Приховані ризики електромобільної революції: Авто новини від AUTO-Consulting - електро

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електро
• Україна значно посилила позиції на електромобільному європейському авторинку
• Honda анонсувала нову лінійку електромобілів
• Розслідування ЄС щодо китайських електрокарів все більше непокоїть автовиробників
• ZF Aftermarket: Lemförder пропонує нові деталі шасі для електромобілів
• В Україні стартують продажі доступного електрокара
• Обстріл енергосистеми вже відобразився на результатах продажу електромобілів
• Харків оголосив тендер на купівлю 30 електробусів
• Nissan впроваджує новий бізнес-план по значному збільшенню продажів електрокарів
• Через ракетні обстріли в українських містах знову почав зупинятися електротранспорт
• Opet пропонує оливи ATF для гібридів та електромобілів
Ще по електро...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Приховані ризики електромобільної революції

ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-05-03 09:25:35 (1955 разів прочитано)
Приховані ризики електромобільної революції - електро
AUTO-Consulting неодноразово висвітлював теми позитивного впливу електромобілізації на довкілля. Перша думка дійсно позитивна, чисте повітря на вулицях без машин з ДВЗ – що може бути екологічніше? Якщо ж глибше зануритись в ланцюжок повного циклу – від видобутку корисних копалин, до утилізації електромобіля – картина вже вимальовується не така вже й радісна. А які ще є ризики від стрімкого переходу до електромобільності?
Кожного року противники електромобілів публікують величезні доклади, де приводять багато аргументів проти. Ми погортали один такий доклад американської агенції і публікуємо деякі пункти з нього.

Чи зможе Україна до 2036 року повністю перейти на електробуси. Думка провідних операторів

Чи зможе Україна виробляти власні електробуси та виконати вимоги закону №8172. Думка головних операторів ринку

Батареї потребують рідкісних металів
Акумулятори для електромобілів використовують багато літію, найлегшого металу і найлегшого твердого елемента за нормальних умов. Чилі виробляє найбільшу кількість літію (8 800 тонн на рік), серед інших великих виробників – Аргентина і Китай, а Болівія має найбільші у світі відомі запаси. Інші метали, що використовуються в електромобілях, включають мідь, кобальт, алюміній, нікель й іноді марганець, а також провідний неметалевий графіт.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

За даними Amnesty International, порушення прав людини та дитяча праця використовуються для видобутку матеріалів, які мають вирішальне значення для виробництва акумуляторів для електромобілів – кобальту. Генеральний секретар Amnesty вважає, що ніщо, включно з екологічно чистим довкіллям, не повинно вирішуватися за рахунок прав людини. Інша проблема полягає в тому, що шахтарям дуже мало платять – до 1 долара на день для всієї молодшої групи працівників.

Багаті поклади кобальту є в таких країнах, як Демократична Республіка Конго, де він лежить на поверхні і його збирають шахтарі, серед яких жінки та діти. Кобальт токсичний для людини, і більшість цих шахтарів працюють майже без засобів захисту. Оскільки більше половини світового кобальту походить з півдня ДРК, близько 20% надходить з цих кустарних шахт.

Для виробництва акумуляторів для електромобілів потрібно до 60% від 125 000 тонн кобальту, які щорічно видобувають у світі.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

Дослідження стверджують, що до кінця 2030 року близько 11 мільйонів тонн відпрацьованих літій-іонних акумуляторів будуть викинуті на смітник.

Як повідомляється, існує лише кілька систем, які можуть забезпечити повторне використання та переробку цих батарей. Без достатньої кількості систем зростаюче використання електромобілів може стати загрозою, а не безпечним підходом.

Виробництво електромобілів створює більше викидів
Щоб отримати реальне уявлення про те, скільки парникових газів виділяється під час виробництва електромобіля, потрібно подивитися на те, як отримують і виготовляють його компоненти. Сировину для виробництва автомобіля потрібно видобувати і цей процес видобутку створює багато парникових газів. Потім сировина повинна бути очищена, перш ніж її можна буде використовувати, що знову ж таки призводить до викидів парникових газів.

Потім ще більше парникових газів виділяється в процесі виробництва. Звісно, це стосується і виробництва бензинових чи дизельних автомобілів. Насправді, беручи до уваги весь виробничий процес, при виробництві бензинового або дизельного автомобіля виділяється від 7 до 10 тонн CO2.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

При виробництві електромобіля виділяється приблизно стільки ж CO2, але до цього слід додати виробництво батареї. За підрахунками, на кожну 1 кіловат-годину ємності акумулятора виділяється 150 кг CO2. Щоб електромобіль мав пристойний запас ходу (скажімо, 400 кілометрів) між заряджаннями, йому потрібна батарея ємністю щонайменше 60 кВт-год. Це означає, що під час виробництва електромобіля буде викинуто ще 9 тонн CO2, тобто загалом 16-19 тонн CO2. Отже, на етапі виробництва електромобіль видається гіршим для довкілля, ніж автомобіль на викопному паливі.

