Електромобілі можуть коштувати дорожче, ніж їхні аналоги з двигуном внутрішнього згоряння, але для покупця важливішою є загальна вартість володіння, яка враховує такі витрати, як паливо, технічне обслуговування, страхування і навіть амортизація транспортного засобу. Стали відомі всі переможці конкурсу KBB в рейтингу "Найдешевші електромобілі на 5 років" у 2023 році. |
Очевидно, що головні витрати варіюються від автомобіля до автомобіля і з часом різниця може скласти не одну тисячу доларів. Ось чому важливо знати, які моделі мають найнижчу сукупну вартість володіння.
Премією від Kelley Blue Book (компанія займається оцінкою транспортних засобів та автомобільними дослідженнями) відзначаються нові автомобілі з найнижчою прогнозованою вартістю володіння протягом початкового п'ятирічного періоду володіння.
На цьогорічному конкурсі визначили п'ять переможців в наступних категоріях – електромобіль, електромобіль класу "люкс", електрокросовер, електрокросовер класу "люкс" та електровантажівка.
Chevrolet Bolt EV та Bolt EUV перемогли в категоріях "Електромобіль" та "Електричний кросовер", що не дивно, адже це одні з найдешевших електромобілів, які продаються в США.
На жаль для шанувальників доступних електромобілів, на початку цього тижня компанія General Motors оголосила, що припиняє виробництво електромобілів Bolt EV і EUV наприкінці цього року.
Tesla перемогла в категоріях "Електричний розкішний автомобіль" та "Електричний розкішний кросовер" зі своїми моделями Model 3 та Model Y відповідно. Це два найпопулярніші електромобілі у світі, і неодноразове зниження цін компанією Tesla означає, що зараз вони коштують так само, як і деякі їхні конкуренти з ДВЗ, а в деяких випадках навіть дешевше.
Цікавий факт, що Model 3 і Model Y перемогли у своїх категоріях у конкурсі KBB "5-річна вартість володіння 2023", свідчить про те, що їхня вартість перепродажу не так сильно знизилася, як повідомлялося після того, як Tesla почала знижувати ціни з січня.
У категорії "Електрична вантажівка" перемогу здобув Ford F-150 Lightning, що також не є великою несподіванкою, оскільки він все ще залишається найдоступнішим електричним пікапом у продажу в США, незважаючи на неодноразові підвищення цін протягом останніх місяців.
На жаль, KBB не надав оцінок щодо середньої сукупної вартості володіння цими моделями протягом п'ятирічного періоду, тому нам доведеться повірити їм на слово.
Інформація Kelley Blue Book про 5-річну вартість володіння враховує амортизацію, очікувані витрати на пальне, фінансові та страхові платежі, витрати на технічне обслуговування та ремонт, а також державні збори.
Приховані ризики електромобільної революції
|