Geely та Exeed – конкуренти на китайському ринку, а в Казахстані автомобілі цих двох марок мають намір збирати під одним дахом. Новий завод – заслуга дистриб'ютора Orbis Group. Цікаво, що в індустріальній зоні Алмати вже будується інший мультибрендовий завод, де випускатимуть Chery, Changan та Haval!
Узбекистан, Казахстан та Азербайджан об'єдналися в автомобільний альянс на чолі з UzAuto Motors
Влада Казахстану розраховує перетворити Алмати на потужний автоскладальний кластер. З 2020 року у місті працює завод Hyundai Trans Kazakhstan, який минулого року вийшов на проектну потужність 45 тисяч машин на рік. Сукупна продуктивність двох китайських мультибрендових майданчиків – 170 тисяч легковиків на рік. Таким чином, плани випускати в передмісті Алмати до 230 тисяч автомобілів до 2027 року не виглядають нездійсненними.
Місткість автомобільного ринку Казахстану за підсумками 2022 року - 124 тисячі штук. Тому нові автоскладальні заводи будуть орієнтовані експорту. Фірма Astana Motors не приховує, що 60% Chery, Haval та Changan казахстанської збірки збираються постачати за кордон. Ключовим споживачем машин може стати росія.
У Казахстані заборонять продавати автомобілі російським громадянам
|