Відбудова відбувається за рахунок власних коштів підприємств корпорації, ніякої допомоги постраждалі заводи не отримували. Але держава все-таки втримала виробництво автобусів за рахунок замовлень шкільних машин, - підкреслив Володимир Бутко.
За оцінками директора торговельного дому "Еталон" Вадима Шкарупіна, за підсумками 2024 року 90% всіх закупівель нових автобусів - це були державні замовлення. Як би не вони, і виробникам, і ринку було б дуже важко. Тому всі українські виробники автобусів дуже вдячні за цю підтримку від Уряду, і особливо за стратегічний підхід віце-прем'єрки Юлії Свириденко, яка є ініціатором і куратором цієї програми.
За підсумками 2024 року Чернігівський автозавод корпорації "Еталон" виготовив 307 автобусів та 4 тролейбуси. Але у підприємства є непоганий заділ і на наступний рік, бо "Еталон" вдалося виграти великий тендер на постачання 42 тролейбусів для м. Хмельницький.
Також корпорація "Еталон" презентувала свій перший електробус А08611 "Мальва Електро"
Більше інформації про перший електробус "Еталон"
|