Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років: Авто новини від AUTO-Consulting - іномарк

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: іномарк
• Як перші іномарки підкорювали Україну у 80-і роки
• Як іномарки потрапляли на український ринок у 50-70-і роки
• Які іномарки офіційно постачалися до України у 50-70-і роки
• Куди поділися розкішні іномарки з Києва, які було завезено у 1945 році
• Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років
Ще по іномарк...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років

Автобізнес LIFE | Опубліковано - 2022-08-27 09:22:00 (12670 разів прочитано)
Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Спробуємо відволікти від похмурих думок і продовжимо розповідь про київські іномарки. На цей раз період 50-80-х років минулого століття. Якими були авто іноземних марок та хто на них їздив.
Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Вулиці Києва в ті роки були монотонними від однакових нечисленних моделей автомобілів радянського автопрому

Фестиваль OldCarLand: Какие интересные авто показали реставраторы. Фото

Післявоєнна строката хвиля трофейних іномарок у Києві швидко схлинула і розчинилася у неосяжних надрах гаражів. Вулиці міста знову стали монотонними від однакових нечисленних моделей автомобілів радянського автопрому. Але іномарки в Києві все ж таки потроху з'являлися.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Citroen DS на вулиці викликав живий інтерес перехожих

Так, у 50-ті роки 20-го століття до Києва прибула партія німецьких EMW-340 (марка EMW випускалася на колишньому заводі BMW у м. Айзенах, НДР), які обслуговували кілька організацій і частина навіть надійшла до таксопарку.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
EMW-340 випускали на колишньому заводі BMW у м. Айзенах (НДР) і, на відміну від баварської марки, він мав червоно-білу емблему. У Києві EMW-340 працювали навіть у таксі.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Oldsmobile Delta сприймали як НЛО на вулиці Києва

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Дивовижний Chevrolet Corvette відразу обступили кияни

Для Ради міністрів закуповували поодинокі екземпляри Tatra-603, а згодом і Tatra-613.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Tatra-603 служила в гаражі Радміну

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Tatra-613 возили у Києві чиновників, директора заводу «Арсенал», були такі і на дипломатичних номерах у Києві також

Київській ДАІ іноді перепадали окремі екземпляри Mercedes-Benz, наприклад, W108. Але приватним особам нові іномарки не належали. І лише у 70-х почали з'являтися винятки.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Ford Custom 500, напевно, був куплений у московському комісійному магазині для дипломатів.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Buick Le Sabre

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Ford Escort 1968 року

Подейкують, що першим персональну іномарку вдалося отримати Юрію Тимошенко з дуету «Тарапунька і Штепсель». Свій Dodge Dart він придбав за 17 тис. рублів у спеціальному комісійному магазині в Москві, куди авто здавали дипломати, що відбувають із СРСР.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
А це, за словами продавців, ніби перефарбований Dodge Dart 1967 року артиста Юрія Тимошенко з дуету "Штепсель та Тарапунька". Стан авто у 2000-х був уже таким. Але існує і інша інформація, що у "Тарапуньки" був інший Dart 1972 року і придбаний він був у київському комісійному магазині.

Щоправда, будь-кому там іномарки не продавали, а Юрію Тимошенко зробили виняток лише за листом з Міністерства культури СРСР. Довелося підключати мало не заступника міністра, але омріяний Dodge у артиста все-таки з'явився.

Потім цим шляхом пішли й інші діячі культури, тому в Києві в ті роки було досить багато саме американських автомобілів.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Buick Riviera

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Buick Special

Мали можливість привезти собі іномарки та співробітники дипмісій СРСР за кордоном. У Києві таких мешкало небагато, тому й авто колишні дипломати ввезли набагато менше, ніж у Москві. Але саме так у Києві з'явився екзотичний британський Morris 2200.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
На цьому Morris 2200 їздив відомий у київських колах "меломан". Він зробив собі статки на перезаписі зарубіжних платівок

Але справжніми імпортерами виявились артисти Київського театру опери та балету. З гастролей Японією вони повернулися з цілим автопарком японських авто. Перші у місті Mazda, Nissan, Toyota, Mitsubishi, Honda та Subaru привезли до Києва саме оперні тенори та балерини.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Справжніми імпортерами стали артисти Київського театру опери та балету. Datsun Silvia 200 SX на парковці біля театру

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Першим автомобілем Mazda у Києві стала Mazda 323/Familia майже 40 років тому.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Перший Mitsubishi Lancer EX із Японії до Києва також привіз тенор

А паркування перед театром на довгі роки стало місцем паломництва хлопчаків із усього міста. Саме тут можна було побачити весь асортимент японського автопрому, про який навіть не писав тоді журнал "За кермом". Невдовзі вдало з'їздили на гастролі та артисти київського цирку та парк іномарок у місті знову поповнився.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Перший Subaru у Києві був у артистів оперного театру

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Fiat 1300 теж викликав інтерес у перехожих

У 80-ті роки іномарки стали привозити із закордонних відряджень й відповідальні чиновники. Ось тільки покупку таких авто не завжди схвалювала комуністична партія, тому часто іномарки відразу продавали, або змінювали на новенькі "Волги" або "Жигулі", зрозуміло з доплатою.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Chevrolet Chevelle привезли до Києва із закордонного відрядження

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Chrysler New Yorker

Такий обіг авто призвів до того, що до середини 80-х на іномарках у Києві їздили не лише артисти та колишні дипломати, але дуже часто фарцівники, цеховики, підпільні мільйонери, діти відповідальних працівників торгівлі та громадського харчування (самим їм не можна було), а також кримінальні авторитети.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Audi-80 привіз один із артистів

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Opel Commodore дожив до наших часів у чудовому стані

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Opel Rekord першої хвилі тепер зберігається у київському музеї

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Подивитися на дивовижні іномарки хлопчаки тоді вирушали, як на екскурсію. Побачити таку Toyota Crown Coupe в ті роки було великою удачею. Це і зараз дуже рідкісний автомобіль, але вже в ті роки у Києві такий був.

