Згідно з дослідженням сайту "Авто.ру", росіяни, які зараз їздять на автомобілях преміальних марок, у майбутньому готові розглянути покупку машини класом нижче. Наприклад, ті, хто зараз водить Porsche Cayenne, у майбутньому пересядуть на Toyota Camry. Свій вибір вони пояснюють бажанням зберегти частину виручених від продажу преміальної машини коштів, щоб використовувати їх з іншою метою. Також опитування показало, що наступний автомобіль все частіше шукають на вторинному ринку. |
Опитування проводилося в травні 2022 року, в ньому взяли участь майже 1,3 тисяч користувачів Auto.ru. Про готовність пересісти на автомобіль класом нижче за нинішній з метою заощадити заявили 33% опитаних. Ще 35% розповіли, що розглядають купівлю машини на вторинному ринку, і лише 17,4%, як і раніше, хочуть купити новий автомобіль.
Ті, хто зараз перебуває у пошуку наступного автомобіля, відштовхується від вартості нинішньої машини. Наприклад, продавці машин вартістю до 300 тисяч рублів вибирають серед старих моделей Lada, найпопулярніші з них – 2107, 2110, 2112, 2114, седани Priora. Продавці близькобюджетних автомобілів (300-800 тисяч рублів) теж розглядають вітчизняний автопром - Самара-2, Granta, Kalina, Priora. Як альтернативу дорожче шукають Hyundai Solaris, Ford Focus, Toyota Camry та RAV4. Також у топі - Lada Vesta, Renault Logan і Skoda Octavia.
У ціновому діапазоні від 800 тисяч рублів до 1,5 мільйона рублів вибір ширший: ті, хто зараз їздить на BMW X3 або X5, дивляться у бік 5-Series, а власники Mercedes-Benz C- та E-класів – на Toyota Camry. Автомобілісти, які змінюють свою машину вартістю 1,5-3 мільйони рублів, частіше вибирають автомобіль класом вище: з Mercedes-Benz C-класу пересідають на E-клас і таке інше.
Інша ситуація з тими, хто продає свій автомобіль дорожче трьох мільйонів рублів - вони охочіше пересідають на машину дешевше. Наприклад найпопулярнішою альтернативою BMW X5 та X6, Lexus LX, Mercedes-Benz GLS, E- та S-класів, Porsche Cayenne називають Toyota Camry.
Тренд на купівлю старого автомобіля зрозумілий. У березні практично всі європейські, японські, корейські та американські автовиробники заморозили постачання нових автомобілів до Росії. Крім того, США, Японія та Європа запровадили заборону на ввезення в країну предметів розкоші, до яких належать і преміальні машини.
Більшість російських автовласників вже відчули вплив санкцій
|