Приховані ризики електромобільної революції: Авто новини від AUTO-Consulting - електро

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика Історія JEEP
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електро
• Електромобіль Opel Mokka-e пропонується за спецціною та на спецумовах фінансування
• Електромобілі виявилися менш надійними, ніж автомобілі з ДВЗ. Результати дослідження
• Майже половина електромобілів не відповідають заявленому запасу ходу
• Toyota планує продаж частки Denso за $4,7 млрд у зв'язку з переходом на електромобілі
• Renault продовжує інтригувати новим електрокаром Renault 5 E-Tech, який презентують в 2024 році
• Вживані електромобілі втрачають в ціні 33% та довше продаються
• Електромобілі зайняли рекордну частку українського авторинку і вперше перевершили дизельні ДВС
• Генеральний директор GM очікує «значно більшого» виробництва електромобілів у 2024 році
• В Україні з`явився стильний електрокар одного з суббрендів Great Wall
• В Україну приїхала ще одна електроновинка від Toyota
Ще по електро...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Приховані ризики електромобільної революції

ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-05-03 09:25:35 (1702 разів прочитано)
Приховані ризики електромобільної революції - електро
AUTO-Consulting неодноразово висвітлював теми позитивного впливу електромобілізації на довкілля. Перша думка дійсно позитивна, чисте повітря на вулицях без машин з ДВЗ – що може бути екологічніше? Якщо ж глибше зануритись в ланцюжок повного циклу – від видобутку корисних копалин, до утилізації електромобіля – картина вже вимальовується не така вже й радісна. А які ще є ризики від стрімкого переходу до електромобільності?
Кожного року противники електромобілів публікують величезні доклади, де приводять багато аргументів проти. Ми погортали один такий доклад американської агенції і публікуємо деякі пункти з нього.

Чи зможе Україна до 2036 року повністю перейти на електробуси. Думка провідних операторів

Чи зможе Україна виробляти власні електробуси та виконати вимоги закону №8172. Думка головних операторів ринку

Батареї потребують рідкісних металів
Акумулятори для електромобілів використовують багато літію, найлегшого металу і найлегшого твердого елемента за нормальних умов. Чилі виробляє найбільшу кількість літію (8 800 тонн на рік), серед інших великих виробників – Аргентина і Китай, а Болівія має найбільші у світі відомі запаси. Інші метали, що використовуються в електромобілях, включають мідь, кобальт, алюміній, нікель й іноді марганець, а також провідний неметалевий графіт.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

За даними Amnesty International, порушення прав людини та дитяча праця використовуються для видобутку матеріалів, які мають вирішальне значення для виробництва акумуляторів для електромобілів – кобальту. Генеральний секретар Amnesty вважає, що ніщо, включно з екологічно чистим довкіллям, не повинно вирішуватися за рахунок прав людини. Інша проблема полягає в тому, що шахтарям дуже мало платять – до 1 долара на день для всієї молодшої групи працівників.

Багаті поклади кобальту є в таких країнах, як Демократична Республіка Конго, де він лежить на поверхні і його збирають шахтарі, серед яких жінки та діти. Кобальт токсичний для людини, і більшість цих шахтарів працюють майже без засобів захисту. Оскільки більше половини світового кобальту походить з півдня ДРК, близько 20% надходить з цих кустарних шахт.

Для виробництва акумуляторів для електромобілів потрібно до 60% від 125 000 тонн кобальту, які щорічно видобувають у світі.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

Дослідження стверджують, що до кінця 2030 року близько 11 мільйонів тонн відпрацьованих літій-іонних акумуляторів будуть викинуті на смітник.

Як повідомляється, існує лише кілька систем, які можуть забезпечити повторне використання та переробку цих батарей. Без достатньої кількості систем зростаюче використання електромобілів може стати загрозою, а не безпечним підходом.

Виробництво електромобілів створює більше викидів
Щоб отримати реальне уявлення про те, скільки парникових газів виділяється під час виробництва електромобіля, потрібно подивитися на те, як отримують і виготовляють його компоненти. Сировину для виробництва автомобіля потрібно видобувати і цей процес видобутку створює багато парникових газів. Потім сировина повинна бути очищена, перш ніж її можна буде використовувати, що знову ж таки призводить до викидів парникових газів.

