Дизайн
Керівництво компанії поставило задачу команді дизайнерів надати E-Class власний вигляд, а не копіювати C-Class або S-Class.
Візуально новий E-Class продовжує трикутний силует, який був характерний для його попередників з моменту появи шильдика в 1994 році (родовід моделі сягає набагато глибше, але позначення E-Class з'явилося відносно недавно). Його колісна база приблизно на дюйм довша, ніж у попередньої моделі, і це рішення було прийнято для того, щоб надати пасажирам другого ряду більше простору. У відділі дизайну відбувається набагато більше, ніж може здатися на перший погляд: наприклад, невелика хвиля в нижній частині фар перегукується з дизайном передньої частини з чотирма фарами, який можна побачити на багатьох старих моделях E-класу, таких як W210.
Як і останні кілька поколінь, E-Class доступний у всьому світі з двома варіантами передньої частини. Один з них має елегантну решітку радіатора з яскравими горизонтальними планками та емблему Mercedes-Benz, розташовану вертикально на капоті. Інша, яку ви, швидше за все, побачите, коли седан вийде на вулиці, має більш спортивний дизайн з більшою зіркою, вбудованою в решітку радіатора. Обидві решітки радіатора мають чорну рамку. Ззаду E отримав горизонтальні ліхтарі зі вставками у формі трикутної зірки, світлову панель і смужку хромованої обробки, яка підкреслює його ширину. Світлова смуга не підсвічується, оскільки Mercedes-Benz хоче зберегти цю функцію для своїх електромобілів.
Команді дизайнера Міхаеля Фрая вдалося надати E-Class коефіцієнт аеродинамічного опору 0,23, що майже на одному рівні з EQE (0,22) і підвищує ефективність.
Інтер’єр
За словами дизайнера інтер'єру Еріка Дегена, салон краще описати словом "коконування". З місця водія здається, що панель приладів знаходиться навколо вас, а не перед вами, оскільки світлодіодні стрічки з'єднують її з дверними панелями; це можна побачити і в EQE, але в новому E-Class стрічки тягнуться ще далі назад. Ви бачите цифрову панель приладів, бічні вентиляційні отвори з напрочуд складними деталями та гігантський екран SuperScreen, вбудований в приладову панель для відображення нової версії інформаційно-розважальної системи MBUX.
Як частина опціонального пакету SuperScreen, третій екран інтегрований в частину приладової панелі перед переднім пасажиром. Незалежно від того, чи встановлений SuperScreen, чи ні, центральним дисплеєм є 14,4-дюймовий екран. Якщо ви не обираєте SuperScreen, екран для пасажира фактично видаляється на користь більш традиційної на вигляд панелі приладів.
Більша кількість екранів дозволила інженерам запрограмувати більше функцій в E-Class. З середнього або правого екрану ви можете грати в Angry Birds, переглядати TikTok, потокове відео і навіть робити селфі (ласкаво просимо у 2023 рік!) за допомогою однієї з автомобільних камер. Крім того, ця камера може використовуватись для автомобільних Zoom-нарад. Багато з цих функцій є необов'язковими, а деякі покладаються на новий 5G-сумісний комунікаційний модуль.
Піктограми інформаційно-розважальної системи можна переставляти для легкого доступу, як на смартфоні або планшеті, а інтер'єр має шкіряну оббивку, дерев'яне оздоблення та матеріали, які приємні на дотик і на вигляд. Це цікаве та гармонійне поєднання класичного інтер’єру та новітніх технологій.
Нова електрична платформа
Новий Е-клас повинен розділити платформу з EQE, який пропонується виключно з електричною силовою установкою. Хоча ці дві моделі не є прямими конкурентами, було докладено багато зусиль для того, щоб вони не перетиналися. Це пояснює, чому E-Class має досить класичний дизайн з трьома коробками передач, а не більш футуристичну форму, як у його побратима на батареях.
До переліку опцій входить система рульового управління задньою віссю, яка повертає задні колеса на 4,5 градуса. Mercedes-Benz робить сталеву підвіску стандартною, а пневматична підвіска AirMatic доступна як опція незалежно від кількості циліндрів.
Нова система MBUX
Особливу увагу було приділено інтерфейсу системи MBUX. Mercedes-Benz, як і багато його колег та конкурентів, усвідомлює, що водіння з великим планшетом відволікає увагу. "Ми створили нові іконки. Вони більше схожі на іконки смартфонів, тому ними інтуїтивно зрозуміліше керувати під час водіння, оскільки їх легше розпізнати", – зазначив експерт MBUX Крістофер Генг (Christopher Gäng).
Говорячи про відволікаючі фактори, хіба їхати по автобану під 250 км/год, коли ваш пасажир енергійно намагається стріляти птахами по злим свиням, не є великим відволікаючим фактором? Ґенґ каже, що ні: водій не бачить, що відображається на екрані з боку пасажира, але камери, спрямовані до водія (їх дві), можуть визначити, що водій не дивиться на дорогу, і затемнити екран. Крім того, екран з боку пасажира увімкнений лише тоді, коли пасажир сидить спереду. Якщо нікого немає, він вимкнений.
Набір класичних двигунів
На старті продажів покупці матимуть на вибір дві комплектації E-Class – E 350 4Matic та E 450 4Matic відповідно. Базова модель оснащується 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, який розвиває 255 кінських сил при 5800 об/хв і 345 Нм крутного моменту від 2000 до 3200 об/хв. Наступна (і поки що остання) модель оснащується 3,0-літровою рядною "шісткою" з турбонаддувом потужністю 375 к.с. і 500 Нм. Обидва двигуни працюють з 48-вольтовою м'якою гібридною системою, яка забезпечує ще 200 Нм крутного моменту. Вони працюють через дев'ятиступінчасту автоматичну коробку передач, та передають крутний момент на всі чотири колеса.
Також на вибір будуть турбодизель та гібридна силова установка, що підключається до мережі. Існує навіть дизель-електрична плагін-гібридна (PHEV) система, яка повинна запропонувати величезний крутний момент і значний запас ходу. Також, розумно припустити, що високопродуктивні моделі, розроблені AMG, приєднаються до модельного ряду в найближчі роки.
В епоху, коли насуваються заборони на використання двигунів внутрішнього згоряння, природно задатися питанням, яке майбутнє чекає на E-Class. Volkswagen зніме з виробництва версії Golf з двигунами внутрішнього згоряння, як тільки нинішня модель восьмого покоління досягне кінця свого життєвого циклу. Тим приємніше знати, що ДВЗ під капотом Мерседесу ще не відспівали свою останню лебедину пісню.
|