За підсумками листопада автодилерам вдалося реалізувати 3263 одиниці нових легкових автомобілів. У порівнянні до жовтня, цей результат на 2% менший, - констатує AUTO-Consulting. Отже можна стверджувати, що авторинок витримав перевірку блэкаутами і адаптувався до нових складних умов.
Крім того, деяким дилерам навіть вдалося покращити свої попередні результати та збільшити продажі. Так, Toyota підвищила продажі на 6%, у порівнянні до жовтня, а Renault додала одразу +46%. Третє місце у листопаді було у Skoda.
Покращив позиції на ринку також Hyundai, якому вдалося обігнати Volkswagen.
Знову потужно розбирали преміальні, наприклад BMW додала одразу +34%.
Але рекорд зростання у Топ-10 належить Suzuki. Дилери японського бренду нарешті отримали нові автомобілі і одразу повернулися у групу лідерів авторинку. Також потужно додали у продажах Mitsubishi (+55%).
За підсумками 11 місяців автодилерам вдалося реалізувати 35,9 тис нових легкових автомобілів, що на 61% менше, ніж у довоєнному 2021 році. Нажаль, листопад пришвидшив падіння українського ринку, бо за данними AUTO-Consulting у цьому місяці було зафіксовано падіння -63%, до листопаду 2021 року.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.