В фірмовому автосалоні, який розмістився на виїзді зі столиці по Бориспільському шосе на півдорозі до однойменного аеропорту, представлені одразу три нові кросовери Changan: CS35 Plus, CS35 Plus та UNI-K. Для зручності ми звели їх основні параметри в таблицю:
Трохи історії
Українці поки що не дуже знайомі з брендом Changan, хоча це одна з найбільших та старіших промислових корпорацій Китаю, яка входить до Топ-5 автовиробників Китаю.
Changan Automobile Group була заснована в кінці 1980-х років та спочатку активно співпрацювала з іноземними провідними автовиробниками. В різні роки китайці створювали спільні підприємтсва з Suzuki, Ford, Mazda та Peugeot-Citroen. Поступово набираючись досвіду, або просто копіюючі вдалі рішення, інженери Changan експериментували, створюючи нові власні бренди – BenBen, Yuexiang (Alsvin), Zhixiang, Eado, Raeton, UNI-T.
Більшість з них вижили донині, а з BenBen знайомі навіть українці: 16 років тому в Україні розпочались продажі Chana Benni, і за перший рік зусиллями дюжини дилерів по всій країні вдалось реалізувати майже тисячу малолітражок. Їх навіть збирали за методом CKD на Кременчуцькому автоскладальному заводі!
Chana Benni не відрізнялась якістю, але коштувала недорого, та й в ситому 2008 році будь-які автомобілі розлітались як гарячі пиріжки. Вийти ж на ринок в цей непростий час – вже сміливий крок, особливо з маловідомим китайським брендом. Чим же спробують підкорити Changan вибагливого і небагатого українського покупця?
Як завжди, китайський автовиробник робить акцент на багатому обладнані при відносно невисокій ціні, і Changan тут не виключення. Всі три кросовери виглядають досить свіжо та сучасно, хоча CS35 Plus виробляється в Китаї з 2018 року, а в 2021 році пройшов рестайлінг; CS55 Plus другого покоління випускається з 2021 року, а топ-модель UNI-K у виробництві з 2020-го року.
Як видно з таблиці, ціни не “бросові”, кожна з моделей має відомих європейських та японських конкурентів фактично по тій самій ціні, хіба що з меншим набором опцій або розміром. Та й поточне покоління китайських автомобілів виготовлене значно краще за “китайців першої хвилі”, з якими ми знайомились понад 15 років тому.
Стосовно ходових якостей, на перший погляд все відчувається непогано, хоча впевненості на дорозі після 100 км/год стає все менше по мірі росту швидкості. Навіть флагманський UNI-K вести на швидкості понад 140 км/год бажання не виникає, хоча заявлена “максималка” 200 км/год, та й Бориспольське шоссе дозволяє трохи більше інших. З іншого боку, українські дороги самі по собі здебільшого не пристосовані до швидкостей понад дозволеного законом. А з комфортом у кросоверів Changan на перший погляд все досить непогано, навіть у топового UNI-K з колесами розміром 265/45 R21.
Стосовно нюансів керованості, комфорту, працездатності мультимедійної системи та інших особливостей кожної з моделей, AUTO-Consulting докладно розповість вже після повноціного тест-драйву, якщо буде така нагода. Загалом перше враження позитивне, особливо відносно найбільш збалансованої середньої моделі CS55. Менша CS35 сподобалась комфортною підвіскою, а старша UNI-K здивувала царським простором на задньому дивані. Але всі три розочарували відсутністю української мови в меню налаштувань мультимедійної системи.
Цю та інші проблеми представники офіційного імпортеру обіцяли виправити. І їм можна вірити, адже за розвиток Changan в Україні відповідає ТОВ “Соджітз Авто Україна” – японська корпорація, яка багато років є офіційним імпортером автомобілів Subaru на український ринок.
Окрім автосалону біля Бориспільського шоссе, який відноситься до Київщини, вже працюють дилери Changan у Дніпрі, Полтаві та Харкові. Планується відкрити автосалони в Одесі, Чернігові та Черкасах.
Кожен з представлених кросоверів є в наявності у кожного з дилерів. Працює кредитна програма з Ощадбанком. А до кінця року модельний ряд буде розширено пікапом Changan Hunter, який фактично є братом-близнюком досить успішного Peugeot Landtrek.
До кінця року імпортер розраховує продати 600 автомобілів Changan, що є доволі амбіційною ціллю. Але що що, а Changan має потенціал знайти свого покупця та місце під сонцем українського авторинку.
На український ринок виходить новий бренд та формує дилерську мережу
|