Навіть за умови декарбонізації транспорту, дослідження показують, що пройдуть роки, можливо, навіть десятиліття, перш ніж перехід на електромобілі матиме радикальний вплив на навколишнє середовище.

Щоб суттєво вплинути на глобальне потепління, автовиробники повинні виготовити і продати близько 100 мільйонів електромобілів до 2030 року.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

Вони настільки ж зелені, наскільки і їхні джерела живлення
Вплив електромобіля на навколишнє середовище може значно збільшуватися або зменшуватися залежно від того, як виробляється електроенергія, що заряджає його батарею. Вугільна електростанція викидає 800-850 грамів CO2 на кВт-год (за останніми оцінками, цей показник може бути нижчим – 650 г на кВт-год), тоді як чистіша газова електростанція викидає 350-400 г CO2 на кВт-год. При використанні відновлюваних джерел енергії, таких як сонячні панелі або вітрогенератори, викидається близько 36 г CO2 на кВт-год, враховуючи викиди, що утворюються в процесі їх виробництва. Отже, якщо автомобіль заряджається за допомогою відновлюваної енергії, його негативний вплив на навколишнє середовище набагато нижчий, ніж якщо він заряджається за допомогою електроенергії з вугільної електростанції.

Батареї можуть загорітися або вибухнути
Батареї, на яких побудовані електромобілі, не безпечніші за двигуни внутрішнього згоряння. Автомобілі, що працюють на газі, вважаються небезпечними через ймовірність вибуху баллону під час аварії. Вага, швидкість та імпульс автомобіля з ДВЗ також є факторами, що становлять загрозу безпеці.

З іншого боку, електромобілі, які живляться від літій-іонних батарей, можуть бути не менш небезпечними через історію загоряння та вибухів літієвих батарей.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

У США щороку в автокатастрофах гине понад 300 000 людей. Ось чому багато автовиробників процвітають, роблячи транспортні засоби безпечнішими.

Літій-іонні акумулятори вже присутні в мобільних телефонах і ноутбуках. Існує безліч задокументованих випадків вибуху батареї ноутбука або телефону, що змушує замислитися: якщо маленька літій-іонна батарея може вибухнути, то що станеться з величезними батареями в електромобілях?

Тільки новий Tesla Roadster має 7 000 літій-іонних батарей під капотом. Однак, щоб запобігти збоям у роботі цих батарей, Tesla та багато інших автовиробників додають деякі застережні пристрої, такі як детектори зіткнень, які сигналізують запобіжникам і ланцюгам, щоб роз'єднати з'єднання батареї, коли їм стає відомо, що батарея електромобіля зазнає будь-яких пошкоджень.

Але несправний датчик або детектор все ще може загрожувати життю пасажира під час аварії. Існує ще багато вдосконалень, які треба внести в електромобілі, щоб зробити їх безпечнішими, ніж традиційні автомобілі.

Галузь ще не підготувалася до обсягів викинутих батарейок, які будуть накопичені до 2030 року. Специфічні відходи стають проблемою через зростання продажів електромобілів у світі та обмеженість ресурсів для переробки акумуляторів у галузі. Згідно зі звітом EPA (Environmental Protection Agency, Агентство з охорони навколишнього середовища), у 2019 році 68, а у 2020 році 65 пожеж на звалищах були спричинені відходами літій-іонних акумуляторів.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

На спеціально створеному ресурсі tesla-fire.com задокументовані всі відомі випадки загоряння автомобілів Tesla. Наразі таких випадків 182, вони спричинили 53 смертельних випадки.

Небезпеки зарядних станцій
У ситуації, коли в електромобілі виникає коротке замикання, існує небезпека для водія та пасажирів, які перебувають у транспортному засобі. Це пов'язано з тим, що напруга в акумуляторах автомобіля є постійним струмом, а не змінним струмом.

У Toyota Prius струм батареї становить 200 вольт, а у Ford Escape – 300 вольт. Якщо в системі виникне несправність або станеться інцидент, коли водій доторкнеться до кабелів акумулятора, це закінчиться погано (м'яко кажучи).