Потім ще більше парникових газів виділяється в процесі виробництва. Звісно, це стосується і виробництва бензинових чи дизельних автомобілів. Насправді, беручи до уваги весь виробничий процес, при виробництві бензинового або дизельного автомобіля виділяється від 7 до 10 тонн CO2.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

При виробництві електромобіля виділяється приблизно стільки ж CO2, але до цього слід додати виробництво батареї. За підрахунками, на кожну 1 кіловат-годину ємності акумулятора виділяється 150 кг CO2. Щоб електромобіль мав пристойний запас ходу (скажімо, 400 кілометрів) між заряджаннями, йому потрібна батарея ємністю щонайменше 60 кВт-год. Це означає, що під час виробництва електромобіля буде викинуто ще 9 тонн CO2, тобто загалом 16-19 тонн CO2. Отже, на етапі виробництва електромобіль видається гіршим для довкілля, ніж автомобіль на викопному паливі.

Навіть за умови декарбонізації транспорту, дослідження показують, що пройдуть роки, можливо, навіть десятиліття, перш ніж перехід на електромобілі матиме радикальний вплив на навколишнє середовище.

Щоб суттєво вплинути на глобальне потепління, автовиробники повинні виготовити і продати близько 100 мільйонів електромобілів до 2030 року.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

Вони настільки ж зелені, наскільки і їхні джерела живлення
Вплив електромобіля на навколишнє середовище може значно збільшуватися або зменшуватися залежно від того, як виробляється електроенергія, що заряджає його батарею. Вугільна електростанція викидає 800-850 грамів CO2 на кВт-год (за останніми оцінками, цей показник може бути нижчим – 650 г на кВт-год), тоді як чистіша газова електростанція викидає 350-400 г CO2 на кВт-год. При використанні відновлюваних джерел енергії, таких як сонячні панелі або вітрогенератори, викидається близько 36 г CO2 на кВт-год, враховуючи викиди, що утворюються в процесі їх виробництва. Отже, якщо автомобіль заряджається за допомогою відновлюваної енергії, його негативний вплив на навколишнє середовище набагато нижчий, ніж якщо він заряджається за допомогою електроенергії з вугільної електростанції.

Батареї можуть загорітися або вибухнути
Батареї, на яких побудовані електромобілі, не безпечніші за двигуни внутрішнього згоряння. Автомобілі, що працюють на газі, вважаються небезпечними через ймовірність вибуху баллону під час аварії. Вага, швидкість та імпульс автомобіля з ДВЗ також є факторами, що становлять загрозу безпеці.

З іншого боку, електромобілі, які живляться від літій-іонних батарей, можуть бути не менш небезпечними через історію загоряння та вибухів літієвих батарей.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

У США щороку в автокатастрофах гине понад 300 000 людей. Ось чому багато автовиробників процвітають, роблячи транспортні засоби безпечнішими.

Літій-іонні акумулятори вже присутні в мобільних телефонах і ноутбуках. Існує безліч задокументованих випадків вибуху батареї ноутбука або телефону, що змушує замислитися: якщо маленька літій-іонна батарея може вибухнути, то що станеться з величезними батареями в електромобілях?

Тільки новий Tesla Roadster має 7 000 літій-іонних батарей під капотом. Однак, щоб запобігти збоям у роботі цих батарей, Tesla та багато інших автовиробників додають деякі застережні пристрої, такі як детектори зіткнень, які сигналізують запобіжникам і ланцюгам, щоб роз'єднати з'єднання батареї, коли їм стає відомо, що батарея електромобіля зазнає будь-яких пошкоджень.

Але несправний датчик або детектор все ще може загрожувати життю пасажира під час аварії. Існує ще багато вдосконалень, які треба внести в електромобілі, щоб зробити їх безпечнішими, ніж традиційні автомобілі.

