Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai: Авто новини від AUTO-Consulting - Nissan

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Nissan
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
• Nissan інтригує оновленим Qashqai. Що зміниться у цій моделі?
• Nissan та Mitsubishi разом створять три моделі
• Nissan викупить у Renault частину власних акцій
• Nissan впроваджує новий бізнес-план по значному збільшенню продажів електрокарів
• Nissan планує випустити 16 нових електрифікованих автомобілів до 2026 року
• Honda та Nissan підписали меморандум заради спільного виробництва електромобілів
• Nissan планує вивести на ринок Японії автомобілі з автономним керуванням
• Nissan шукає дилерів відразу в трьох областях України
Ще по Nissan...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai

тест-драйви | Опубліковано - 2022-10-22 08:58:58 (25522 разів прочитано)
Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan
Перед новим Nissan Qashqai стоїть склада задача: один із найпопулярніших кросоверів не лише у нас, а й на світовому ринку, має перевершити попередню генерацію за багатьма параметрами. Адже йому треба не лише зберегти аудиторію своїх прибічників, але й розширити її. Чи під силу це новому Nissan Qashqai, кореспонденти AUTO-Consulting зʼясували під час тесту.
Кореспонденти AUTO-Consulting вже знайомі із новим Nissan Qashqai. Ми тестували його, фактично, перед самим початком війни взимку цього року, коли Qashqai щойно приїхав до України. Нині ми мали змогу поїздити за кермом новинки містом.

Такой же, но лучше. Тест-драйв нового Nissan Qashqai

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

У нас на тесті був Nissan Qashqai у комплектації Tekna+ із 1,3-літровим бензиновим двигуном 1.3 DiG-Еб потужністю 150 к.с. та крутним моментом 250 Нм із варіатором Xtronic та повним приводом за 1 421 270 грн. Ціни на Nissan Qashqai стартують із 859 970 грн.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Головні відмінності
Nissan Qashqai побудовано на новій платформі CMF-C. Завдяки їй новий Qashqai став на 15 мм довшим, на 32 мм ширшим та на 25 мм вищим. А його колісна база зросла на 20 мм. Відповідно, габарити новинки - 4429х1818х1615 мм (ДхШхВ), а колісна база - 2666 мм. Тому місця на другому ряду сидінь побільшало: плюс 3 см на рівні плечей та + 1 см на рівні стегон. Цілком достатньо і місця для ніг задніх пасажирів. Кореспондент AUTO-Consulting зі зростом у 185 см, не лише вільно сидів за налаштованим під себе водійським кріслом, а й міг закинути ногу на ногу. І простору над його головою було із запасом.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Багажник у новій генерації кросовера збільшився на 74 литра. А це - мінімум одна додаткова валіза. Нині обʼєм багажного відділення - солідних 504 л. Правда, у тестовій комплектації TEKNA+ через сабвуфер аудіосистеми Bose, багажник був 436 л. Але, по-перше - це не дуже велика жертва заради дійсно якісного звучання. А по-друге, - навіть із сабвуфером у багажне відділення вмістилося повноцінне запасне колесо. Що для наших умов дуже корисно.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Ще одна відмінність - нові матеріали кузова. Двері багажного відділення нині - із композитного матеріалу. Вони на 2,6 кг легші за попередні. До того ж, передні та задні двері, а також - капот і передні крила кузова відтепер із алюмінію. Завдяки такому зменшенню ваги, новий Nissan Qashqai із варіатором та повним приводом розганяється до 100 км/год за 9,9 с.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Серед важливих відмінностей і багато нових електронних помічників водія та систем безпеки. Ні - на кросовері не встановлено знану систему автономного водіння Nissan під назвою Propilot. Але тут багато електронних систем безпеки, які входять до її складу. Завдяки цим системам Nissan Qashqai у краш-тестах Euro NCAP за новітньою методикою отримав за безпеку 347 балів із 400 можливих. А роботу його систем безпеки оцінили у 95 відсотків із 100 можливих. Щоб було зрозуміло, результати нового Qashqai кращі, ніж у преміального Mercedes-Benz EQS.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

