Bosch і TSI не розголошують ціну покупки. Bosch заявила, що планує інвестувати 1,5 мільярда доларів у переобладнання виробничих потужностей TSI в Розвіллі, штат Каліфорнія, щоб почати виробництво чіпів з карбіду кремнію до 2026 року.
Інвестиції "значною мірою залежатимуть від можливостей федерального фінансування" через закон CHIPS, а також від державних субсидій, йдеться в заяві Bosch. Компанія Bosch заявила, що завод TSI стане "третьою опорою" власного виробництва напівпровідників, поряд з двома заводами в Німеччині.
Як і інші автовиробники, за останні два роки Bosch сильно постраждав від перебоїв у виробництві напівпровідників в Азії, які посилилися через пандемію COVID-19. Дефіцит зменшився, але не зник. Клієнти Bosch, автовиробники, продовжують наполягати на більш надійних, диверсифікованих джерелах постачання мікросхем.
Чіпи з карбіду кремнію, які компанія Bosch планує виробляти на заводі TSI в Розвіллі, користуються все більшим попитом серед виробників електромобілів. Хімічний склад карбіду кремнію забезпечує більший запас ходу та швидшу підзарядку. Попит на напівпровідники з карбіду кремнію зростає на 30% щороку, повідомляє Bosch.
Цей попит призвів до сплеску інвестицій в ці чіпи. Американська Wolfspeed Inc. будує нові заводи з виробництва чіпів з карбіду кремнію в штаті Нью-Йорк і в Німеччині. Onsemi Corp. також інвестує значні кошти в карбід кремнію і підписала стратегічну угоду з Volkswagen AG про постачання чіпів автовиробнику.
За словами представників Bosch, в даний час на території TSI знаходиться ливарний цех для виробництва спеціалізованих інтегральних схем (ASIC), які використовуються в різних галузях промисловості.
Bosch планує придбати будівлі, обладнання та інфраструктуру TSI, а також його комерційний напівпровідниковий бізнес. Після переоснащення заводу Bosch планує розпочати виробництво мікросхем з карбіду кремнію на 200-міліметрових пластинах – кремнієвих дисках, на яких виробляються мікросхеми, – у 2026 році на площі 3048 м² у чистому приміщенні.
Чип-криза набирає нових обертів
|