Volvo Trucks зберігає лідерство в сегменті великотоннажних електровантажівок (16 тонн і більше) в Європі вже п’ятий рік поспіль. Станом на кінець 2024 року частка компанії в цьому сегменті становила 47%, а кількість зареєстрованих електровантажівок Volvo в Європі досягла 1970 одиниць. П’ятьма найбільшими ринками для електровантажівок Volvo у 2024 році стали Німеччина, Нідерланди, Швеція, Норвегія та Швейцарія. У Північній Америці Volvo Trucks також утримує лідерські позиції, маючи частку понад 40% у сегменті важких електровантажівок у 2024 році.
Volvo представить електровантажівки для будівельної галузі
«Ми пишаємося тим, що очолюємо перехід до транспорту з нульовим рівнем викидів. Наша лінійка електровантажівок пропонує потужні рішення для регіональних, міських і будівельних перевезень. Наступна електровантажівка, яку ми виведемо на ринок, зможе долати до 600 кілометрів на одному заряді», – зазначає Роджер Альм, президент Volvo Trucks.
«Я хочу подякувати всім транспортним компаніям, як великим, так і малим, які є першопрохідцями та інвестують в електровантажівки. Мені дуже приємно, що ви обираєте Volvo як партнера на шляху до нульових викидів. Також висловлюю подяку нашим дилерам, постачальникам і колегам у Volvo Group», – додає він.
Volvo Trucks розпочала серійне виробництво електровантажівок у 2019 році й наразі має у своєму портфоліо 8 моделей. Загалом компанія поставила клієнтам у всьому світі понад 4800 електровантажівок.
«Географія наших електровантажівок швидко розширюється. Загальний пробіг нашого електропарку перевищив 140 мільйонів кілометрів у комерційних операціях наших клієнтів по всьому світу. Щодня дедалі більше електровантажівок виїжджають на дороги в нових регіонах, допомагаючи нашим клієнтам зменшувати викиди. Це дуже приємно бачити», – зазначає Роджер Альм.
Електровантажівки становлять лише 1,3% від загального ринку вантажних автомобілів в Європі – потрібно більше, щоб прискорити перехід
У 2024 році частка електровантажівок на загальному ринку Європи становила лише 1,3%. Масове впровадження електровантажівок залежить від декількох ключових факторів, зокрема від розвитку загальнодоступної зарядної інфраструктури, підвищення потужності електромереж, покращення загальної вартості володіння для транспортних операторів, державних закупівель транспорту з нульовим рівнем викидів та формування сталої логістики.
«Щоб прискорити перехід до транспорту з нульовим рівнем викидів, недостатньо лише мати готові електровантажівки. За нашими оцінками, до 2030 року в Європі необхідно буде установити 40 000 швидкісних зарядних станцій для обслуговування потенційного парку з 400 000 електровантажівок. Також потрібна більш ефективна економічна політика, яка зробить експлуатацію електровантажівок вигідною для всіх транспортних компаній», – наголошує Роджер Альм.
«Ми ведемо активний діалог з усіма зацікавленими сторонами, адже очевидно, що потрібно зробити значно більше і з більшим відчуттям нагальності, щоб прискорити цю трансформацію».
Європа – це Європейський Союз разом із Великою Британією, Норвегією та Швейцарією (EU30).
Північна Америка – це США та Канада.
Volvo Trucks вперше стає лідером ринку великотоннажних вантажівок у Європі
|