Експорт електромобілів Hyundai подвоївся за останні два роки: в 2022 році корейці продали за кордон понад 218 000 електромобілів. Компанія також відзначила рекордний листопад 2023 року, зазначивши, що електромобілі дали їй значний поштовх у завоюванні світових ринків.
В інтерв'ю Automotive News віце-президент з маркетингу Hyundai Europe Андреас-Крістоф Хофманн натякнув на менший та дешевший Ioniq 2: "Всі в галузі знають, що цільова ціна такого автомобіля – 20 000 євро". Нова платформа допоможе скоротити виробничі витрати, але незважаючи на доступність, новинка матиме хороший запас ходу.
Лідери автопрому працюють над створенням більш доступних електромобілів, але поки що жоден з них не зміг достатньо знизити ціни, щоб стати по-справжньому народним брендом, принаймні за межами Китаю. Хоча в Україні таким можна назвати китайський Volkswagen ID.4, але дозволити його собі можуть все ж таки досить заможні люди.
Дешеві електромобілі не з'являться досить скоро, ціна залишатиметься перешкодою для багатьох покупців. Тим не менше, ми в AUTO-Consulting переконані, що досягнення в технології акумуляторів та вдосконалення методів виробництва дозволять знизити витрати на матеріали й збірку достатньо, щоб протягом наступних кількох років ціни на електромобілі значно знизились.
Hyundai/Kia придумала нову систему електроприводу для електрокарів
|