Насправді, BYD V3 – це брат-близнюк Wuling EV50, який теж виробляється компанією BYD. Незважаючи на спільний зовнішній вигляд кузова з Wuling EV50, механіко-електричні компоненти розроблені BYD і використовують однойменні акумулятори. Ємність батареї BYD V3 становить 47,52 кВт-год, вона забезпечує запас ходу 330 км, а швидка зарядка постійним струмом займає 1,2 години. BYD V3 використовує синхронний двигун з постійними магнітами з максимальною потужністю 75 кВт і обертовим моментом 220 Нм. Максимальна швидкість, яку заявляє виробник, дорівнює 90 км/год, що можна вважати досить непоганим показником для автомобіля такого класу.
Насправді V3 – непоганий варіант для тих, кому необхідно доставляти містом, областю чи регіоном невеликий вантаж масою до 900 кг. Саме таке корисне навантаження на фургончик довжиною 4,5 метри з об’ємом кузова 5,2 кубічні метри. Діодні лампочки на стелі відповідають за комфорт розміщення вантажу всередині відсіку. Розпашні двері відчиняються просто і легко. Ляда повністю піднімається на висоту 1,78 м. Багажник виготовлений грамотно, правильної форми, з боків лише невеликі виступи арок, що економить місце, надаючи змогу завантажувати вантажне відділення по максимуму.
Серед опцій необхідно згадати електричні склопідйомники обох стекол, центральний замок, сидіння з доволі високою бічною підтримкою, але без можливості регулювання за висотою і кутом нахилу. Водійське сидіння "відкривається", надаючи доступ до акумулятора, своєрідного підкапотного відсіку. Крім цього, BYD V3 отримав електронний бортовий комп'ютер, дефлектори обдування, систему кондиціонування, стереосистему. Збоку від водійського сидіння розташувалися кнопка увімкнення фар, USB порт, шайба трансмісії з літерами RND.
Ціни залежать від багатьох чинників, адже продажем займаються різноманітні фірми, що займаються доставкою електромобілів з Китаю. Треба орієнтуватися на $24 000.
До українського ринку комерційної техніки додався ще один електрофургон
|