До речі, останні показники цілком можна було б віднести до рекордів новинки.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Рекорди
У якій категорії Кашкай чемпіон у своєму сегменті? Ні не за кількістю проданих авто, хоча з 2007 р по всьому світу придбали більше 5 млн цих кросоверів. У Nissan Qashqai відтеперь 10,8-дюймовий проекційний екран (HUD). Він - найбільший у своєму сегменті. До того ж, проекція, яка йде на лобове скло - прямо перед очима водія, у кольорі відображає не лише швидкість автомобіля, а й її обмеження на актуальній ділянці траси. Крім цього, драйвер бачить показники систем електронних помічників та підказки навігатора.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Можливо це не абсолютний рекорд, але для зручності пасажирів другого ряду, задні двері прочиняються майже на 90°! А якщо бути абсолютно точним - на 85°. І це правда дуже зручно. Особливо для людей у тілі.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Ювелірна робота
Де тільки автовиробники не пишуть сьогодні назву моделі. У Nissan Qashqai свій секрет - дизайнерська “родзинка” - виштамповка Qashqai на колісних арках передніх крил. У Nissan її називають гравіровкою.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Там, де зазвичай у салоні сучасних автомобілів пластик або дерево (у преміальних марок), Qashqai пропонує власне рішення. Виробник прагнув не виходити із середнього цінового сегменту, тому в салоні Qashqai, зокрема, навколо важеля варіатора, на картах дверей та панелі приладів - традиційне японське чорне дерево. Тобто - його чудова імітація із пластику.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Ще одна ювелірна цікавинка - у самій 12,3-дюймовій цифровій панелі приладів. Окрім того, що вона може змінити свій вигляд, тло між спідометром та тахометром, на якому відображається корисна інформація, має вигляд різьбленого скла Kiriko. Так би мовити, у кращих японських національних традиціях. Адже Qashqai - японський кросовер.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Це, звичайно, не ювелірка, але прострочена ромбами якісна шкіра сидінь у тестовому автомобілі, мала дійсно преміальний вигляд. До того ж, передні крісла у нашому тестовому авто оснащені не лише підігрівом, та купою електричних регулювань, а й здатні робити масаж. На вибір - три режима. Під час довгої подорожі для втомленої спини водія така функція вартує більше багатьох коштовних ювелірних прикрас.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Оснащення
Зрозуміло, що у топовій тестовій версії Tekna+ у салоні Nissan Qashqai були і двозонний клімат-контроль, і якісна аудіосистема Bose з 10 динаміками, і 19-дюймові легкосплавні диски, і повністю світлодіодні адаптивні розумні фари, і інтелектуальна система кругового огляду з 9-дюймовим кольоровим дисплеєм (AVM) NissanConnect та передньою і задньою камерами, які давали чітку картинку. Були тут також підігрів керма та система розпізнавання дорожніх знаків (хто не в курсі - роботу камер фіксації вже відновили). Плюс - бортовой компʼютер сумісний із Android Auto та Apple CarPlay. Та цим зараз нікого вже не здивуєш.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

А от ніссанівський адаптивний інтелектуальний круїз-контроль є далеко не в усіх. Він не лише дає змогу підтримувати на трасі певну швидкість. Можна їхати за машиною попереду, і круїз-контроль буде підлаштовуватись під її швидкість, автоматично розганяючись, пригальмовуючи та зберігаючи безпечну відстань. Коли ви зміните полосу руху, круїз автоматично скине швидкість та підлаштується вже під рух іншої автівки, яка їде попереду. А якщо водій попереду почне гальмувати, ваш Nissan Qashqai також одразу пригальмує, аж до повної зупинки.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Серед розумних помічників водія у тестовій комплектації були зокрема також Система розпізнавання рухомих об'єктів (MOD), Інтелектуальна система попередження про загрозу фронтального зіткнення (FCW), Інтелектуальна система екстреного гальмування з можливістю розпізнавання пішоходів (P-FEB), Система попередження про перехресний рух позаду (CTA). Окрім цього, електронні помічники можуть перешкодити маневру, якщо у сліпій зоні є інший автомобіль.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Ми вже згадували про матричні адаптивні інтелектуальні Full Led фари, які були у тестового авто. Їхні 12 світлодіодів (у кожній фарі) розподіляють своє світло, залежно від дорожніх умов. Вони також автоматично вмикаються та вибірково (певні діоди) вимикаються, щоб не сліпити водіїв зістрічного транспорту і одночасно добре освітлювати дорогу. На темних, через віялові відключення світла, вечірніх київських вулицях на Qashqai було комфортно їздити. Єдине здалося, що коли вдень заїздиш під міст або у тунель, яскравість панелі приладів зменшується занадто сильно. Особливо порівняно із яскравістю центрального дисплею із навігацією.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Ще одне зауваження до меню бортового компʼютера. У ньому треба розбиратися та добре помандрувати, щоб зрозуміти логіку роботи системи.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

