На Hyundai подали до суду за завищення продажів електрокарів. Видання The Verge з посиланням на бік обвинувачення пише, що південнокорейський автовиробник чинив тиск на американських дилерів, щоб ті штучно завищували продаж електричних машин «на папері». Тим продавцям, які відмовлялися фальсифікувати дані, загрожували санкціями, стверджує фірма Napleton Aurora Imports з Іллінойсу, яка подала позов до федерального суду Чикаго. |
У Napleton Aurora Imports заявили, що в прес-релізах про зростання продажів електромобілів, які публікує американське представництво Hyundai, зазначаються завищені цифри, надані продавцями, з якими автовиробник був у змові. Ті дилери, які передавали до головного офісу реальні дані про продаж «зелених» машин, опинялися в невигідному становищі з точки зору конкуренції, наприклад, їх могли позбавити бонусів.
«Hyundai намагається переконати громадськість, що зростання продажів електромобілів відбувається органічно через їхню затребуваність, але це неправда, — цитує видання представника Napleton Aurora Imports. - Hyundai Motor America створила багаторівневу схему і тисне на дилерів, щоб ті відображали "на папері" хибні дані». Як доказ наводиться аудіозапис, на якому регіональний менеджер з продажу Hyundai говорить про те, що «потрібна хороша картинка для засобів масової інформації, щоб задовольнити запит корейської штаб-квартири». У Hyundai заявили, що проводять власну перевірку.
Раніше Hyundai випустила реліз про те, що у червні в США було продано 4669 електромобілів - на дев'ять відсотків більше, ніж того ж місяця минулого року. А за підсумками першого півріччя продаж електрокарів марки збільшився на 33 відсотки.
|