Галузь ще не підготувалася до обсягів викинутих батарейок, які будуть накопичені до 2030 року. Специфічні відходи стають проблемою через зростання продажів електромобілів у світі та обмеженість ресурсів для переробки акумуляторів у галузі. Згідно зі звітом EPA (Environmental Protection Agency, Агентство з охорони навколишнього середовища), у 2019 році 68, а у 2020 році 65 пожеж на звалищах були спричинені відходами літій-іонних акумуляторів.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

На спеціально створеному ресурсі tesla-fire.com задокументовані всі відомі випадки загоряння автомобілів Tesla. Наразі таких випадків 182, вони спричинили 53 смертельних випадки.

Небезпеки зарядних станцій
У ситуації, коли в електромобілі виникає коротке замикання, існує небезпека для водія та пасажирів, які перебувають у транспортному засобі. Це пов'язано з тим, що напруга в акумуляторах автомобіля є постійним струмом, а не змінним струмом.

У Toyota Prius струм батареї становить 200 вольт, а у Ford Escape – 300 вольт. Якщо в системі виникне несправність або станеться інцидент, коли водій доторкнеться до кабелів акумулятора, це закінчиться погано (м'яко кажучи).

Напруга постійного струму є більш небезпечною, ніж напруга змінного струму, оскільки найнижча напруга становить близько 55 вольт, що за багатьох умов може бути смертельним.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

Але батареї всередині електромобіля – не єдина особливість, яка може спричинити стрибки напруги.

Зарядні станції також становлять потенційний ризик для водіїв, оскільки вони пропонують різноманітну напругу від 110 до 550 вольт. Хоча ці станції оснащені заходами безпеки, такими як переривник ланцюга, розташований під землею, несправність може призвести до серйозних наслідків.

Ці пристрої захисного відключення призначені для відключення потоку електроенергії при раптовому стрибку напруги, але, за даними Комісії з безпеки споживчих товарів США, виявилося, що ці пристрої часто не працюють на зарядних станціях у різних частинах країни.

Саме тому зарядні станції також можуть стати причиною нещасних випадків.

Раніше інвестори очікували, що по всій країні буде 1,5 мільйона зарядних станцій. Але, за даними Міністерства енергетики США, наразі існує лише 20 000 зарядних станцій з 68 000 роз'ємами. Що все ще є великою загрозою, якщо більшість станцій не мають працюючих GFCI.

Звіт Товариства автомобільних інженерів закликав виробників встановлювати вимикач для відключення акумулятора в разі аварії, щоб він не становив загрози для рятувальників, які прибувають на місце події.

Приховані ризики електромобільної революції - електро

Ось такі ризики стрімкого розповсюдження електромобілів бачать американські експерти. По-правді кажучи, на початку автомобільної ери у XIX столітті ризиків було ще більше. Чого тільки коштувала автомобільним піонерам фобія, що коні будуть стрибати на людей при зустрічі з авто. (Хоча такі факти теж були зафіксовані). Кожна ера має свої ризики та переваги. Зазначимо, що електромобілі стартують на ринку вже вдруге. Бо перший старт у них був у кінці XIX та на початку XX століття, коли у США електромобілі вже навіть займали 30% ринку. Були розповсюджені електромобілі і в Україні. Але… потім їх поклали у шухляду на 100 років. Чому це відбулося? – дивіться у цьому відео:



