Сьогодні компанія «Стеллантіс Україна» оприлюднила свої плани на 2025 рік щодо українського ринку і головні «козирі», які дозволять реалізувати заплановане.
Як повідомив генеральний директор «Стеллантіс Україна» Руслан Акімов, на 2025 рік компанія за допомогою брендів PEUGEOT, CITROЁN, DS Automobiles, OPEL та JEEP планує реалізувати більше 10 тис. нових легкових та комерційних автомобілів. |
Такий обсяг дасть змогу «Стеллантіс Україна» стати №3 на українському ринку і випередити головного конкурента – групу Renault. Причому головне протистояння з конкурентами в Stellantis вже бачать, що буде відбуватися у сегменті автомобілів для бізнесу. Саме там у компанії є надзвичайно великі перспективи і амбіції стати лідером на українському ринку.
Крім того, «Стеллантіс Україна» як завжди анонсує величезну кількість новинок на цей рік – більше 20 !!! нових моделей, які значно оновлять модельний ряд у Peugeot та Citroen.
В 2025 році Stellantis представить в Україні більше 20 новинок
Така значна пропозиція новинок на ринку фактично створює новий імідж для брендів. Крім того, в 2025 році за словами комерційного директора «Stellantis Україна» Олексія Невадовського значно додасть у продажах і Opel. Потенціал цього бренду значно вищий, ніж зараз є, тому з ним будуть активно працювати дилери.
Також генеральний директор «Стеллантіс Україна» Руслан Акімов анонсував комплекс дій, які направлені на підвищення впізнаванності всіх брендів групи. І це теж дасть свій результат протягом року.
Але головні новації на українському ринку AUTO-Consulting почув від «Стеллантіс» в напрямку автомобілів для бізнесу. І ні, це будуть не новинки, хоча і вони теж заплановані у PEUGEOT, CITROЁN та OPEL. «Стеллантіс» планує створити перший в Україні Pro One Hub – майданчик, який буде об’єднувати виробників, дилерів, забудовників, лізингові компанії та сервіс. Ідея така, щоб замовники могли в одному місці не тільки замовити собі по картинках якийсь автомобіль, а побачити, які виконання існують, хто їх може зробити, хто їх профінансує, хто обслужить, і хто візьме попередній автомобіль клієнта в трейд-ін. Це буде дійсно новий рівень роботи з b2b клієнтами.
Але й це ще не все. Пам’ятаєте, ми розповідали про версії 4х4 Dangel, які «Стеллантіс» постачала на український ринок перед війною. Попит на них залишився, клієнти задоволені цим рішенням, але сам виробник Dangel зараз переходить на нові системи і не пропонує доступні рішення. Так от в «Стеллантіс Україна» анонсують спільний проект з Dangel, де встановлення систем 4х4 будуть виконувати в Україні. Цей проект зараз в розробці і ми ще почуємо про нього.
«Стеллантіс Україна» також детально проінформував про свої активності в різних сферах, які програми виявилися ефективними при продажу в кредит та лізинг. То ж слідкуємо за нашими новинами, незабаром ми про це теж розповімо.
В 2024 році Stellantis планує зайняти 11,4% ринку нових автомобілів в Україні
|