За 7 місяців 2024 року реєстрація нових автомобілів зросла на 3,9%, досягнувши понад 6,5 мільйонів одиниць. Це результат низької бази порівняння. Усі найбільші ринки блоку продемонстрували позитивні, але скромні показники: Іспанія (+5,6%), Італія (+5,2%), Німеччина (+4,3%) і Франція (+2,2%) зафіксували зростання.
У липні на електричні автомобілі з акумуляторами припадало 12,1% автомобільного ринку ЄС, порівняно з 13,5% минулого року. Гібридно-електричні транспортні засоби збільшили свою частку ринку з 25,5% до 32%. Сукупна частка бензинових і дизельних автомобілів впала з 50% до 46%.
Електромобілі
У липні 2024 року реєстрація електричних автомобілів (BEV) знизилася на 10,8% до 102 705 одиниць, а їхня загальна частка ринку впала до 12,1% з 13,5% роком раніше. Незважаючи на зростання в Бельгії (+44,2%), Нідерландах (+8,9%) і Франції (+1%), падіння Німеччини (-36,8%) не вдалося компенсувати. З січня по липень було зареєстровано 815 399 нових акумуляторних електромобілів, що становить 12,5% ринку.
Минулого місяця кількість реєстрацій гібридних автомобілів, що підключаються до електромережі, знизилася (-14,1%), незважаючи на зростання на 3,2% у Німеччині. У липні гібриди, що підключаються до електромережі, становили 6,8% від загального ринку автомобілів, порівняно з 7,9% минулого року, з 57 679 проданими одиницями.
Гібридно-електричні транспортні засоби зросли в липні, коли реєстрація автомобілів зросла на 25,7% до 273 003 одиниць. Усі чотири найбільші ринки цього сегменту зафіксували двозначне зростання: Франція (+47,4%), Іспанія (+31,5%), Німеччина (+22,4%) та Італія (+17,4%). Це зростання підштовхнуло частку ринку гібридних електромобілів до 32% порівняно з 25,5% у липні 2023 року.
Бензинові та дизельні автомобілі
У липні 2024 року продажі бензинових автомобілів впали на 7%. Помірне зростання на ключових ринках, таких як Італія (+3,8%) та Німеччина (+0,1%), не змогло протидіяти падінню у Франції (-22,6%) та Іспанії (-12,5%). Зараз бензинові автомобілі становлять 33,4% ринку, порівняно з 35,9% у липні минулого року.
Ринок дизельних автомобілів впав на 10,1%, що призвело до 12,6% частки ринку минулого липня. У той час як Німеччина зазнала помірного зростання на 1,4%, значне зниження спостерігалося на інших основних ринках, таких як Італія (-24,6%), Франція (-23,9%) та Іспанія (-11,6%).
У свою чергу, український авторинок зріс майже на 20% у порівнянні з червнем і на 14% більше, ніж торік.
Як загроза військового збору стимулювала авторинок до зростання у липні
|