Компанія Schmitz Cargobull у Ганновері мала одразу декілька приводів для тріумфу. По-перше, саме тут президент Андреас Шмітц отримав почесну нагороду "Трейлер року 2025" за напівпричіп S.Koe.Cool. А по-друге, на найвищому рівні у VDA було відмічено нагородою інтермодальний пілотний проєкт перевезень між Німеччиною та Іспанією EcoDuo, в якому Schmitz Cargobull виступає, як головний розробник причепної техніки. А по-третє, цифрові рішення Шмітца настільки випереджають конкурентів, що це стало одним з факторів світового успіху компанії. |
Але спочатку Андреас Шмітц підвів підсумки світового і європейського ринку причепів, який зараз не в найкращому стані.
Але попри ці складності, Schmitz Cargobull розвиває бізнес у США і придбав декілька відомих світових компаній-виробників прицепів, серед яких і Van Hoolб австрійський Berger та південноафриканську GRW та інші. Всім їм тепер знайдеться відповідне місце в бізнесі причепів, тим паче, що у самого Schmitz Cargobull дуже великі плани на майбутнє. Компанія цілком розраховує досягти частки ринку у 25% і виробити 40000 причепів і напівпричепів всих типів.
Але цей розвиток буде забезпечувати іноваційні новинки, які компанія і демонструвала на IAA 2024 у Ганновері. І тут є декілька рішень, які забезпечать конкурентну перевагу напівпричепів Schmitz Cargobull серед інших.
Наприклад, тільки за рахунок покращеної аеродинаміки на напівпричепах S.Bo Pace EcoFix в компанії декларують зменшення витрат пального на 3,5%. А враховуючи, що до цього Schmitz Cargobull вже почав застосувувати обтічники позаду, то загальний ефект економії може сягати 5%. Це - багато. Враховуючи, що виробники тягачів ледве ледве покращують показники своїх ДВС на 3-4%. Тобто, тільки використання напівпричепа від S.Bo Pace EcoFix вже дає співставний ефект з новим поколінням надекономічних вантажівок.
Працюють у Schmitz Cargobull і над підвищенням вантажопідйомності, а також представили й надміцні напівпричепи для поганих шляхів.
Справжній прорив стався у рефрежираторах, які тепер використовують новітній матеріал Ferroplast. Тільки це рішення дає економію у 1100 евро на рік за рахунок менших витрат на охолодження. Але у Schmitz Cargobull ще й активно почали застосовувати електрику, яка може підтримувати роботу холодильних установок. Ще однією новою розробкою є дизельний транспортний холодильний агрегат S.CU d80 ePTOready, який оснащений електричним вторинним приводом ePTO (Electric Power Take Off). Пропонуючи цей електричний допоміжний привід, Schmitz Cargobull є першим виробником причепів, який надає клієнтам можливість використовувати дизельну охолоджуючу установку від електрики при використанні електричного напівпричепного тягача для економічно ефективної роботи без викидів. S.CU d80 ePTOready гарантує максимальну гнучкість і економічну ефективність у змішаних парках, незалежно від системи приводу тягача та виробника.
До того, Schmitz Cargobull продовжує вдосконалювати і самі холодильні установки на власних рефрижераторах. Новий транспортний охолоджувач S.CU S.CU dc85 потребує до 5 відсотків менше палива, надзвичайно надійний навіть за високих зовнішніх температур і вимагає на 1,5 кг менше холодоагенту, ніж його попередник.
Готується Schmitz Cargobull і до повної заборони ДВС у містах і вже представив повністю електричний напівпричіп-рефрижератор S.KOe CITY, який був розроблений спеціально для гнучкого використання в міській логістиці. Найкоротший варіант має довжину всього 11 м, що забезпечує ідеальне поєднання компактних розмірів і практичної вантажопідйомності.
Ще одне цікаве рішення - це інтермодальні перевезення. Завдяки оптимізованому шасі та новій системі пневматичної підвіски MRH 4, новий великогабаритний причіп S.CS MEGA, який підходить для залізничних завантажень і, отже, для інтермодальних перевезень, пропонує збільшене корисне навантаження, високу гнучкість і міцність, необхідні для використання на автомобільний, залізничний та поромний.
До того ж, Schmitz Cargobull відпрацював використання поєднанної пари напівпричепів на пілотному проєкті EcoDuo, який з'єднав Іспанію та Німеччину і продемонстрував фантастичні результати по зменшенню витрат пального і його було адаптовано під використання на автошляхах і залізниці. Тепер це рішення Schmitz Cargobull готовий масштабувати і на загальний ринок.
Але крім суто технічних рішень, компанія активно розвиває і цифрові застосунки. На виставці у Ганновері було презентована система контролю тиску в шинах (TPMS) з «автолокацією», яка дозволяє автоматично виявляти датчики Schmitz Cargobull і призначати відповідне положення колеса.
Завдяки своїй інноваційній службі TrailerConnect® Load Carrier Tracking компанія Schmitz Cargobull стала першим OEM, який дає змогу контролювати вантажопідйомники та вантажне обладнання в режимі реального часу під час транспортування. Рішення повністю інтегроване в систему TrailerConnect® безпосередньо з заводу та мінімізує втрату та крадіжку вантажів або вантажного обладнання.
Завдяки комплексним рішенням від одного постачальника Schmitz Cargobull пропонує своїм клієнтам продукти та сервісні рішення для високого рівня безпеки та ефективності транспортування, а також максимальної доступності транспортного засобу та тривалості роботи.
AUTO-Consulting вивчав і те, що пропонували виробники-конкуренти. Без перебільшення, можна сказати, що той рівень і комплекс рішень, який зараз демонструє Schmitz Cargobull іншим важко буде досягти у найближчі роки. Тому ця компанія і є безаперечним лідером і на світовому і на українському ринку.
Детальніше про причепну техніку Schmitz Cargobull в Україні
|