За кермом
Наш тест проходив, переважно містом. Для пересування у такому режимі Nissan Qashqai налаштований ідеально. Він може (залежно від режиму їзди) або плавно котитися у міському потоці, або прудко когось обігнати, якщо увімкнути спортивний режим чи понизити віртуальну передачу варіатора підкермовим важелем. Інколи здається, що підвіска мала б бути трохи мʼякішою, а шумоізоляція колісних арок - трохи кращою. Та згодом розумієш, що у цьому питанні японцям вдалося досягти розумного балансу. Мʼякіша підвіска далала б Nissan Qashqai більший нахил у поворотах. А рівень шуму в салоні, насправді, дуже залежить від поверхні, якою їдеш, швидкості та гучності музики.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Керується Nissan Qashqai зрозуміло та слухняно. Водію легко маневрувати у міському потоці. А на швидкості на трасі - розрахувати зусилля на кермо та кут його обертання. Модернізована система гідропідсилювача керма виконує свою роботу чітко. Обертів керма від упору до упору 2 і ½. Єдине, що треба враховувати - радіус развороту Nissan Qashqai. Інколи доводиться зробити додатковий маневр, щоб вписатися у розміри паркувального майданчика. Та тут, як і під час паркування на обмежене місце між іншими машинами, добре допомагають 2 камери - спереду і ззаду. А також - функція автоматичного нахилу зовнішніх дзеркал під час руху заднім ходом.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

За містом на шосе кореспондентам AUTO-Consulting вдалося досягти на Nissan Qashqai швидкості у 198 км/год. Але краще дотримуватись швидкості у 150-160 км/год, на якій Nissan Qashqai їде впевнено, без напруження та зайвого аеродинамічного шуму. Останній зʼявляється пiсля 130 км/год.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

За межами траси, і навіть твердого покриття Nissan Qashqai також відчуває себе досить впевнено. Тестова версія була оснащена диференціалом підвищеного тертя (LSD) та повним приводом 4х4. Якщо ви випадково потрапите на вкрай погану дорогу чи то й бездоріжжя, нова система повного приводу Nissan Qashqai зробить все, щоб ви там не засіли. Коли автівка починає буксувати, ця система спрацьовує, приблизно у 5 разів швидше, ніж на попередньому поколінні Nissan Qashqai. Час її спрацьовування - менше 0,2 секунди. Саме стільки потрібно системі 4WD Nissan Qashqai, щоб зробити перерозподіл крутного моменту між колесами і “видряпатись” навіть із серʼйозної пастки. Водій цього може навіть не помітити. До того ж, кліренс у Nissan Qashqai - 190-200 мм, залежно від навантаження. Тому можна сказати, що за своїми позашляховими якостями новий Qashqai намагається наздогнати X-Trail.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Щоб система працювала цілеспрямовано, на центральному тонелі є “шайба” перемикання режимів руху. Тут і бездоріжжя, і сніг, і пісок, і траса. Є також стандартний режим руху та економічний еко-режим. Окрім “шайби” вибрати режим руху можна кнопками керування на багатофункціональному кермі. Кореспонденти AUTO-Consulting радять у місті еко-режим. Завдяки йому середнє споживання бензину під час тесту у нас вийшло менше 7 л/100 км. Для 150 конячок зовсім непогано. Хтось, хто їздив до нас, встановив рекорд у 6,2 л/100 км. Тобто, для тих, хто прагне заощадити, це - цілком можливо.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Японський баланс
Якщо підсумувати, можна сказати, що японцям вкотре вдалося досягти у новому Nissan Qashqai разумного балансу. Мається на увазі співвідношення ціни, оснащення, ходових якостей. До того ж, індивідуально можна вибрати передній або повний привод, 130 або 150 к.с. потужності, 6МКПП або варіатор. Ну і, звичайно, комплектацію. Все це дуже традиційно для Nissan Qashqai, і з урахуванням надійності цієї моделі та невисоких експлуатаційних витрат, пояснює її популярність у світі.

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

Дякуємо компанії “Ніссан Мотор Україна” за допомогу у організації тесту

Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai - Nissan

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
Головні новини
• Історія Renault Trucks на теренах України. 130 років успіху
• В Україні вже видали понад 106 тис. «зелених» номерних знаків для автомобілів
• Scania проведе тест-драйв нового покоління вантажівок Super у Черкасах
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• Mazda представила у Європі новий кросовер CX-80
• Для власників автомобілів DS Automobiles стала доступна нова функція комфортного водіння GEOFENCING
• В Україні вперше виготовлено 29-метровий автогідропідіймач DASAN на базі MAN
• Scania перемогла у змаганнях з паливної економічності Green Truck 2024
• З 22 квітня паркування в Києві знову стане платним
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• Німеччина надасть Україні додаткові зенітні комплекси ППО Iris-T
• Яким міг бути найкомпактніший Maserati на тій же платформі, що й Alfa Romeo Junior
• CITROEN представив новий CITROEN С3 Aircross сегменті B-SUV
• Український ВПК збільшив потужності виробництва САУ "Богдана"
• На базі DAYUN пропонується самоскид АТВ-4/2 вантажопідйомністю 8 т
• До 60-річчя Mustang автовиробник випустить спеціальну лімітовану серію
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
• Що насправді відбувалося на ринку вантажних автомобілів в Україні
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля та не купити «битка». Поради експертів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
Акції у дилерів...
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.