Даються в знаки наслідки блокування українських кордонів зі сторони Польщі. Це вже призвело до нестачі в країні автогазу, про що AUTO-Consulting вже розповідав. Погіршило ж ситуацію те, що в Україну не може потрапити не лише автогаз із Польщі, а й ресурс із країн Балтії, бо він також заходив через польско-український кордон. Втім, катастрофа країні не загрожує |
В ефірі телемарафону член Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Олексій Устенко. Він зазначив:
Польща постачала Україні 40% автогазу, якого та потребувала;
країни Балтії – 10-15%.
"Тобто, вже почався дефіцит. …Заїжджати вони не можуть, тому їм потрібно дати коло, поїхати через Словаччину чи Румунію. Там там же були черги на кордонах, у Словаччині є блокування... Тому теж була затримка", – констатував Устенко .
Крім того, порт Галац у Румунії, "в якій ми також беремо скраплений газ", також не відвантажував ресурс – через шторм у Чорному морі. Все разом це призвело до того, що у моменті вартість автогазу в Україні зросла.
Країна зможе отримувати ресурс з Румунії та інших країн Європи. Тим паче, що це також сприятиме зниженню цін – хоч і невеликому.
Той дефіцит, який є, ми також можемо компенсувати – не автотранспортом, а вагонами. Тому говорити, що у нас буде дефіцит і ціна зростатиме – не варто. Я прогнозую, що ціна знижуватиметься", – резюмував він. |