Звичайно, про остаточні дані говорити, наразі, зарано. Адже воєнні дії ще тривають. Проте, деякі збитки видно вже зараз. Так, у компанії “Прайд Мотор” AUTO-Consulting повідомили, що продажі автомобілів Honda просіли орієнтовно на 70%. Також, тимчасово не мають змоги працювати два дилери у Харкові та Миколаєві.
Через війну українці вже втратили 90 тисяч машин
Основних проблем декілька. Зокрема, це відновлення постачання автомобілів за нових умов, зменшення обсягів виробництва автомобілів для України, та підвищення вартості страхування автомобілів під час доставки до України. А також - неможливість утримання складу автомобілів в Україні, через високі ризики.
У прес-службі компанії “Єврокар” AUTO-Consulting повідомили, що на жаль, війна ще триває, тому рано рахувати збитки. Наразі, частково пошкоджено автосалон ŠKODA у Чернігові, але відновив роботу дилерский центр у Сумах, який під час бойових дій у регіоні працював лише для тероборони та ЗСУ. Колеги у Харкові намагаються працювати принаймні за попереднім записом у ті дні, коли відносно тихо. На жаль, залишається в окупації Херсон і серце болить за Маріуполь. Ми не маємо права говорити про збитки, коли країна досі немає точної інформації про кількість загиблих мешканців міста і щоранку шукає інформацію про захисників з «Азова», вважають у прес-службі.
У компанії “Субару Україна” AUTO-Consulting повідомили, що через воєнні дії, продажі впродовж березня впали майже до нуля. Також, на жаль, під час боїв на Київщині на початку березня було повністю знищено склад запасних частин Subaru. Однак, компанія швидко зорієнтувалася та змогла забезпечити необхідний мінімум для своїх клієнтів.
У компаніях “Рено Україна” та “Ніссан Мотор Україна” не коментують завдані збитки, оскільки воєнні дії ще тривають.
Як під час війни продаються нові автомобілі
Український авторинок у квітні трохи підріс, але поки демонструє катастрофічне падіння
Антикризові рішення
Зрозуміло, що в умовах війни багатьом операторам автомобільного ринку довелося вдаватися до аникризових дій задля забезпечення роботи дилерських та сервісних центрів.
Зокрема, у компанії “Прайд Мотор” AUTO-Consulting повідомили, що їм вдалося відновити постачання запасних частин до України. Це допомагає дилерам надавати послуги в повному обсязі. Окрім цього, у компанії перемістили наявний склад техніки та налагодили логістику. Координація дій із дилерами, як і раніше, відбувається в онлайн форматі.
Дилери докладають максимальних зусиль, та ведуть діяльність за нових реалій. А дилерські центри Honda працюють за попереднім записом та за скороченим робочим днем.
За інформацією прес-служби компанії, “Єврокар” однією з перших відновила роботу спочатку сервісних центрів, а згодом і автосалонів. Усі зміни у роботі імпортера, комунікації з дилерами та документообіг вже були запроваджені під час попереднього карантину, тому не довелося вигадувати щось нове. Єдине, що змінилося, - це ступінь відповідальності і включення у процес кожного зі співробітників, адже у компанії розуміють, що ціною звернення клієнта може бути його життя і життя його родини. Тому у “Єврокарі” скоротили час відповіді на звернення, спростили внутрішні процедури щодо надання відповідей і намагаються максимально вирішувати спірні питання на користь клієнтів.
У прес-службі компанії “Рено Україна” AUTO-Consulting повідомили, що зміни в роботі, безумовно, є. Вони стосуються, передусім, поставок автомобілів та запасних частин. Відповідно, основні напрямки діяльності компанії зараз це: 1) розпродаж автомобілів з наявних складів. 2) часткове відновлення поставок автомобілів. У компанії повідомлять, щойно ці поставки відбудуться. 3) нова логістична система поставки запчастин. Уже здійснено кілька поставок за цією схемою. 4) комунікація з дилерами на регулярній основі.
У “Субару Україна” AUTO-Consulting повідомили, що наразі повний спектр сервісних послуг та відповідна технічна підтримка надається майже в усіх дилерських центрах SUBARU. Також компанії вдалося швидко перебудувати логістичні маршрути задля якнайскорішого постачання запасних частин та автомобілів. За словами прес-служби, зараз дилери японської марки та, відповідно, клієнти отримують майже довоєнний рівень підтримки.
У прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна” AUTO-Consulting отримав досить оптимістичні відповіді. Тут вже налагоджено постачання запасних частин, яке компанія анонсувала тиждень тому.
Чи є в Україні дефіцит запчастин для автомобілів
Усі автосалони Nissan на територіях, де не відбуваються активні бойові дії, працюють за звичайним графіком. Також у компанії обіцяють протягом 1-2 тижнів повністю відновити імпортні канали постачання нових автомобілів до України.
AUTO-Consulting і надалі повідомлятиме своїм читачам про головні тенденції вітчизняного автомобільного ринку. Стежте за нашими публікаціями.
Як змінюється логістика постачання до України нових автомобілів
Коли склади вітчизняних трейдерів почнуть поповнюватись новими автомобілями
|