Mercedes-Benz планував ще до 2030 року перейти на продажі виключно електромобілів, тепер очікує що тільки 50% припадатиме на електрифіковані моделі. Тобто, на суто електричні та гібридні разом узяті.
Наприкінці минулого року генеральний директор Ола Каелленіус попередив, що навіть Європа не буде готова до 2030 року перейти на повністю електричний модельний ряд. Численні дослідження показують, що клієнти стримуються через низку причин, включаючи відсутність зарядної інфраструктури та привабливих електричних моделей.
Mercedes-Benz хоче, щоб клієнти та інвестори знали, що компанія має всі можливості для продовження виробництва автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і готова оновлювати технологію протягом наступного десятиліття.
– Поточні плани оновлення означають, що в 2027 році ми матимемо новий модельний ряд з ДВЗ, який забезпечить нам успіх у 2030-х роках, – сказав Каелленіус.
Попереду – невизначенність
Хоча автовиробники та постачальники роблять великі ставки на майбутній попит на електромобілі, інвестиції в потужності та розвиток технологій випереджають фактичний попит на електромобілі, що посилює тиск на компанії, змушуючи їх скорочувати витрати.
Уповільнення економічного зростання, вузькі місця в ланцюгах поставок і торговельна напруженість між Китаєм і США та Європейським Союзом також вплинули на перспективи Mercedes-Benz на 2024 рік, заявив автовиробник, прогнозуючи зниження прибутку від продажів у своєму підрозділі легкових автомобілів і фургонів.
Продажі в першому кварталі, ймовірно, будуть нижчими за рівень попереднього року. Очікується, що продажі електрифікованих автомобілів, включаючи гібриди, залишаться на рівні приблизно 19-21% від загального обсягу, заявили в Mercedes-Benz, відповідно до повідомлень у галузі про уповільнення зростання попиту на електромобілі.
Виробник автомобілів класу люкс повідомив про скориговану рентабельність продажів у своєму автомобільному підрозділі на рівні 12,6% у 2023 році, що відповідає його прогнозу, оскільки інфляція та витрати, пов'язані з ланцюжком поставок, а також дефіцит компонентів, з'їли його прибутки.
На 2024 рік компанія очікує нижчу скориговану рентабельність на рівні 10-12% для легкових автомобілів і 12-14% для фургонів, порівняно з минулорічними 15,1%.
Компанія підвищила середню ціну авто на 2% до 74 200 євро ($80 396) і збільшила витрати на дослідження і розробку майбутніх технологій, таких як платформа MB.OS.
Прибуток групи до сплати відсотків і податків впав до 19,7 млрд євро з 20,5 млрд євро минулого року, незважаючи на зростання виручки на 2%.
Чому Mercedes-Benz продає свої автосалони?
|