Іномарка в Києві в ті роки - це наочний атрибут розкоші та вміння крутитись.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Nissan Cedric

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Nissan Sunny

Остаточно "залізна завіса" впала в 1988 році, коли було скасовано заборону на ввезення іномарок і для організацій.

Наприклад, Київський станкозавод бартером отримав з Румунії велику партію автомобілів Dacia 1310 і розпродав їх серед працівників підприємства. З того часу одноманітний автопарк Нивок та Виноградаря розбавили румунські авто. Потім у Київ поставили по бартеру партію позашляховиків ARO 24, Oltcit Club 11R та німецьких легковиків Wartburg 1300.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Першою масовою іномаркою в Києві ще 1989 року стала румунська Dacia 1310. На них їздили працівники столичного верстатозаводу, а автопарк Нивок, Виноградаря та Святошина з їхньою появою помітно відрізнявся від інших районів міста. Румунські автомобілі завод тоді отримав бартером і розпродав серед своїх працівників. Коштували вони тоді близько 7000 рублів, дешевше ніж деякі моделі ВАЗу.

Іномарки вже ставали не такою вже рідкістю і постійно прибували.

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Honda Prelude

Автоісторії: Які були перші київські іномарки 50-80-х років - іномарк
Toyota Corolla

Починалася ера автоімпортерів та "перегонщиків". Але це, як кажуть, вже інша історія.

Автоісторії: Як змінювались номерні знаки на авто у Києві протягом 116 років

Автоісторії: Трійка, сімка, туз: які були «козирні» комбінації київських автономерів

У статті використано фото з архівів Л. Гоголєва та Павла Лозовенко

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі Автобізнес LIFE


Цікаве по темі...
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• У Києві знесли останню "літаючу" автозаправку за японським проектом
• Китайське посольство ініціювало контакти автовиробників з українськими компаніями
• Honda в Україні обрала бренд-амбасадора
• В Україні знайшли ранній велосипед сімейства "Турист"
• Війна проти малої мобільності. Чому багато міст забороняють електросамокати?
• Honda виготовила 500 мільйонів мотоциклів
• Volkswagen став партнером жіночого чемпіонату Європи з футболу UEFA 2025 року
• Ворог прицільно б'є по машинам цивільного розмінування на Харківщині
• Як IVECO відзначає 50-річчя компанії. Історія та досягнення
• Під Тернопілем відкрився цікавий етнопарк з технічними локаціями
• 50 років Volkswagen Polo: вже продано понад 20 млн. авто
• Renault відкриє перший в історії заводський музей
• Renault зазнала шаленних збитків через Nissan
• Генеральний директор Renault Group Лука де Мео покидає компанію
Головні новини
• Renault представляє нову модель SUV в сегменті С
• Peugeot, Citroen та Opel зміцнюють позиції на ринку LCV: більше 30% та позиція лідера в Україні
• Систематична робота – заслужене визнання. Як український автохолдинг роками будував репутацію відповідального бізнесу
• Яким буде наступне покоління броньованих німецьких військових вантажівок
• В Україні виготовили бортову платформу з потужним краном-маніпулятором
• Лідер у галузі гальмівних систем: TRW пропонує найширший асортимент на ринку
• Наступний етап війни - наземні роботи. Що вже є у ЗСУ
• Українські аграрії масово переходять на нові вантажівки і ось чому?
• Київ отримає нові автобуси
• Коли у Києві почалася автомобільна ера
• У Кременчузі виготовили сучасний аграрний самоскид на заміну КАМАЗам
• Zeekr 7X отримав 5 зірок у краш-тесті Euro NCAP
• В Україні новий лідер серед електромобілей
• В Mercedes-Benz визнали невдачу з електричним EQS. Продовження у цієї моделі не буде
• Jaguar втратив 98% покупців через невдале оновлення
• Партнери завершують постачання Україні оголошених пакетів танків. Де ЗСУ братиме нові?
• Завдяки урядовій програмі регіони вже придбали 1500 нових шкільних автобусів
• Tata Xenon X2 увійшов в рейтинг найпопулярніших пікапів в Україні
• Яку військову техніку Україна просить у Німеччини?
• Український автобізнес буде активно працювати в Раді з питань підтримки підприємництва
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Незабаром нас очікує лавина мотоциклістів. Ворог готує величезне угрупування
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• В Україні з`явились нові коди на автомобільних номерах. Що вони означають?
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• Розробки Toyota можуть завершити еру електромобілей
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Прикордонники знайшли найкращу заміну вантажівкам ГАЗ-66
• В Україні новий лідер серед електромобілей
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
Акції у дилерів...
• Renault в Україні запустила сервісну акцію «Відчуй літо на повну з вигідним ТО»
• Opet купуй — СТО модернізуй! Стартувала акція для легкових СТО
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.