Отже, як повідомив AUTO-Consulting Данило Гетманцев, введення норм Євро-6 відтермінують, але не для всіх видів автотранспорту. Так, з 1 січня 2025 року норми Євро-6 почнуть діяти стосовно нових легкових автомобілів, а от для вантажівок, автобусів та вживаних авто цей стандарт планують запровадити з 2027 року.
У Верховній Раді вже є відповідний законопроєкт №12267, який на наступному тиждні, за словами пана Гетманцева, почне свій рух по процедурі Верхованої Ради. Депутати планують прийняти його до Нового року. На це існує вже певний консенсус.
А от стосовно продовження пільг на електромобілі на 2026 рік є консолідована позиція, що їх продовження не відбудеться. За словами голови комітету Верховної Ради подальша підтримка імпортерів електромобілів шляхом податкових пільг вже не має сенсу. За логікою, Данило Гетманцев допускає, що Україна має стимулювати виробництво електричних авто, і тут можна вести мову про певні пільгі, але звільняти імпорт від ПДВ, мита та інших податків - це прямі встрати бюджету. Крім того, такі авто і так не платять акциз на паливо, який споживають авто з ДВС.
Повне відео дискусії по цьому питанню можна побачити у Телеграм-каналі AUTO-Consulting. На ньому можна оперативно слідкувати за головними подіями на українському авторинку.
|