Як зазначив народний депутат Олександр Горенюк, наступним кроком стане голосування в комітеті. Поки там дійшли згоди про наступне:
- Використання шоломів не буде обов'язковим, оскільки ця вимога існує лише в окремих країнах.
- Обмеження швидкості - 25 кілометрів за годину.
- В темний період доби обовʼязково використовувати світловідбивні елементи.
- На тротуарах має забезпечуватись пріоритет пішоходам.
- Забороняється тримати у руці телефони під час їзди.
- Легкі персональні електричні транспортні засоби (ЛПЕТЗ) визнаються учасниками дорожнього руху.
- Рухатись можна по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччя, а також по велосипедній смузі, що розташована в межах проїзної частини.
- Забороняється перевозити пасажирів, окрім випадків, коли їх перевезення прямо передбачено конструктивним рішенням виробника.
- Забороняється керування у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння.
- Термінологія гармонізується під вже чинне визначення ЛПЕТЗ.
Як відзначив пан Горенюк, розмова йде не тільки про електросамокати, а про весь персональний електричний транспорт, який в законопроекті йменується «легкий персональний електричний транспортний засіб».
Цитуємо визначення, зафіксоване в уже чинному законі:
«легкий персональний електричний транспортний засіб - колісний транспортний засіб, який оснащений та приводиться в рух виключно електричними тяговими двигунами (одним чи декількома) із потужністю у діапазоні до 1000 Вт, системою акумулювання електричної енергії (акумуляторною батареєю), яка здатна заряджатися шляхом підключення до зовнішнього джерела електричної енергії, з одним, двома, трьома або чотирма колесами, який має максимальну конструктивну швидкість у діапазоні до 25 кілометрів на годину;».
Наступний крок — голосування в комітеті.
На електротранспорт тепер встановлюються виключно «зелені» номерні знаки
|