Це на 55% менше, ніж у 2021 році, коли було витрачено 2,74 млрд. Євро.
Як головні оператори українського авторинку пережили перший рік війни. Статистика по дистрибуторам
Найбільш резонансні події на українському авторинку у 2022 році
Якщо перевести витрачену валюту в гривню, то виявиться, що в 2022 році було витрачено близько 50 млрд. грн. проти 77 млрд. грн. в попередньому році. Це на третину менше, ніж в 2021 році.
Цікаво, що більше половини коштів витрачені на купівлю автомобілів середнього цінового діапазону (т.з. Volume-сегменту). Це – 650 млн. Євро. Більше третини коштів пішли на купівлю автомобілів преміального сегменту – 460 млн. Євро.
Premium-сегмент в України встановив рекорд в 2022 році
Найпопулярніші нові автомобілі в Україні за підсумками 2022 року
Лідером по фінансовим витратам за підсумками 2022 року стали автомобілі Toyota, на купівлю яких наші співвітчизники витратили 230 млн. Євро (18,6%). На другому та третьому місцях – преміальні Mercedes-Benz (10,6%) та BMW (9,2%).
Український авторинок серед інших країн Європи опустився на 6 позицій
|