,br>
Електробус отримав назву A08611 і буде базуватися на новій моделі автобусу А08621 "Мальва". Тобто отримає подібний дизайн кузова, схему розташування сидінь у салоні і загальну архітектуру. Це має бути саме міський низкопідлоговий 9,5-метровий електробус, який зможе замінити "маршрутки" в українських містах.
Над його розробкою "Чернігівський автозавод" спільно працює з компанією "Інформбізнес", а літій-іонну батарею розмістять на даху електробусу. Запас ходу планується в межах 250-280 км, що дасть змогу обслуговувати маршрути у багатьох містах.
Крім чистого електробусу, "Чернігівський автозавод" працює і над тролейбусом Т12230 "Е-Барвінок" з динамічною підзарядкою і автономним ходом 20 км. Його створюють спільно з компанією "Політехносервіс" (PTS). Такий тролейбус дасть змогу поєднувати тролейбусні та автобусні маршрути і значно розширити географію руху тролейбусів. Крім того, він значно дешевший за чисті електробуси і має багато переваг.
Цю новинку у Чернігові створюють на базі нової моделі тролейбусу Т12240, яка вже існує у вигляді експериментального зразку, який проходить випробування.
Загалом, за 2023 рік "Чернігівський автозавод" виготовив більше 300 одиниць транспорту, більшість з яких були шкільні моделі автобусів. За підсумками 2023 року "Еталони" посіли 32% українського ринку.
У 2022 році чернігівські підприємства корпозації зазнали значних руйнувань під час бойових дій у місті. Ступінь руйнувань по окремих цехах сягала від 48 до 80%. Але підприємству вдалося відновити роботу і продовжити випуск автобусів та тролейбусів, карданних валів та ковальських виробів. Зараз на підприємствах "Еталон" знову працює 600 осіб.
Як вдалося зберегти колектив та відновити виробництво
|