Генеральний директор Ford Джим Фарлі повідомив сьогодні під час телефонного дзвінка, що раніше невідома "команда skunkworks" працювала над розробкою нової платформи для електромобілів. Ця команда, яка, за словами Фарлі, працювала як "стартап" поза традиційною структурою компанії протягом останніх двох років, зосередилася на розробці недорогої електричної платформи. Вона стане основою для кількох майбутніх електромобілів.
Хоча специфіка цих нових транспортних засобів ще невизначена, Фарлі зазначив, що основною метою цієї платформи була низька вартість. Він зазначив, що покупці електромобілів залишаються лояльними, але авансові витрати роблять зміну автомобіля повільнішим, ніж очікувалося спочатку. Нова платформа покликана боротися з "доступними Tesla і китайськими OEM-виробниками", яких він розглядає як головних конкурентів.
Це відбувається в той час, коли Model Y від Tesla коштує на кілька тисяч доларів дешевше за Mustang Mach-E від Ford, а найдешевший автомобіль Tesla – седан Model 3 – дешевший майже на 8 000 доларів. Незважаючи на те, що це одні з найдорожчих автомобілів Ford, компанія не отримала від них прибутку, натомість втративши $4,7 мільярда на електромобілях у 2023 році. Нова платформа має виправити цю проблему.
Фарлі зазначив, що нова платформа буде "великою базою для програмних продуктів та послуг". Конкретні послуги не були названі, але в даний час Ford пропонує свою систему вільного водіння BlueCruise за $75 на місяць. Ford Pro – підрозділ компанії, що спеціалізується на вантажних автомобілях – у 2023 році майже на 50% збільшив кількість підписок на програмне забезпечення. Це стосується таких речей, як телематика транспортного засобу та графіки заряджання, які допомогають економити кошти. Телематика транспортних засобів поєднує в собі системи GPS, бортову діагностику транспортних засобів, бездротові телематичні пристрої та технології "чорних ящиків" для запису та передачі даних про транспортний засіб. Керівництво Ford хоче розвивати наголошує, що підписки приносять надприбутки.
Цілком можливо, що нове покоління електромобілів, яке з'явиться у 2026 році – і яке, за словами керівництва компанії, має бути прибутковим, на відміну від нинішнього покоління – буде розширюватися і пропонувати більше підписок. Звісно це поганою для нас, звичайних клієнтів, хто хоче заплатити за підігрів сидінь лише один раз.
Ford Mustang Mach-E – тепер офіційно в Україні! Оголошено ціни
|