Toyota Land Cruiser Prado - справжній довгожитель, позашляховик з індексом "150" дебютував майже 15 років тому, а наступник настиг тільки зараз. Прем'єра відбулася у Північній Америці, і це міні-сенсація: Toyota робить ще одну спробу повернути Land Cruiser до США. Для заокеанським клієнтам змінилося позиціонування моделі: Land Cruiser Prado зробив крок до утилітарності і знайшов модну зовнішність в ретростилі.
Перша "фішка" позашляховика серії "250" - два варіанти дизайну екстер'єру. Базова версія (і топ-комплектація First Edition) оснащуються круглими фарами, що символізує наступність із «Крузаком» першого покоління зразка 1958 року. Іншим Prado дісталася прямокутна оптика в дусі Land Cruiser 60. Усього одна деталь, але наскільки змінюється сприйняття!
За традицією Land Cruiser Prado багато в чому уніфікований із Lexus GX. Спільність очевидна при погляді збоку. Новинка Toyota успадкувала у преміального побратима значні габарити: довжина/ширина/висота позашляховика рівні відповідно 4920/2139/1859 мм, колісна база — 2850 мм. Порівняно з попередником Land Cruiser Prado 150, відстань між осями збільшилася на шість сантиметрів, а довжина і ширина — майже на десять!
Дорожній просвіт становить 221 міліметр, кути в'їзду/з'їзду/рампи дорівнюють відповідно 30/22/25 градусам. По низу кузова Land Cruiser Prado товсті пластикові окантовки, а у базового позашляховика незабарвлені чорні бампери та практичні 18-дюймові колеса з високим профілем. Анонсовано сотню(!) заводських аксесуарів для офф-роуду, включаючи захисні пластини під днищем та «силові» багажники.
Шестициліндрові двигуни в минулому: базова силова установка в США – гібридна система iForce Max, знайома з пікапа Tacoma. Під капотом бензинова «турбочетвірка» 2.4, яка поєднується з 8-ступінчастим автоматом із вбудованим електродвигуном. Пікова віддача - 331 кінська сила та 630 Нм. Однак скромна тягова батарея на 1,87 кіловат-години не дозволяє позашляховику далеко виїхати без активації ДВЗ.
Альтернативи – звичайний бензиновий 2,4-літровий турбований двигун T24A-FTS (281 сила, 430 Нм), а також турбодизель 1GD-FTV (2,8 літра, 204 сили, 500 Нм). Агрегат на «важкому» паливі на деяких ринках доповнять 48-вольтовим стартер-генератором. У будь-якому випадку Land Cruiser Prado буде комплектуватися класичним 8-ступінчастим автоматом. Осібно стоїть консервативна зв'язка бензинового 2,7-літрового «атмосферника» 2TR-FE (163 сили, 246 Нм) та 6-ступінчастого автомата: її запропонують у Японії та на Близькому Сході.
Land Cruiser Prado покладений постійний повний привід з міжосьовим диференціалом, двоступінчаста роздатка та два блокування. Не доведеться доплачувати за повзучий режим круїз-контролю, асистент допомоги при спуску з гори, а також заводські позашляхові пресети електроніки. Опції - система відключення переднього стабілізатора поперечної стійкості для кращої артикуляції підвіски, а також просунуті камери кругового огляду з функцією "прозорого" капота.
У базовій версії у позашляховика медіасистема з 8-дюймовим тачскрином та шістьма динаміками, тканинний салон, механічні регулювання крісел, простий чорний пластик та лише п'ять місць. З «безкоштовних» опцій – підігрів керма та передніх крісел, бездротова зарядка для гаджетів та інвертор змінного струму на 2400 Ватт.
За доплату можна замовити трирядний семимісний варіант, медіасистему з 12,3-дюймовим тачскрином, проекційний екран, цифрове дзеркало заднього виду, вентиляцію та електрорегулювання передніх крісел, аудіосистему JBL з 14 динаміками та обробку перфорованою шкірою.
У Північній Америці новий Land Cruiser Prado з'явиться у 2024 році. Вже оголошено, що стартову ціну намагатимуться утримати в межах 50 тисяч доларів. |