Які електрокари купують українці. Аналіз ринку

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• В Україні стартують продажі універсального кросовера Jeep Compass
• В Україні визначився новий лідер на ринку пікапів
• Незабаром до України прибуде новий Honda CR-V шостого покоління
• В Porsche прокоментували провокаційні китайські електромобілі на кшталт Zeekr
• Чим цього разу здивувало нове покоління Skoda Superb
• Нова Honda ZR-V вже в Україні
• Які недорогі автомобілі з’являться на українському ринку в наступному році
• Новий Volkswagen Touareg вже в Україні. Оголошені ціни та стартували продажі
• Яким буде новий Opel Vivaro
• Чому зникає бюджетний сегмент на українському ринку. Думка головних операторів
• В Україні оголошено ціни на люксові SUV Jeep Grand Cherokee
• Ще 5 пікапів Peugeot Landtrek передалі вогневим групам
• Яким буде новий електричний PEUGEOT E-TRAVELLER
• З ким буде конкурувати Jeep Compass на українському ринку
• Названі найбільш популярні платні номерні знаки в Україні
Головні новини
• Петріківський розпис відтворили на шкільних автобусах і встановили рекорд
• Я – легенда / Jeep в Україні пропонує 3 легенди
• Чому Tesla Cybertruck очікує неминучий ринковий провал
• Нове покоління Renault Duster будуть випускати в Туреччині
• Нове покоління Fiat Doblo вже доїхало в Україну
• DAF фіксує збільшення попиту в Україні на легкі модифікації вантажівок
• Електромобіль Opel Mokka-e пропонується за спецціною та на спецумовах фінансування
• Електромобілі виявилися менш надійними, ніж автомобілі з ДВЗ. Результати дослідження
• Що відбувається на вторинному авторинку України?
• Майже половина електромобілів не відповідають заявленому запасу ходу
• В лінійці Fiat знову з`явився пікап
• ZF представила нові інтелектуальні та інноваційні системні рішення на виставці Agritechnica 2023 у Ганновері
• Наступного року Україна виділить 1 млрд грн на закупівлю шкільних автобусів
• Нова Honda ZR-V вже в автосалонах дилерів в Україні. Продажи стартували
• Які найдоступніші нові гібридні авто є на автомобільному ринку України
• На шасі JAC N350 в Україні встановили потужний автокран ZOOMLION
• Renault продовжує інтригувати новим електрокаром Renault 5 E-Tech, який презентують в 2024 році
• Яким будуть майбутні моделі Toyota?
• Вживані електромобілі втрачають в ціні 33% та довше продаються
• Пікап Toyota Hilux отримає гібридну версію
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україні визначився новий лідер на ринку пікапів
• В Україні очікується поставка Volkswagen Tiguan за привабливими цінами
• Встигніть придбати: на CITROEN C-Elysée LIVE діє спеціальна ціна 599 000 грн.
• У мережі СТО АІС стартує осінньо-зимова акція «Підготуй автомобіль до зими»
• Hyundai Rotem хоче постачати колісні БМП в Україну
• В Україні стартувала акція від Opet для підприємств з власним парком комерційної техніки
• Чорна п`ятниця на мотоцикли Honda: знижки до -10%
• Повернення легенди: Історія появи Jeep, Willys та Overland
• Нова Honda ZR-V вже в Україні
• В Україні діє акція від Opet для СТО легкових авто
• Які недорогі автомобілі з’являться на українському ринку в наступному році
• В Україні знайшли вантажівку Scania з пробігом 1,5 млн. км
• Яким буде новий Opel Vivaro
• Toyota випустила 300-мільйонний автомобіль за 88 років
• У Києві відкрився третій автосалон Jeep. Як далі буде розвиватися мережа
Акції у дилерів...
• Електромобіль Opel Mokka-e пропонується за спецціною та на спецумовах фінансування
• У грудні на склад вантажівок Scania діють знижки до 20%
• Взимку діє вигідна пропозиція на обслуговування автомобілів Mitsubishi
• Які знижки пропонують автодилери в автосалонах в чорну п’ятницю?
• В Україні очікується поставка Volkswagen Tiguan за привабливими цінами
• Чорна п`ятниця на мотоцикли Honda: знижки до -10%
• В Україні діє акція від Opet для СТО легкових авто
• У мережі СТО АІС стартує осінньо-зимова акція «Підготуй автомобіль до зими»
• В Україні стартувала акція від Opet для підприємств з власним парком комерційної техніки
• Встигніть придбати: на CITROEN C-Elysée LIVE діє спеціальна ціна 599 000 грн.
• Дизельний кросовер CITROEN C5 Aircross пропонується зі знижкою в 50 тис грн.
• Ще є можливість встигнути. На BMW 2022 року випуску діють спеціальні ціни
• В Україні стартує сервісна акція «Підготуй свій Renault до зими з вигодою»
• В Україні проходить великий розпродаж вантажних фургонів
• Кросовери Opel Grandland доступні в Україні зі знижкою 40 000 грн.
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.