Напруга постійного струму є більш небезпечною, ніж напруга змінного струму, оскільки найнижча напруга становить близько 55 вольт, що за багатьох умов може бути смертельним.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

Але батареї всередині електромобіля – не єдина особливість, яка може спричинити стрибки напруги.

Зарядні станції також становлять потенційний ризик для водіїв, оскільки вони пропонують різноманітну напругу від 110 до 550 вольт. Хоча ці станції оснащені заходами безпеки, такими як переривник ланцюга, розташований під землею, несправність може призвести до серйозних наслідків.

Ці пристрої захисного відключення призначені для відключення потоку електроенергії при раптовому стрибку напруги, але, за даними Комісії з безпеки споживчих товарів США, виявилося, що ці пристрої часто не працюють на зарядних станціях у різних частинах країни.

Саме тому зарядні станції також можуть стати причиною нещасних випадків.

Раніше інвестори очікували, що по всій країні буде 1,5 мільйона зарядних станцій. Але, за даними Міністерства енергетики США, наразі існує лише 20 000 зарядних станцій з 68 000 роз'ємами. Що все ще є великою загрозою, якщо більшість станцій не мають працюючих GFCI.

Звіт Товариства автомобільних інженерів закликав виробників встановлювати вимикач для відключення акумулятора в разі аварії, щоб він не становив загрози для рятувальників, які прибувають на місце події.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

Ось такі ризики стрімкого розповсюдження електромобілів бачать американські експерти. По-правді кажучи, на початку автомобільної ери у XIX столітті ризиків було ще більше. Чого тільки коштувала автомобільним піонерам фобія, що коні будуть стрибати на людей при зустрічі з авто. (Хоча такі факти теж були зафіксовані). Кожна ера має свої ризики та переваги. Зазначимо, що електромобілі стартують на ринку вже вдруге. Бо перший старт у них був у кінці XIX та на початку XX століття, коли у США електромобілі вже навіть займали 30% ринку. Були розповсюджені електромобілі і в Україні. Але… потім їх поклали у шухляду на 100 років. Чому це відбулося? – дивіться у цьому відео:



Які електрокари купують українці. Аналіз ринку

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• В Україні стартують продажі доступного електрокара
• Який зараз рівень дефіциту кадрів на автомобільному ринку. Які спеціальності найзатребуваніші
• Новий PEUGEOT Е-3008 отримав нагороду за видатний дизайн Red Dot Award 2024
• В Україні стартували продажі та набирає популярності кросовер JAC JS6
• OPEL Astra визнано «Легковим автомобілем року в Україні 2024»
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Новий Jeep Avenger вже скоро буде доступний в Україні. Оголошено версії та комплектації
• DAF провів зліт шанувальників ретро вантажівок
• Toyota представила нове покоління 4Runner
• Яким буде новий Audi Q6 E-Tron
Головні новини
• 44 артилерійська бригада показала з якою технікою зараз воює
• ВААІД запустила добровільну сертифікацію СТО
• На купівлю нових автомобілів у 1 кварталі 2024 року українці витратили рекордну суму грошей
• Українські сапери отримали 10 позашляховиків Toyota Land Cruiser 79
• Як працюють лізингові компанії під час війни. Статистика
• Україна отримала перший пакет військової допомоги на $1 млрд. Що до нього увійшло
• До ЗСУ передали велику партію бронеавтомобілів українського виробництва. Що це за моделі
• На шасі JAC N120 виготовили партію бортових вантажівок з краном-маніпулятором HIAB
• Як буде працювати механізм компенсації 25% вартості техніки українського виробництва
• Українське ППО підсилили КАЗами на шасі ISUZU
• Верховна Рада проголосувала у першому читанні розмитнення авто через Дію
• Більше жодних БелАЗів. В Україні кар'єрний самоскид проїхав 1,5 млн км і продовжує працювати
• Україна демонструє найбільші темпи зростання авторинку в Європі
• Як пропонують боротися з фіктивною локалізацією у сегменті автовиробництва
• Верховна Рада проголосувала у першому читанні законопроєкт про вживаний авторинок
• Як визначити скручений пробіг авто і не дати себе ошукати: 10 дієвих порад експертів
• Спритні ділки навчилися обходити вимоги закону про локалізацію. Тільки за березень 26% угод було з фіктивними "виробниками"
• На українському ринку пропонується ще одна модель пікапу JAC T8
• Stellantis створив альянс з закупівельним союзом Nexus для просування власного бренду запчастин
• В Україну прибули 30 нових самоскидів DAEWOO NOVUS 6х4 за спеціальною ціною
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• Український авторинок у березні продемонстрував 28% зростання
Акції у дилерів...
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.