Ford Mustang Mach-E – перший повністю електричний SUV від Ford. Виразний дизайн, сучасні технології та максимальний запас ходу на електротязі до 400-610 км (результати випробувань WLTP) та прискоренням від 0 до 100 км від 4,4 сек. Щоправда, до нас прибула не найпотужніша версія, зате вже оновлена, поточного модельного року.
Українцям пропонується Ford Mustang Mach-E в єдиній наразі комплектації Premium за 2 036 522 грн. До неї входить повний комплект систем безпеки, в тому числі система PIB (гальмування після зіткнення) та адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go, система активного маневрування (Evasive Steering Assist) та активна система допомоги під час паркування. “В базі” колеса 225/55 R19 з алюмінієвими дисками, тоновані задні стекла, молдинги чорного кольору, а гальмівні супорти – червоного. Вся оптика світлодіодна, є датчик освітлення та дощу, лобове скло – з обігрівом.
В салоні шкіряний салон, темний дах, амбієнтна підсвітка, двухзоний клімат-контроль, музична система від Bang & Olufsen на 10 динаміків тощо. Перед очима водія цифрова панель приладів (10.2" дюймів), а по центру розміщено 15,5-дюймовий сенсорний єкран бортового компьютера, який має системи SYNC 4, Android Auto/Apple CarPlay та голосове керування. Серед опцій лише фіксований панорамний дах (13 388 грн) та комплект коліс з легкосплавними дисками 225/55 R19 (48 123 грн). Окрім фірмового червоного Lucid Red для Mustang Mach-E пропонується ще шість кольорів на вибір.
Стильний хетчбек довжиною 4713 мм має споряджену масу 2063 кг (повна – 2640 кг), та може розвернутись на колі діаметром 11,6 метри (у Ford Focus 10,4 м). В залежності від навантаження кліренс може варіюватися від 147 до 119 мм, що не надихає на позашляхові пригоди. Зате динаміка дозволяє впевнено почуватись в міських хащах: до 100 км/год кросовер розганяється за 6,3 секунди (максимальна швидкість складає 180 км/год)! Така спритність досягається завдяки двом електромоторам загальною потужністю 269 к.с. та крутним моментом в 580 Нм, який доступний фактично моментально, вибачте за каламбур, та передається на всі колеса.
Під підлогою розташована літій-іонна батарея ємністю 75 кВт*год, якої в ідеальних умовах циклу WLTP має вистачити на 400 км шляху. Звісно, в реальних умовах, особливо взимку, пробіг на одній зарядці буде меншим. Зате заряджання від 10 до 80% від джерела постійного струму (Type 2) займає лише 38 хвилин. В гіршому випадку, автомобіль потребуватиме 7 год. 30 хв. на повну зарядку від джерела змінного струму.
Головна перевага офіційного авто та електромобіля – в гарантійних зобов'язаннях. На Ford Mustang Mach-E даєть гарантія 2 роки без обмеження пробігу. Але є певні обмеження: на батарею та високовольтні компоненти дається гарантія 8 років або 160 тисяч кілометрів (в залежності від того, що настане раніше). За вказаний період батарея повинна зберегти як мінімум 70% ємності.
Більше про історію Ford Mustang та про перший електрокар компанії Ford, який не просто так отримав назву саме Mustang Mach-E, ми на ресурсах AUTO-Consulting докладніше розкажемо пізніше. Не пропустіть!
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
В Україну вже прибув офіційний Ford Mustang Mach-E
|