ASTRA - надпотужна вантажівка в сегменті комерційного транспорту тяжкої гами одноіменного італійського бренду, яку використовують в карєрах та на дорогах загального користування.
Історична справка. Саме після другої світової війни в 1946 році, італійська приватна компанія ASTRA (Anonima Sarda TRAsporti) займалась переобладнанням військових вантажівок для цивільних потреб. В конструкції вже першого самоскида ASTRA, який було реалізовано 1956 році, переплелися конструктивні рішення воєнної потужності та цівільних інновацій.
На фото урочиста передача ключів новому кліенту
Чому клієнти обирають саме ASTRA
Раціональність вибору вантажівки у свій автопарк, сьогодні у багатьох підприємств, здебільшого приватних, грунтується не лише на фінансовій компоненті коштовності самого транспортного засобу, а насамперед в розрахунку оптимізації складових робочого процесу, в яких буде задіяний цей транспортний засіб. Цим не потрібно зневажати та завжди необхідно враховувати.
Найбільшими критеріями вибору є - розхід палива, максимальне навантаження на осі, міцність рами, витривалість двигуна в режимах близьких до екстремальних, коштовність обслуговування, ціни на запчастини тощо.
Бери більше – вези подалі!
Якщо говорить про сьогоднішні перспективи використання комерційного транспорту в Україні то впевнено можна виділити основні напрямки, в яких АСТРА має великі переваги в порівнянні з іншими брендами вантажівок: спроможність працювати в кар’єрах, бездоріжжі та на дорогах загального користування.
Універсальність це - головний і дуже важливий фактор в сьогоднішніх реаліях. Інноваційна коробка передач та щеплення дозволяє обрати необхідні режими для різних погодних умов та типу місцевості, а дві пари поворотних коліс забезпечать значну маневреність навіть з повним навантаженням, та значно зменшать радіус розвороту.
АСТРА це справжній танк на колесах, яка буде працювати де інші вантажівки просто стануть.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.
Технічно допустима загальна маса автомобіля - 50 тонн, двигун IVECO CURSOR 13 EURO 5, механічна коробка передач ZF ZF 16 S 2520. Колісна формула 8x4, колісна база 4.100 мм. Задній виступ кузова - 1500 мм. Технічне навантаження передніх осей 9+9 тонн, технічне навантаження на задній візок 32 тон.
Іноваційна конструкція кузова.
Дана вантажівка оснащена новітньою версією кузова Cantoni серії FV MARK з об'ємом 20 м3.
Компанія Cantoni & C.S.p.A. була заснована у 1953. Її історія також почалась з переобладнання військових машин для економічних потреб, що стало відправною точкою у розвитку бренду. Більше ніж за 70 років існування Cantoni стала лідером у виробництві самоскидних кузовів, зосереджуючись на інноваціях та якості.
Дана конструкція кузова дозволила зменшити загальну висоту вантажівки не втрачаючи свого об’єму! Під'єм кузова здійснюється за допомогою телескопічного гідроциліндра за 30 секунд до найвищої точки. Система підйому має пневматичний модуль контролю спуску та стабілізатор тиску. Його особливість полягає в тому, що він забезпечує більшу вантажопідйомність завдяки легкості конструкції. Форма кузова дозволяє транспортувати та перекидати будь - який тип матеріалу, уникаючи накопичення та відкладення матеріалу у внутрішніх кутах. Тепер завдяки вдосконаленому напівжорсткому передньому поршню та надширокій задній точці опори, конструкція гарантує надійність навіть у більш нестабільних умовах перекидання.
Універсальність.
На рамі автомобіля можна встановити найскладніше обладнання. Електронні системи автомобіля дозволяють задавати параметри механізмів відбору потужності відповідно до характеристик надбудови.
На цьому шасі мона реалізувати потужний кран-маніпулятор, цистерну під паливо/воду та іншу рідину. Ця модель може використовуватись в складі інженерних військ, як носій пантоних переправ, та інших елементів складних механізованих систем військово-інженерного забезпечення.
Версії з рамою з двома та трьом осями можна використовувати під забудову автономних мобільних майстерень для забезпечення технічною підтримкою з ремонту вузлів та агрегатів різноманітної техніки любої складності безпосередньо на місцевості далекої від цивілізації. Як приклад така майстерня може мати окремий потужний генератор, комплект газозварювального обладнання для різних типів зварювальний робот, комплекти запасних частин, різний інструмент та окрему кабіну для механіків.
Завдяки всім переліченим факторам самоскид ASTRA набуває технічних переваг в складних умовах використання серед інших вантажівок.
Компанія «Пегас Автотрейд», як завжди, пропонує комплексний підхід в придбанні нової автівки. Одним словом це повний документальний та технічний супровід в момент придбання та після цього. Сюди входить допомога в оформленні документів, сертифікація, гарантійне та післягарантійне обслуговування, база запчастин.
Основний напрямок компанії - продаж самоскидів важкої гами (ASTRA та T-WAY) з європейською гарантією та їх подальше сервісне обслуговування. Також «Пегас Автотрейд» пропонує модельний ряд комерційного транспорту IVECO: Daily, Eurocargo, S-Way.
Гарантійне та післягарантійне обслуговування надається безпосередньо в Одесі та філіалі розташованому в Кропивницькому. Більш детально з асортиментом послуг та роботою можна ознайомитись на сайті компанії https://pegasat.iveco.ua/contact та за телефонами:
Продаж самоскидів 067 204 08 82
Сервіс/СТО 067 326 55 57
|