомили про застосування ОТРК "Грім-2"
• «Євробляхи» знову можуть стати масовим явищем
• Україну знову чекає дефіцит палива. Прогноз від оператора ринку
• Стало відомо, хто став власником деяких активів заводів "Богдан Моторс" у Черкасах та Луцьку
• Уживані автомобілі в Україні дуже істотно подешевшали
• Українські військові отримали пікап з системою РСЗО
• Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні
• Коли скасують нульове розмитнення?
• 10 червня завод "Єврокар" відновлює виробництво автомобілів в Україні. Які саме моделі будуть збирати
• Дві моделі Volkswagen стали бестселерами ринку Німеччини в травні 2022 року
• Автоісторії: Як змінювались номерні знаки на авто у Києві протягом 116 років
• Федерація роботодавців автогалузі проаналізувала новий законопроект №7466 щодо розмитнення автомобілів
• Український виробник запропонував ринку самоскиди з 3-стороннім розвантаженням, як альтернативу МАЗу
• Українські виробники спецтехніки масово відмовляються від МАЗів та переходять на нові шасі
• Як війна змінила ТОП-10+ найдоступніших нових автомобілів на ринку України
Акції у дилерів...
• На автокрани XCMG з вантажопідйомністю до 100 т діють вигідні пропозиції
• До вересня новий BMW можна придбати за передплатою 50%
• Як необхідно готувати Mitsubishi до спеки. Чек-лист необхідних робіт
• На аксесcуары Renault для активного образа жизни действует акция
• Покупка – Суперрр: на HAVAL действуют выгодные цены к Китайскому Новому Году
• На модельный ряд Mitsubishi 2021 года производства - выгода до 29 000 грн.
• Renault в Украине запускает выгодное зимнее ТО
• В Benish GPS подготовили подарки под ёлку
• К Новому Году FAW Х80 стал доступнее на 22 000 грн.
• Программа лояльности «Вік має значення» для владельцев Renault становится еще выгоднее
• SKODA и Bolt дарят новогодние подарки
• Лучшее зимнее предложение: бестселлер CITROEN C-Elysée доступен со склада с выгодой 30 000 грн.
• Новый сезон – новые приключения. Выгодно подготовьте свой Mitsubishi к зиме
• Владельцы SKODA могут сэкономить до 20% при подготовке авто к зиме
• Сколько можно сэкономить на фирменных зимних программах в разных сетях СТО
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 044 496 28 50 / 51 / 52
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Экспорт новостей |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.