На купе вперше в історії Ferrari використано електричні турбокомпресори, а всю галузь італійці дивуватимуть унікальною функцією Boost Optimization.
Гібридна силова установка F80 включає бітурбодвигун V6 3.0 з індексом F163CF. Агрегат вперше обладнаний електричними турбокомпресорами з системою MGU-H, як у болідів Формули-1, і видає 900 кінських сил і 850 Нм моменту.
До того ж, передні колеса машини обертають два 142-сильні електромотори. Ще один з'єднаний з колінчастим валом і може працювати як генератор при гальмуванні або допомагати ДВЗ на розгоні. Потужність усієї системи - 1200 сил.
Але навіть не потужність в F80 вражає, бо тут є ще одна "фішка". Цк – функція Boost Optimization, схожа на extra boost у SF90 XX. Це перше її застосування в автомобільній галузі, і такого рішення немає ні в кого з конкурентів, навіть McLaren. Суть технології в наступному: під час першого заїзду трасою вона розпізнає повороти і прямі, щоб у подальшому автоматично активувати «буст» на потрібних ділянках для кращого часу проходження кола. Працює "буст-оптимізація" тільки в режимах Performance та Qualify. Щодо динаміки, то до ста F80 розганяється за 2,15 секунд, до 200 — за 5,76. Максималка впирається у позначку 350 кілометрів на годину.
Дизайн F80 створений командою центру стилю Ferrari під керівництвом Флавіо Манцоні та багато в чому відштовхує від стилістики 12 Cilindri. Гіперкар намагається наслідувати моделі 50—60-х років і одночасно демонструє погляд у майбутнє. Кузов та дах F80 виготовлені з вуглепластику та метаарамідного волокна Nomex; підрамники алюмінієві, із кріпленням титановими болтами.
Новий F80 буде мати тираж у 799 одиниць і коштує від 3,6 мільйона євро. Його вже ставлять в один ряд з GTO та F40 і називають найтехнологічнішим витвором і найпотужним Ferrari за всю історію.
|